Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Sylvi Tattis reseptistä! Muuten näyttää ihan hyvältä, mutta lihaa tai kanaa tuohon joutuisi lisäämään. Kala ei varmaan oikein sopis. En oo valmis vielä kokkaamaan kasvisruokaa.

Ja päädyin siis kokkaamaan tylsästi vaan lasse lasagnea salaatin ja tuoreen patongin kera.

Kävin muuten kesken penkkireenin tänään raapimassa perseenreikää sarjojen välissä. Kulki huomattavasti lujenpaa loput sarjat.

Välillä pylly kutisee nii paljon että oon varma että siellä on paskaa! Mutta ei! Varmaan vaan karvat jotenkin hivelee söpöä pyllynupukkaa josta sitten tuo kutina tulee

@Sylvi Tattis reseptistä! Muuten näyttää ihan hyvältä, mutta lihaa tai kanaa tuohon joutuisi lisäämään. Kala ei varmaan oikein sopis. En oo valmis vielä kokkaamaan kasvisruokaa.

Ja päädyin siis kokkaamaan tylsästi vaan lasse lasagnea salaatin ja tuoreen patongin kera.

Juu, Sylvi on viherpiipertäjä. :)

Hmmmm....
1. En halua syödä kenenkään ruumista.
2. Nautin vain elävän lihan iloista - jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Koska olen ristiriitainen ihminen, niin tietysti
1. Syön joskus kalaa.
2. Pidän suuresti nahkakengistä ja -vaatteista ja minulla on lehmän- ja lampaantaljoja olohuoneessa.

Ja jos söisin lihaa, niin suosisin riistaa tai luomu-/pientuottajan kasvattamaa lihaa, koska teollinen lihantuotanto ja teurastamoteollisuus on järkyttävää eläinten pahoinpitelyä.

Onko Joxupoksu menossa viikonloppuna raksamessuille?
En, kun ovat kaakana.

Mutta Astoille ajattelin mennä, lippukin tuli postissa tämän useampi rappuisen kommuunin johtotöiden takia. Kävin myös kyllä yhdessä talonäytössä, sieltäkin pitäis tulla liput kotiin, kun olivat loppuneet.

Jorma Mentula
1305897332132

Jari Uotinen
bullsisa2401TS_tl.jpg

Ja Seagram taas nukkumassa.

Back
Ylös Bottom