Forumilla?Näin sut. Taas.
Edit: bussissa, en kakalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Forumilla?Näin sut. Taas.
Edit: bussissa, en kakalla.
Riistalihassa vaan on se ongelma, että jos ei muuta lihaa syötäisi, siinä ei montaa vuotta menisi, kun ihminen olisi ainoa saatavilla oleva liha.Lihansyönti ei ole eettistä, jos järkevänä ihmisenä sen ajattelee itsekseen saunassa istuessaan.
Mutta, koska olemme ravintoketjun huipulla minun mielipiteeni on että, kyllä. Susilla on esimerkiksi hajuaisi, meillä taito valmistaa torrakko.
Joko on persereikä ja siitä lähtevä makkarankuori kunnossa?Älkää jaksako olla noin fiksunoloisia.
Töissä tämä päivä. Onneksi huominen on vapaata.
Forumilla?
No ei aivan näinkään. Ihmiskunta kun ei ole homogeeninen, toisen eettisempi saattaa olla toisen epäeettisempi. Subjektiivista kaikki tyynni.Nimenomaan ei pystytä määrittämään eettisintä, mutta voidaan pohtia -sempää vaihtoehtoa. Se, onko siitä hyötyä, on toisen pohdinnan aihe.
No en tiedä kuinka olisin itseni voinut selkeämmin enää ilmaista, että juuri tuota tarkoitin. Ei ole premissinä mitään välitöntä standardia, tässä kontekstissa eettisintä. Tarvitse kuin kulttuuria vaihtaa niin menee monet moraalikäsitykset täysin päälaelleen.No ei aivan näinkään. Ihmiskunta kun ei ole homogeeninen, toisen eettisempi saattaa olla toisen epäeettisempi. Subjektiivista kaikki tyynni.
Juu, luin liian hätäseen...Eikä tarvitse edes kulttuuria vaihtaa, riittää kun vaihtaa puoluettaNo en tiedä kuinka olisin itseni voinut selkeämmin enää ilmaista, että juuri tuota tarkoitin. Ei ole premissinä mitään välitöntä standardia, tässä kontekstissa eettisintä. Tarvitse kuin kulttuuria vaihtaa niin menee monet moraalikäsitykset täysin päälaelleen.

Pitäsköhän tässä ruveta kattomaan äkkilähtoja jonnekkiin, kattoo ulos duunipaikalta niin pimiää ja kylmää on..
Joko on persereikä ja siitä lähtevä makkarankuori kunnossa?

Pakko se on yrittää tissikuvien välissä, ettei anna itsestään kuvaa dorkasta sovinistista. Besserwisser-sovinisti on heti paljon parempi.Älkää jaksako olla noin fiksunoloisia.
Töissä tämä päivä. Onneksi huominen on vapaata.
Älkää jaksako olla noin fiksunoloisia.
Niin joo. Siitähän mä suunnilleen joka arkiaamu hyppään bussiin, kun pääsee ovelta ovelle. Ja oon tunnettu siitä, että kun kävelen pihalla, niin en näe enkä kuule mitään. Nytkin oli vielä kaikenlaista työhommaa mielen päällä aamulla, niin oon ollut tiukasti ajatuksissaniEi ku siinä torin laidassa. Tajusin vasta vähän jälkijunassa siinä unenpöpperössä että sehän olit sinä kuka nousi kyytiin, niin en sitte enää alkanu vilkuttelemaan perään kun en nähny mihin istuit :D