Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Muistakaahan ihmiset että kun täälä foorumilla kommentoitte näihin ketjuihin ja morkkaatte nuorii, jotka on perseilleet, ei se ainakaan edesauta asiaa (omasta mielestäni).

Tarkoitan vain, että jätkillä on jostain syntynyt kiukku Mikeä kohtaan ja mopo lähti nyt kunnol hanskasta. Mahdollisesti sielä on kateutta, tai jotain henkilökohtasia selvittämättömii asioita, mikä sitten jostain syystä purkautuu Mikeen.
On selkeesti väärin, että pojat jaksaa kiukutella ja sendii kaikkee shittii, mutta se että morkkaatte tääl näitten jätkien ulkonäköö, tai lihaksikkuutta tms, ei takuulla auta asiaa.
Pojilla voi olla minäkuva hukassa ja kun sitä sörkitään lisää niin asiat taas purkaantuu johkin ja jos ne on aiemmin purkautunu Mikeen, voipi olla että ne purkautuu jatkossa lisää.

Mistä näitä surkimusten puolustelijoita ja pään silittelijöitä ryömii esiin? Missä iässä sun mielestä ihmisellä alkaa vastuu omista sanomisista ja tekemisistä? Minä tiedän, ja niin tietää suomen rikoslaki. Naurettavaa selittää, niin kuin se olisi muiden ihmisten vika ja vastuulla jos pojilla olisikin "hieman minäkuva" ja vähän muutakin hukassa, ja mihin ne asiat purkautuu jatkossa jos ei ne saa enää mikeen purkautua.. huh huh! Kyllä tällaiset pitää saada kiinni ja toimittaa psykiatriseen sairaalaan hoitoon.

Ai että kun tuli hyvä mieli tästä keissistä. Ja Mikelle vielä varmistuksena, että ei missään tapauksessa tätä edeltäneestä vuosien häirinnästä ja siitä, että tällaisiin toimenpiteisiin on ylipäätään täytynyt ryhtyä. Mutta tekee kyllä hyvää, että edes jonkinlaiseen vastuuseen joutuvat nämä vatipäät touhuistaan. Jos kyseessä olisi jotain 12-15v tosijonneja, en ehkä itse allekirjoittaisi näin julkista menettelyä(toki sama homma olisi ookoo, kun pistäisi vaan sinne kesätyöpaikan pomolle viestiä), mutta jumalauta tuon ikäisenä on jo pakko oppia vaikka sitten kunnolla kantapään kautta.

Mutta on kyllä ihan aidosti hämmentävää, että minkä ikäiset jätkät tällaista touhuavat. Kyllä sitä 6.luokalla kavereiden kanssa älytöntä paskaa suollettiin jossain KissFm:n chatissa, mutta että moista oltaisiin touhuttu joskus 18-20 -vuotiaina. Tuntuu kyllä oikeasti todella absurdilta. Ja ei, meidän illanistujaiset eivät olleet mitään punaviinipullolla höystettyjä opiskelurinkejä, vaan naurettiin naamat vääränä jotain "perspalloa"(jonkin vedon tai kisan häviäjä joutuu vastaanottamaan tietyn määrän lumipallo(lue: kivikova jääkokkare) -osumia paljaseen kakkuun). Eli aivan vitun hämärää ja lapsellista touhua oli varmasti monen mielestä sekin, mutta kun oikeasti koittaa ajatusleikkinä miettiä, että oltaisiin porukalla lähetetty jotain goatse-materiaalia netissä, niin ei kyllä toimi sitten millään. Olisi saanut kyllä niin rajun vastaanoton tuollainen edes ideana, että olisi ehdottaja joutunut välittömästi vastaanottamaan 100 perspalloa :D

Ja olisivat nyt vittu edes jonkinlaisia miehenalkuja jo ottaisivat nöyrästi vastaan tuon paskan, mikä heille nyt kuuluu. Mutta yrittävät nyt paskat housuissa vielä jatkaa tuota touhua olemalla yhteydessä Miken/Pakkotoiston sponsoreihin. Ei tule helppoa elämässä. Kliseinen sanonta, mutta ei oikeasti tule...

