Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että kuukauden päästä voi alkaa jo kiikaroimaan peltojen suuntaan.
katso liitettä 141658
Tuollasen rakentelin valoksi jälleen. Oli vaan yksi 23 W lamppu hajonnut, joten yksi enään jäljellä. Tarvii ostaa muutama lisää jatkoa varten.
Heikkovartisia ovat, kun nyt vasta alkoi saada valoa.
Muistaakseni noin 25-28 oli optimaalinen, ei se sen kummempaa tarvitse. Vähän huoneilmaa lämpösempi ja kunhan kosteutta riittää mullassa, niin proo se on sitten sekin.Näyttää pro:lta. Tuollahan ne saa sopivasti lämpöäkin. Onko joku 40 astetta jo liikaa?
Unohdin itte ostaa siemeniä, vaikka kävi kaupassa ihan niitä varten.
Alkuviikosta oli vähän tuollaiset fiilikset, jotain ~1100 sivua pääasiallisesti erittäin jäykkää laki- ja tutkimusdataa sekä referointia. Hemmetin kehittämistyöt.Minä olen nyt henkisesti täysin puhki. Koko päivän lukenut artikkeleja ja kirjoja ja niiden ohella saanut aikaan 3 sivua omaa valmista artikkelimateriaalia. Nyt sauna lämpeemään ja olutta on.
Huomenna tarttee tehdä jotain miehekkäämpää, ettei ihan akatemoidu. Vois vaikka vaihtaa pirssiin iskarin yläpään laakerit, ku ne on vasta pari kuukautta maannu tossa hyllyllä odottamassa. Ai nii, sit ruiskin dinitrolia runkopalkkeihin, ku sitä halvalla sain...puol vuotta sitten.
Eiköhän se b-näyte kannata aina ottaa. Vuorotellen.Täällähän on taas rusakot kuvissa.
Onko @futhermucker illa tietoa miten siinä Zanussin leffahommassa kävi? Otettiinko B-näyte?
Muistan kun oli puhetta tosta tutkinnosta, joka teikäläisellä on kesken, niin ihanko teidän artikkelia pitää kirjoittaa johonkin julkaisuun tota tutkintoa varten? Vai vaan jotain kurssitöitä tjsp.?Minä olen nyt henkisesti täysin puhki. Koko päivän lukenut artikkeleja ja kirjoja ja niiden ohella saanut aikaan 3 sivua omaa valmista artikkelimateriaalia
Viittaat nyt ilmeisesti siihen että sämpylä on nautittu kahdella nakilla.Eiköhän se b-näyte kannata aina ottaa. Vuorotellen.
Sekin. Tai että nakkia voi harkita vuorotellen sänpylän ja Turun välillä.Viittaat nyt ilmeisesti siihen että sämpylä on nautittu kahdella nakilla.
Asiaa, sitä on Lonely Planetista otettu tipsit talteen! Siellä kuulemma hyvä tarjonta kansainvälisiä mattoja.Mutta perkele, alta 3 viikkoa ja se olis Amsterdamin reissu! Varasin itselleni myös paikalliselle Gracien salille nujutreenit, tulee olemaan kyllä aika v*tun makeeta päästä treenailemaan vähän kansainvälisemmillä matoilla. Ei kyllä malttaisi: odottaa.