Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppu ja vartin yli kuus ylös, kun ei muka nukuta enää... mutta kai tästä joutaa sit vähän aikaisemmin uimaan, mikä oli suunnitelmissa aamupäivälle.

Jei, lauantai ja puoli kasi jo herätty virkeänä. Tänään leffaan ja nepalilaiseen syömään. :heart: :hyper:

Täällä herättiin klo 8:30, hyvät nokoset tuli otettua. Illasta onkin sitten vuorossa piiiitkästä aikaa elokuviin meno, Disneyn klassikkoa kyyläämään. Mutta sitä ennen nujut.

Täällä herättiin klo 8:30, hyvät nokoset tuli otettua. Illasta onkin sitten vuorossa piiiitkästä aikaa elokuviin meno, Disneyn klassikkoa kyyläämään. Mutta sitä ennen nujut.

Sama leffa täällä!

Selkää ja habaa treenaamaan!

Minä reenailin eilen...nyt auringonpaisteeseen lenkkeileen.

Sais muuten harjata noi sorat jo wattuun tuolta pyöräteiltä, että pääsis rullaileen

Jotenkin kova fiilis alottaa valokuvaaminen, vaikka ei mikään pramea kamera olekaan ihan perus pokkarikamera.
Youtubesta kattoon ensalkuun vaikka kamerakoulu. Tampereen pojat antaa jossain kymmenessä jaksossa hyvät valmiudet kuvailla ja kehittää itseään.

Ei tarvi kummosta kameraa. Kuvaustapojakin on monia :)

Minä, kotiin
tmp_21334-IMAG1166261308995.webp

Olipa ihan mukava treeni, vaikka ihan ennätysraudoilla ei jaksanutkaan tehä. Mut oolmoust.

Siivosin auton sisältä!

Kukaan ei oo ikkää oksentanu mun autoon!

Back
Ylös Bottom