Kyllähän tuonne voi proxyjen kautta postailla, mutta en oikein usko, että Mikkelin pojilla riittäisi älli tietotekniikkaan.
Ylläpidosta ei myöskään niin helposti saa postaajien tietoja revittyä irti. Ylläpidon herrat kerta asuvat Maltalla. Toivottavasti noilta pikkuäpäriltä lähtis duunit:oujee:

Ensin ajattelin laittaa että onko toivomus duunin menetyksestä hiukan suhteettoman kova pyyntö mutta toisaalta jos samat älypäät on lähettänyt sontameiliä miken asiakkaille eli mainostajille toivomuksena saada hänen hommat loppumaan niin oisko se sittenkään liian suuri rangaistus että loppuloksena ääliömäisyydestä saisikin osuman itseensä saamalla itse kenkää?

Mistä näitä surkimusten puolustelijoita ja pään silittelijöitä ryömii esiin? Missä iässä sun mielestä ihmisellä alkaa vastuu omista sanomisista ja tekemisistä? Minä tiedän, ja niin tietää suomen rikoslaki. Naurettavaa selittää, niin kuin se olisi muiden ihmisten vika ja vastuulla jos pojilla olisikin "hieman minäkuva" ja vähän muutakin hukassa, ja mihin ne asiat purkautuu jatkossa jos ei ne saa enää mikeen purkautua.. huh huh! Kyllä tällaiset pitää saada kiinni ja toimittaa psykiatriseen sairaalaan hoitoon.

Äh...En todellakaan tarkoittanut puolustaa näitä perseilijöitä, tai syyttää ketään. Saatoin tuoda mielipiteeni hieman huonosti julki.
Pyrin antamaan näkökulmaa sille, miksi joku saattaa toimia niinkun nyt on toimittu, ilman että se olisi mitenkään hyväksyttävää. Paha mieli jostain, tai jotain henkilökohtaisia ongelmia ja jotenkin Mike on valikoitunut omien agrejen purkukohteeksi.
Niinkun sanoin, voi siellä olla taustalla mitä vaan. Jätkät on sen ikäisiä, että itseluottamus ei välttämättä ole kehittynyt 'aikuiselle' tasolle ja jos täältä saadaan lisää huomiota ja piikkiä lihaan sillä, että porukassa nauretaan, saattaa se vaan edesauttaa hölmöilemään lisää.
Ja nyt ymmärtäkää, en puolusta näitä kavereita, tai syytä, että se olisi teidän kanssakeskustelijoiden vika. Pojat on sen ikäsiä, että vastuu pitää ottaa ja seisoa selkä suorana, viimeistään nyt, kun paska osui tuulettimeen.
Se mitä yritin sanoa, että elkää nyt lähtekö (tai tehkää nyt mitä lystäätte) samankaltaselle linjalle mukaan missä nauretaan toisen ulkoista olemusta, tai muuta vastaavaa.

Ihan hyvä, että Mike toi naamat julki, varmasti hillitsee näitä, tai samantyyppisiä kavereita häiriköimästä. Mutta turha siihen nyt on muiden enää mennä lisäksi huutamaan että kynäniskat, jotka ei oo koskaan saanu naista ja ei uskalla laittaa mailastaan kuvaa, vitun luuserit. Se vaan provosoi.
Toivottavasti kirjotin nyt tarpeeks selkeesti, että tuosta saa kiinni mitä haen. Turha provosoida, kun näyttäis paskanpostausliipasinsormi muutenkin olla pojilla herkässä. Mike hoitaa asiaa nyt ja koittaa saada sille lopun. Itse en koe tarvetta mollata kavereita enempää, vaikka en heidän tekojaan todellakaan allerkirjoita. Asia on varmasti toisessa päässä realisoitunut ja toivottavasti tää perseily nyt sitten loppuu.

