Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko jänösestä saatavilla kuvamateriaalia?

No on! Tässä hän on aivan pienenä jäniksenä:
pupu1.webp
Tässä vähän isompana:
12063213_1012275095460980_1965062983_n(1).webp
Ja tässä 1,5 kilon jättijäniksenä:
pupu3.webp

Veikkaan että kuukauden päästä voi alkaa jo kiikaroimaan peltojen suuntaan.

Täytyy kohta alkaa taas laittamaan "herkkuja" tarjolle.
Kävin tänään vähän riehumassa raivurin kanssa ja kaatelin haapaa pupuille. Näkyi olevan mäyrä taas liikenteessä.

katso liitettä 141658

Tuollasen rakentelin valoksi jälleen. Oli vaan yksi 23 W lamppu hajonnut, joten yksi enään jäljellä. Tarvii ostaa muutama lisää jatkoa varten.

Heikkovartisia ovat, kun nyt vasta alkoi saada valoa.

Näyttää pro:lta. Tuollahan ne saa sopivasti lämpöäkin. Onko joku 40 astetta jo liikaa?
Unohdin itte ostaa siemeniä, vaikka kävi kaupassa ihan niitä varten.

Näyttää pro:lta. Tuollahan ne saa sopivasti lämpöäkin. Onko joku 40 astetta jo liikaa?
Unohdin itte ostaa siemeniä, vaikka kävi kaupassa ihan niitä varten.
Muistaakseni noin 25-28 oli optimaalinen, ei se sen kummempaa tarvitse. Vähän huoneilmaa lämpösempi ja kunhan kosteutta riittää mullassa, niin proo se on sitten sekin.

Tuossa on alla seinällä patteri, niin se varmaan hönkii jo sopivasti lämpöä. Mitälie sitten tuo lamppu lisää.

Minä olen nyt henkisesti täysin puhki. Koko päivän lukenut artikkeleja ja kirjoja ja niiden ohella saanut aikaan 3 sivua omaa valmista artikkelimateriaalia. Nyt sauna lämpeemään ja olutta on.
Huomenna tarttee tehdä jotain miehekkäämpää, ettei ihan akatemoidu. Vois vaikka vaihtaa pirssiin iskarin yläpään laakerit, ku ne on vasta pari kuukautta maannu tossa hyllyllä odottamassa. Ai nii, sit ruiskin dinitrolia runkopalkkeihin, ku sitä halvalla sain...puol vuotta sitten.

Minä olen nyt henkisesti täysin puhki. Koko päivän lukenut artikkeleja ja kirjoja ja niiden ohella saanut aikaan 3 sivua omaa valmista artikkelimateriaalia. Nyt sauna lämpeemään ja olutta on.
Huomenna tarttee tehdä jotain miehekkäämpää, ettei ihan akatemoidu. Vois vaikka vaihtaa pirssiin iskarin yläpään laakerit, ku ne on vasta pari kuukautta maannu tossa hyllyllä odottamassa. Ai nii, sit ruiskin dinitrolia runkopalkkeihin, ku sitä halvalla sain...puol vuotta sitten.
Alkuviikosta oli vähän tuollaiset fiilikset, jotain ~1100 sivua pääasiallisesti erittäin jäykkää laki- ja tutkimusdataa sekä referointia. Hemmetin kehittämistyöt.

Mutta perkele, alta 3 viikkoa ja se olis Amsterdamin reissu! Varasin itselleni myös paikalliselle Gracien salille nujutreenit, tulee olemaan kyllä aika v*tun makeeta päästä treenailemaan vähän kansainvälisemmillä matoilla. Ei kyllä malttaisi: odottaa.

Minä olen nyt henkisesti täysin puhki. Koko päivän lukenut artikkeleja ja kirjoja ja niiden ohella saanut aikaan 3 sivua omaa valmista artikkelimateriaalia
Muistan kun oli puhetta tosta tutkinnosta, joka teikäläisellä on kesken, niin ihanko teidän artikkelia pitää kirjoittaa johonkin julkaisuun tota tutkintoa varten? Vai vaan jotain kurssitöitä tjsp.?

Omatkaan nykyhommat ei nyt sinällään kauhean kaukana ole opiskeluista. Koko ajan saa olla lukemassa jotain, ja koko ajan puskee myös jotain uutta eteen.

muoks. pitää ihan todeta, että perjantai-illan juomana: kahvi.

Mutta perkele, alta 3 viikkoa ja se olis Amsterdamin reissu! Varasin itselleni myös paikalliselle Gracien salille nujutreenit, tulee olemaan kyllä aika v*tun makeeta päästä treenailemaan vähän kansainvälisemmillä matoilla. Ei kyllä malttaisi: odottaa.
Asiaa, sitä on Lonely Planetista otettu tipsit talteen! Siellä kuulemma hyvä tarjonta kansainvälisiä mattoja.
licking.gif

Back
Ylös Bottom