Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi kuin vesi.Joudun matkustamaan bussilla töihinTää on ihan hanurista.
Tosi kuin vesi.
Sumpin pihautukset. Torstai. Hernekeitto. Lättyjä, kermavaahtoa+hilloa.
Tuosta viimeisestä klausuulista en olisi niin kovinkaan varma, taitaa enemmän olla ongelmia juuri näiden pientilallisten kuten Karvalakkikostajan tiloilla.Hmmmm....
1. En halua syödä kenenkään ruumista.
2. Nautin vain elävän lihan iloista - jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Koska olen ristiriitainen ihminen, niin tietysti
1. Syön joskus kalaa.
2. Pidän suuresti nahkakengistä ja -vaatteista ja minulla on lehmän- ja lampaantaljoja olohuoneessa.
Ja jos söisin lihaa, niin suosisin riistaa tai luomu-/pientuottajan kasvattamaa lihaa, koska teollinen lihantuotanto ja teurastamoteollisuus on järkyttävää eläinten pahoinpitelyä.
No niinpä onkin. Voi kakka. Minä ajattelin saavani rokkaa.Tänään on keskiviikko.

Noi mielenterveysongelmat eivät välttämättä lue siinä lehmän kyljessä. Olihan kai tuo Karvalakkimieskin palkittu karjankasvattaja.Xtreme: ei.
Pientuottajalla tarkoitan ammattimaisesti ja ilman vakavia mielenterveysongelmia olevaa toimijaa. Esimerkiksi täällä Savonmualla kasvatetaan Ylämaan nautoja olosuhteissa, joissa ammut voivat toimia lajityypillisellä tavalla.

#kakkagate#kakkajutut
Bussilla töihin. T. Köyhä.
P.S kakalla
#kakkajutut
Tätä et voi tietää...Edit: bussissa, en kakalla.
Tätä et voi tietää...
helposti, olet tähtikykenisiköhän tämänikäinen Mies vielä ryhtyä lihanleikkaajaksi?
Eiköhän. Jos ei puolen metrin penis ole: esteenä.kykenisiköhän tämänikäinen Mies vielä ryhtyä lihanleikkaajaksi?