Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on oltava joko paljon rahaa tai vitun iso kulli.Hehkutin muijalle että tänään tulee hyvä vuosipäivää kunnioittava lahja. No mimmi oli tohkeissaan kunnes paljastus: Team m&m video heradrinkkien kera.
Suuttu ihan helvetisti ja tokaisi "taasko se alkaa". No saan ainakin rauhassa katsella.
Hehkutin muijalle että tänään tulee hyvä vuosipäivää kunnioittava lahja. No mimmi oli tohkeissaan kunnes paljastus: Team m&m video heradrinkkien kera.
Suuttu ihan helvetisti ja tokaisi "taasko se alkaa". No saan ainakin rauhassa katsella.
Turha noita Gymlogeja on enää haudasta kaivaa. Antaa elää omaa elämäänsä muistoissa ja voihan noita vanhoja videoita tsekata Youtuben syövereistä nostalgiamielessä. Ei sen tarvitse olla tämän kummoisempaa kuin vähän leffafiilistelyä tai vaikkapa joskus joku podcast leffoista ja peleistä esimerkiksi. Ja Food Cornereille ehdottomasti peukkua!ei spoilereita. vapaasti voi katsoaTätä on odotettu. Uskaltaako tuota vielä vielä katsoa, jos ei ole leffaa nähny? Että onko major spoilereita juoneen liittyen?
Mistä edellisistä comeback-videoista puhut?Oli kyllä hyvä video. Rento tunnelma ja innolla odotan tulevia!
Hieman erilaisia oli ne edelliset "comeback" videot joissa oli varsin kiusallinen tunnelma. Tai ainakin itselle välittyi semmoinen. Kärttyisä ehkä sopisi kuvaamaan parhaiten.
No mutta nyt taas all good!
Varmaan tarkoittaa sitä Mikan sohvalla pätkää, mut se nyt oli ihan eri konsepti. Se oli melko kiusallista katottavaa kyllä.. Tää uusi oli just sitä mitä on kaivattukin! 5/5!Mistä edellisistä comeback-videoista puhut?

Joo juu tosi huonosti ilmaisin. Eli ei mikään "viralllinen" comeback tai edes "videoita" vaan juurikin tuota yksittäistä sohvajaksoa meinasin.Mistä edellisistä comeback-videoista puhut?
Käyttäydyinkö minä jotenkin oudosti siinä? Ihan oma itseni olin siinä kuten tässäkin.Varmaan tarkoittaa sitä Mikan sohvalla pätkää, mut se nyt oli ihan eri konsepti. Se oli melko kiusallista katottavaa kyllä.. Tää uusi oli just sitä mitä on kaivattukin! 5/5!![]()
Et. Ei se siitä ollut kiinni. Ehkä se sen pätkän "fiilis" ei vaan ollut ihan sitä mihin oltiin totuttu. Voin kyllä muistaa väärinkin. Siitä on kumminkin jo aikaa..Käyttäydyinkö minä jotenkin oudosti siinä? Ihan oma itseni olin siinä kuten tässäkin.