Ihan hyvin kiteytetty, toivottavasti hoksaavat ja varmasti ovatkin miettineet tekosiaan tässä parin päivän aikana. Se mitä jatkotoimenpiteitä tapahtuneesta tulee on ilmeisesti virkavallan päätettävissä ja poikien työpaikan suhteen työnantajan..

Voin jollakin tasolla "ymmärtää", kuinka paha olo saa aikaan nettiperseilyä, mutta mikä saa ihmisen hyökkäämään
toisen elinkeinon ja toimeentulon kimppuun tuolla tavalla? Ja siis ihan tuntemattoman kaverin jota ilmeisesti ei ole
koskaan tavattukaan. Samalla mitalla takaisin ja toivottavasti tästä seuraa kuitenkin jotain hyvää.

En mäkään ole koskaan oikein ymmärtänyt, että mitä mä nyt olen noillekin tehnyt, koskaan nähnytkään, saati käynyt Mikkelissä.

Oon taas tänään joutunut selittelemään niitä sähköposteja kun multa kysytään, että mitäs nää on. Vitun jees. Tosi tarpeellista ajankäyttöä kaikilta.

Äh...En todellakaan tarkoittanut puolustaa näitä perseilijöitä, tai syyttää ketään. Saatoin tuoda mielipiteeni hieman huonosti julki.
Pyrin antamaan näkökulmaa sille, miksi joku saattaa toimia niinkun nyt on toimittu, ilman että se olisi mitenkään hyväksyttävää. Paha mieli jostain, tai jotain henkilökohtaisia ongelmia ja jotenkin Mike on valikoitunut omien agrejen purkukohteeksi.
Niinkun sanoin, voi siellä olla taustalla mitä vaan. Jätkät on sen ikäisiä, että itseluottamus ei välttämättä ole kehittynyt 'aikuiselle' tasolle ja jos täältä saadaan lisää huomiota ja piikkiä lihaan sillä, että porukassa nauretaan, saattaa se vaan edesauttaa hölmöilemään lisää.
Ja nyt ymmärtäkää, en puolusta näitä kavereita, tai syytä, että se olisi teidän kanssakeskustelijoiden vika. Pojat on sen ikäsiä, että vastuu pitää ottaa ja seisoa selkä suorana, viimeistään nyt, kun paska osui tuulettimeen.
Se mitä yritin sanoa, että elkää nyt lähtekö (tai tehkää nyt mitä lystäätte) samankaltaselle linjalle mukaan missä nauretaan toisen ulkoista olemusta, tai muuta vastaavaa.

Ihan hyvä, että Mike toi naamat julki, varmasti hillitsee näitä, tai samantyyppisiä kavereita häiriköimästä. Mutta turha siihen nyt on muiden enää mennä lisäksi huutamaan että kynäniskat, jotka ei oo koskaan saanu naista ja ei uskalla laittaa mailastaan kuvaa, vitun luuserit. Se vaan provosoi.
Toivottavasti kirjotin nyt tarpeeks selkeesti, että tuosta saa kiinni mitä haen. Turha provosoida, kun näyttäis paskanpostausliipasinsormi muutenkin olla pojilla herkässä. Mike hoitaa asiaa nyt ja koittaa saada sille lopun. Itse en koe tarvetta mollata kavereita enempää, vaikka en heidän tekojaan todellakaan allerkirjoita. Asia on varmasti toisessa päässä realisoitunut ja toivottavasti tää perseily nyt sitten loppuu.

Ok.

