BB Jarno Olmala

Kiitoksia Jarno fiiliksistä selkätreenin jälkeen ja mitä kaikkea teitte. Oli aikomus juuri kysyä "kolahtiko" selkään ja näköjään kolahti kuin napakymppiin. :D :)

Mike tekee hienoa työtä treenaamalla eri kisailijoiden kanssa sekä kuvaamalla treenejä. Ei voi kuin kiittää ja olla iloinen hänen työstään... :worship:

Edit: Hieman yritin korjailla mun huonoa kirjoituksellista ulosantia...

@coach_timo Mitä on mahtanut tapahtua sille Jarno Olmalan jalkajumppa videolle ? Kohtahan tässä on jo kuukausi vierähtänyt. :(
Timolla taitaa pitää kiirettä muitten projektien kanssa. :)

Tuosta vähän uutta kuntokuvaa ja videota tältä aamulta. Dieetti alkanut potkimaan kivasti eteenpäin (aamupaino tänään 93,3kg) ja samaa rataa jatketaan tän kuun loppuun kunnes tehdään kisapäätös tän vuoden osalta. :) Eilen tuli käytyä taas pyörähtämässä PTV gymillä ja tonne on vaan aivan törkeen hieno fiilis mennä joka kerta.:puntti: Ne jotka ei ole käynyt testaamassa niin suosittelen ajamaan pidemmänkin matkan päästä. ;)

@coach_timo Mitä on mahtanut tapahtua sille Jarno Olmalan jalkajumppa videolle ? Kohtahan tässä on jo kuukausi vierähtänyt. :(

Täytyy sanoo et joudun delegoimaan sen eteenpäin tai sitten oikeesti hyvin rauhallisessa mielentilassa käymään sen kimppuun vielä kerran
Materiaalit on tuossa kyllä, jospa mä koitan sen saada vielä kerran pakettiin

Jumalauta miten täydellinen keskivartalo! Teetkö Jarno minkäänlaisia vatsalihas/keskivartaloharjoitteita?

Kiitos!:nolo::worship: Pakko tunnustaa että aivan liian vähän nykyään. Vakuumia tulee tehtyä päivittäin mutta muuten harjoitteet on laiskuudesta johtuen jäänyt tässä offilla. Erilaisia vatsarutistuksia/keppikiertoja tuli jossain vaiheessa tehtyä enemmänkin myös offilla. Dieetillähän noita sitten tulee tehtyä enemmän. :) Treeneissähän mä en käytä juuri koskaan vyötä niin keskivartalo saa osumaa myös sieltä.:) Keskivartalo on itsellä vahvuus ja uskon että se on "tehty" jo silloin painiajoilla. Sitten tietysti on geenitekijät vaikuttamassa miten tasaisesti noi palikat tohon on heitelty.:D

Kiitos!:nolo::worship: Pakko tunnustaa että aivan liian vähän nykyään. Vakuumia tulee tehtyä päivittäin mutta muuten harjoitteet on laiskuudesta johtuen jäänyt tässä offilla. Erilaisia vatsarutistuksia/keppikiertoja tuli jossain vaiheessa tehtyä enemmänkin myös offilla. Dieetillähän noita sitten tulee tehtyä enemmän. :) Treeneissähän mä en käytä juuri koskaan vyötä niin keskivartalo saa osumaa myös sieltä.:) Keskivartalo on itsellä vahvuus ja uskon että se on "tehty" jo silloin painiajoilla. Sitten tietysti on geenitekijät vaikuttamassa miten tasaisesti noi palikat tohon on heitelty.:D
Ilmeisesti koet, että vakuumittelusta on hyötyä, kun sitä kerran teet? Miten toteut sen / näkyykö jollain videollasi?

Ilmeisesti koet, että vakuumittelusta on hyötyä, kun sitä kerran teet? Miten toteut sen / näkyykö jollain videollasi?

Joo, ehdottomasti. Uskoisin että tuolla oon saanut pidettyä vyötäröä kapeampana ja onhan tuo itsellä kehittynyt paljon vuoden aikana. Teen 2-4 kertaa, 4-6 "sarjaa"/päivässä noita pitoja. Jokaisella "sarjalla" niin pitkään pito kuin pystyy. :) Tässä videossa näkyy kun teen tuon vakuumin.

Joo, ehdottomasti. Uskoisin että tuolla oon saanut pidettyä vyötäröä kapeampana ja onhan tuo itsellä kehittynyt paljon vuoden aikana.

