Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oli pakko käydä kehaisee Allun aerobista kuntoa jo etukäteen koska ollaan menossa vetämään kimppatreenit pitkästä aikaa ja vähän pelkään että tällä kertaa Allu rankaisee "hack helvetillä" mua kaikista niistä meidän yhteisistä kyykky / veto sessioista mitä kärsittiin mun tekemänä millon missäkin.
:ruoska: :love:

Oli pakko käydä kehaisee Allun aerobista kuntoa jo etukäteen koska ollaan menossa vetämään kimppatreenit pitkästä aikaa ja vähän pelkään että tällä kertaa Allu rankaisee "hack helvetillä" mua kaikista niistä meidän yhteisistä kyykky / veto sessioista mitä kärsittiin mun tekemänä millon missäkin.

Käy samalla tavalla, miten aikanaan kävi penkkipunnerruksessa :)

AKG vai Beatsit? Kummista mike tykkäät enemmän? Hintaero kumminki aika suuri.
Itse oon käyttänyt näitä AK-Gayta nyt viikon verran treenikäytössä (Spotifysta musa). Tuli sellainen heh-hetki, kun unohdin puhelimen salin toiseen päähän ped deckin luo ja lähdin kuulokkeet päässä kuselle ihan salin toiseen päähän. Minkäänlaista pätkimistä en huomannut äänessä. Teknologia mennyt hieman eteenpäin. :eek: o_O

- Mike, mikä sinun toinen nimi on? Itellä on perus Matti ja väliviivalla...

- Mitä maailman kieliä haluaisit osata todella hyvin puhua ja ymmärtää/lukea... top 5?

Allu on vanha nekkari. 10km menee helposti hölkötellessä. Tosin Cooper vois pistää jo irvistää.

Kerran Albertto lähti Mäen Ollin kanssa lenkille. Olli juoksi siihen aikaan 30-40km päivälenkkejä. Mäen lenkeissä ei vauhti tappanut vaan matka. No kummiskin kun 20km oli lenkkiä edennyt menosuuntaan niin Albertolle alkoi riittää. Tosin niin riitti monelle muullekin.

-Juha Harju
Ai vitsi mä olin jo unohtanut tämän episodin =) Tosiaan lähettiin lenkille lönköttelee ja tasasen tappavaa vauhtia mentiin ihan maailman tappiin saakka, kunnes alkoi tehdä ihan hiton pahaa, jalat oli ihan turta ja ukko oli ihan poikki... Sanoin silloin Ollille että mä en jaksa enää, niin muistaakseni Olli vaan lepuutteli "tästä onkin hyvä kääntyä takaspäin" =D Eli siis sama matka oli vielä edessä, mutta se meni itellä aikapitkälti kävellen.. Ikää tais olla Allulla olla tuolloin 16-17v

Ehdottoman hyvä sessio on luvassa =) En pelkästään rankaise vaan teen ite mukana.. Kyllä mä uskon että sussa on hiton paljon potentiaalia ottaa mehuja ulos. Ei siis mitään kilpailua tule olemaan vaan vedetään sellainen semi kova hapetus molemmat..

Joo sitä tarkotin, mitä Allun haastatelussa puhuit ja ehdottoamsti tämän treenin videolle tallennatte :)
Treeni tulee videolle tietenkin.. About 2vko päästä kuvataan tämä sessio =)

Ai vitsi mä olin jo unohtanut tämän episodin =) Tosiaan lähettiin lenkille lönköttelee ja tasasen tappavaa vauhtia mentiin ihan maailman tappiin saakka, kunnes alkoi tehdä ihan hiton pahaa, jalat oli ihan turta ja ukko oli ihan poikki... Sanoin silloin Ollille että mä en jaksa enää, niin muistaakseni Olli vaan lepuutteli "tästä onkin hyvä kääntyä takaspäin" =D Eli siis sama matka oli vielä edessä, mutta se meni itellä aikapitkälti kävellen.. Ikää tais olla Allulla olla tuolloin 16-17v )

Itekki epanalla käyneenä Olli välillä tuli kyselemään kuka lähtee viikonloppuna juoksemaan. Kaikkien niiden kauhutarinoiden jälkeen harva uskalsi ja ne ketkä lähti ei sen ekan kerran jälkeen enää lähteny :) huikee ukko!

"Joillakin ihmisillä aukeaa aina korkki ja nettifoorumit samaan aikaan... o_O"

Yllä olevasta tuli mieleen että onko sulla statistiikkaa siitä mihin aikaan ajoittuu foorumin aktiivisin aika? Näkyykö selkeitä piikkejä? Itse esim. yleensä arkisin aamusta toimistolla juon kahvit koneen ääressä ja samalla tsekkaan onko uutta viihteellistä vääntöä missään ketjussa.

Jos sun pitäisi valita treenaatko loppuelämäsi pelkillä käsipainoilla vai pelkällä tangolla painoineen, kumman ottaisit? Eli kaikki jumpat pitäisi tehdä joko kässäreillä tai levytangolla. Olettaen, että penkkejä ja räkkejä ym. olisi myös käytettävissä.

Back
Ylös Bottom