Itse en vaan lähtökohtaisesti tajua näitä poikia, että minkä takia ne seuraa esim. pakkotoistoa/mikeä jos se vain ärsyttää, ruokkii pahaa oloa ja aiheuttaa tuollaista järjenvastaista käytöstä. Voisinhan minäkin tehdä itsestäni hullun jos seuraisin jotain ville niinistöä/vihreitä tjms. ärsyttävää, mutta ei mun tarvi seurata netistä mitään sellaista mikä ei tue mun harrastuksia, hyvinvointia tai ole muuten mielenkiintoista.

Voin jollakin tasolla "ymmärtää", kuinka paha olo saa aikaan nettiperseilyä, mutta mikä saa ihmisen hyökkäämään
toisen elinkeinon ja toimeentulon kimppuun tuolla tavalla? Ja siis ihan tuntemattoman kaverin jota ilmeisesti ei ole
koskaan tavattukaan. Samalla mitalla takaisin ja toivottavasti tästä seuraa kuitenkin jotain hyvää.

Ihan oikein tollasille paskahousuille, ehkä loppuu se vittuilu. Ei niitäkään ole kiinnostanu mitä saa aikaan niin miks mikeä pitäs kiinnostaa?

En mäkään ole koskaan oikein ymmärtänyt, että mitä mä nyt olen noillekin tehnyt, koskaan nähnytkään, saati käynyt Mikkelissä.

Oon taas tänään joutunut selittelemään niitä sähköposteja kun multa kysytään, että mitäs nää on. Vitun jees. Tosi tarpeellista ajankäyttöä kaikilta.

Näin ulkopuolisena tämä koko keissi on äärimmäisen viihdyttävä, mutta kai nyt itsekin ymmärrät, että mitä olet tekemässä.

"Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
Joka oikeudettomasti

1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Finlex

Sakkorangaistuksen maksimi on 120 päiväsakkoa, joten sinun korkeilla tuloilla puhutaan jo useista tuhansista euroista ja tämän lisäksi käräjäoikeuden/asianajajan aiheuttamat kulut päälle. Löysin yhden ennakkopäätöksen(KKO:2015:70), joka ei ole tämän tapauksen kopio, mutta siinä alin oikeusaste eli käräjäoikeus tuomitsi yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta yhteiseen 100 päiväsakon rangaistukseen. Jaoit julkisella foorumilla toisen ihmisen genitaalikuvia ja yhdistit kuvat henkilön oikeaan nimeen/ammattiin/työpaikkaan ja kaiken lisäksi lähetit vielä samat kuvat henkilön työpaikalle.

Nämä Mikkelin sankarit varmasti ansaitsi kaiken paskan omilla teoillaan, mutta nyt kilpaillaan – kuka on porukan tyhmin. Jos asianomistaja tekee rikosilmoituksen, niin esitutkinnan myötä asia etenee syyteharkintaan ja siitä syyttäjän päätöksen myötä tuomioistuimen käsittelyyn käräjäoikeuteen. Vastaavasti voit itse laittaa oman rikosilmoituksen vireille, mutta sitä en tiedä, täyttääkö goatse- ja kiveskuvat seksuaalisen häirinnän piirteet. Yrityksen kunniaa ei voi loukata, mutta tietääkseni esiinnyt omana itsenäsi somessa, joten kaikki viestit talteen ja asia vireille.

Jos rahalla ja hukatulla ajalla ei ole mitään merkitystä, niin ei muuta kuin käräjäoikeuteen. Pojilla nyt tuskin on varaa asianajajaan, joten asia pitää selittää omille vanhemmille tai hakea julkista oikeusapua. Tuomiot voi olla sitten ihan mitä vaan molemmille osapuolille. Pahimillaan häviät ja maksat vastapuolen oikeuskulut, mutta ehkä sieltä tulee pikavoittoa molempiin suuntiin. Ideaalimaailmassa tämä kolmikko saisi juuri tällaisen julkisen nöyryytyksen ja vielä lopuksi taloudellisen tappion, mutta kun me eletään pumpuliyhteiskunnassa, jossa perseilijätkin saa loukkaantua. Selkärankaahan sinulta löytyy ja pakko nostaa hattua, mutta harmillisesti ollaan Suomessa.