Monesti painijoilla ja judokoilla on sen verran vahvat ja jopa ylikorostuneet "sivuttaiset vatsalihakset" (en tiedä oikeaa nimeä), että maallikon mielestä ne saattavat näyttää jenkkakahvoilta, vaikka rasvat olisivatkin alhaalla. Jos vääntäjä päättää siirtyä johonkin bodauslajiin, voi tuo keskivartalon malli olla aika haastava juttu. Onko tuo ollut ongelma sinulle?

Olen samaa sanonut ennenkin, mutta on kyllä siistin näköistä kyykkäämistä ! Täydellä liikeradalla pohjaan saakka, voi kun itekin pääsis noin syvälle. :D

Kiitoksia Konaa!:) Venyttelyä ja liikkuvuusharjoituksia niin varmasti sullakin alkaa kyykkyihin tulla lisää syvyyttä.:cool:

Jarno jo mainitsikin, mitä olisi syytä tehdä. :)

Tuossa video, jossa Jennin vinkkejä parempaan kyykkäämiseen (kesto noin 6 min.).

View: https://www.youtube.com/watch?v=IDc3A3f6slw

t. Suomen notkein rautakanki :D

Olen samaa sanonut ennenkin, mutta on kyllä siistin näköistä kyykkäämistä ! Täydellä liikeradalla pohjaan saakka, voi kun itekin pääsis noin syvälle. :D

View: https://www.instagram.com/p/BPiaNu3FdSc/?taken-by=cbb_jarnoolmala

Katoin eka että tuo negatiivinen vaihe on hidastettu mutta sitten taustalla oleva penkkaaja paljasti että ihan raakaa materiaalia onkin :worship:
Nättiä tekniikkaa kyllä, täytyy itekin keskittyä tekemään yhtä puhtaasti kyykyt niin jos vaikka rupeis kintut kasvamaan

Monesti painijoilla ja judokoilla on sen verran vahvat ja jopa ylikorostuneet "sivuttaiset vatsalihakset" (en tiedä oikeaa nimeä), että maallikon mielestä ne saattavat näyttää jenkkakahvoilta, vaikka rasvat olisivatkin alhaalla. Jos vääntäjä päättää siirtyä johonkin bodauslajiin, voi tuo keskivartalon malli olla aika haastava juttu. Onko tuo ollut ongelma sinulle?
Tarkoitatko tuolla mahdollisesti näitä kyljessä olevia? Jos noita tarkoitat niin varsinkin etuposeissa ne tulee pienemmilläkin rasvoilla mun mielestä ärsyttävästi törröttämään. :D Asennoilla ja poseerauksella saan niitä kuitenkin piilotettua hieman joten en ole sillä vaivannut suuremmin päätäni. :) Rakenteelle kun ei oikein voi mitään niin yritetään keskittyä siihen mitä voisi parantaa.:D
kyljet.webp

Miten Jarno oot tuota diettiä nyt toteuttanut ravinnon suhteen ?

Samalla tavalla kuin kisadieettiänikin. Hiilarina siis ainoastaan vitargo (tällä hetkellä 60g) treenin aikana, loppuaika rasvalla ja protskulla eteenpäin. Määrät hivenen vaihtelee mutta siihen 200g paremmalle puolelle menee päivittäiset protskut. Rasvoja yritän pitää siellä 250g tuntumassa.:)

Jarnolla on kans hyvät välitykset kyykkäämiseen

Itselle tosiaan suht helppo liike suorittaa mutta voimaa ei ole nimeksikään.:D

Katoin eka että tuo negatiivinen vaihe on hidastettu mutta sitten taustalla oleva penkkaaja paljasti että ihan raakaa materiaalia onkin :worship:
Nättiä tekniikkaa kyllä, täytyy itekin keskittyä tekemään yhtä puhtaasti kyykyt niin jos vaikka rupeis kintut kasvamaan

En sentään sellaisia kikkailuja lähtisi tekemään.:hyper: Kiitoksia!:worship: Varsinkin Miken kanssa suoritetun jalkarääkin jälkeen rupesin keskittymään vielä tarkemmin liikkeen kontrollointiin koko liikkeen matkalta. Niillä on ollut kyllä suuri merkitys treeneihin.

Samalla tavalla kuin kisadieettiänikin. Hiilarina siis ainoastaan vitargo (tällä hetkellä 60g) treenin aikana, loppuaika rasvalla ja protskulla eteenpäin. Määrät hivenen vaihtelee mutta siihen 200g paremmalle puolelle menee päivittäiset protskut. Rasvoja yritän pitää siellä 250g tuntumassa.:)

Mistäs päivän fätit tulee? Paljonko kalorit atm?

Back
Ylös Bottom