BWOAH - sanois Kimi Räikkönen.

Viimeksi muokattu:
Näin ulkopuolisena tämä koko keissi on äärimmäisen viihdyttävä, mutta kai nyt itsekin ymmärrät, että mitä olet tekemässä.

Joka oikeudettomasti

esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Finlex

Sakkorangaistuksen maksimi on 120 päiväsakkoa, joten sinun korkeilla tuloilla puhutaan jo useista tuhansista euroista ja tämän lisäksi käräjäoikeuden/asianajajan aiheuttamat kulut päälle. Löysin yhden ennakkopäätöksen(KKO:2015:70), joka ei ole tämän tapauksen kopio, mutta siinä alin oikeusaste eli käräjäoikeus tuomitsi yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta yhteiseen 100 päiväsakon rangaistukseen. Jaoit julkisella foorumilla toisen ihmisen genitaalikuvia ja yhdistit kuvat henkilön oikeaan nimeen/ammattiin/työpaikkaan ja kaiken lisäksi lähetit vielä samat kuvat henkilön työpaikalle.

Nämä Mikkelin sankarit varmasti ansaitsi kaiken paskan omilla teoillaan, mutta nyt kilpaillaan – kuka on porukan tyhmin. Jos asianomistaja tekee rikosilmoituksen, niin esitutkinnan myötä asia etenee syyteharkintaan ja siitä syyttäjän päätöksen myötä tuomioistuimen käsittelyyn käräjäoikeuteen. Vastaavasti voit itse laittaa oman rikosilmoituksen vireille, mutta sitä en tiedä, täyttääkö goatse- ja kiveskuvat seksuaalisen häirinnän piirteet. Yrityksen kunniaa ei voi loukata, mutta tietääkseni esiinnyt omana itsenäsi somessa, joten kaikki viestit talteen ja asia vireille.

Jos rahalla ja hukatulla ajalla ei ole mitään merkitystä, niin ei muuta kuin käräjäoikeuteen. Pojilla nyt tuskin on varaa asianajajaan, joten asia pitää selittää omille vanhemmille tai hakea julkista oikeusapua. Tuomiot voi olla sitten ihan mitä vaan molemmille osapuolille. Pahimillaan häviät ja maksat vastapuolen oikeuskulut, mutta ehkä sieltä tulee pikavoittoa molempiin suuntiin. Ideaalimaailmassa tämä kolmikko saisi juuri tällaisen julkisen nöyryytyksen ja vielä lopuksi taloudellisen tappion, mutta kun me eletään pumpuliyhteiskunnassa, jossa perseilijätkin saa loukkaantua. Selkärankaahan sinulta löytyy ja pakko nostaa hattua, mutta harmillisesti ollaan Suomessa.

Mä olen lukenut näiden jantterien melkein kolme vuotta kestäneen lokakamppanjan aikana siitä miten Mike hakkaa jokaisen naisystävän ja haluaa että suurin osa naisista tulisi raiskatuksi. Oon myös nähnyt väitteitä siitä miten Mike kiduttaa eläimiä ja miten näistä asioista pommitetaan sponsoreita ja yritetään oikeasti tehdä taloudellista haittaa. Osoitteet ja auton tiedot ollaan jaettu kommenteilla tyylin "sääli jos joku kävis naarmuttaa"

Ei heru sympatiaa yhtään näille jätkille, ja en usko että haluavat mennä ottamaan mittaa oikeuteen kumman tekemisistä tulee isommat rapsut.

Joka oikeudettomasti

Finlex

Paitsi että mun pitäisi muokata kuvia jotenkin halveksuttavasti, mutta nyt ne ovat vain kavereiden alkuperäisiä lähettämiä kuvia. Ja arvaa mitä kytät ovat tehneet mun tapauksessa koskien yksityiselämän loukkaamista jota on tapahtunut vuosia? Eivät vitun mitään.

Sun pitää levittää jotain paljon yksityisempää kuin keskisormen kuvia, jotain joka halventaa. Palli ja persekuvissa ei ole tunnistettavia henkilöitä.

Ja sun pitää ymmärtää lakia sen verran, että kuvan pitää itsessään olla yksityisyyttä loukkaava tai halventava tai sitä pitää muokata sellaiseksi. Jos joku ei tykkää kuvasta, ei se sitä kautta muutu yksityiselämää loukkaavaksi. Ja mulla on omakohtaista kokemusta, että vaikka mun kuvat pöllitään Instasta, niihin photoshopataan kulli ja pistetään sitten jakoon, niin kytät ei tee mitään.

Jos tolla perusteella saa jutun aikaan, niin jumalauta mä saan noin 500 oikeusjuttua tehtyä heti.

Viimeksi muokattu:
Mä niin toivoisin että Mike istuisi näiden mukavan oloisten poikien kanssa yhdessä kaffekupposelle ja siinä olisi myös poikien vanhemmat mukana.
Suoraan kysyisi että mikä heitä eniten ärsyttää ja voisiko tehdä asialle jotain ja samalla kysästä vanhempien mielipidettä tulevaisuuden toivojen uroteoista.

Mä niin toivoisin että Mike istuisi näiden mukavan oloisten poikien kanssa yhdessä kaffekupposelle ja siinä olisi myös poikien vanhemmat mukana.
Suoraan kysyisi että mikä heitä eniten ärsyttää ja voisiko tehdä asialle jotain ja samalla kysästä vanhempien mielipidettä tulevaisuuden toivojen uroteoista.

Joo, jos jätkät olisi 13v..

Ja kaikista älyttömintä tässä hommassa ja vihaamisessa on se, että todellisuudessa kaikki haterit varmaan istuis yhtä rauhassa samassa pöydässä kuin minä. Ei mulla ole mitään tuntemattomia ihmisiä vastaan ja jos nyt tosta kasa vihaajia otettaisiin mun tietämättä kuka vihaa ja kuka ei, niin kaikkien kanssa varmaan juttelisi ihan mukavia. Mä en vain tajua miksi pitää olla niin sikamainen netissä ihan tarpeettomasti. Kenenkähän maailma nyt paremmaksi menisi jos mun talous kusisi ja Pakkotoisto lopetettaisiin.

Tää on kyllä niin läppä juttu, että huhhuh. Jos tässä nyt jotain pitäis sanoa, niin onhan toi varhaisnuorten toiminta kyllä todella outoa. Tai siis nehän on aikuisia jätkiä. Ei vittu, en varmasti itse ollut tollanen kakara käytökseltäni enää ton ikäsenä. Mä en kyllä näe tässä Miken kannalta mitään "laitonta" mihin tuolla joku pakkiksen lakipoika viittasi. :D Jos tosiaan paljastuu (paljastui?), että samat jätkät terrorisoineet vuosia eri foorumeilla tekemällä ties mitä vitun häiriintyneitä juttuja, niin hyvä että tuli laajempaan tietoisuuteen. Ja hyvä jos poliisit sais tuosta jotain kättä pidempää. Vaikka täällä internetissä onkin niin helvetin helppo leikkiä kuningasta ja aukoa päätä, niin joku moraali pitää silti olla joka ohjaa omaa toimintaa. Kyllä raja on ylitetty melko maukkaasti ja jotain seuraamuksia tollasta perseilystä pitää näillä aikuiskakaroille koitua. Ja ottaen muuten vielä huomioon, että jos toinen osapuoli (Mike) omalla nimellään täällä kirjottelee, niin kyllä toi anonyymi-huutelu koituu näiden tyyppien suurimmaksi virheeksi tässä casessa.

Back
Ylös Bottom