Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olisi se vaan hienoa nähdä Mike lavalla, sitä en salettiin missaisi. Voisi olla muutenkin aika täyteen buukattu tapahtuma.
Vittu se olisi hienoa!:)

Onko snäppäilystä tullu jo "tapa"? voisi meinaan veikata että varsin koukkuun voipi jäädä..
Kyllähän siitä tapa on jo tullut. Snadisti se koukuttaa.

Mitäs kuntosalin ominaisuuksia Mike arvostat eniten ? Vaikka top 5.
Hyvä kysymys.

- Korkeus, siis tilan korkeus, jotenkin vain luo vapaamman tilan.
- Laitekanta tottakai.
- Sijainti ja parkkimahdollisuudet.
- Respan miellekkyys.
- Valaistus.

Tuo korkeus on itsellekin merkittävä tekijä. Aikanaan kävin Kampin Citygymillä niin poikkeuksellisen matala tila kyllä haittasi, vaikka muuten oli hyvä sali. Nykyisellä salilla taas katto jossain viidessä metrissä, niin tuo ihan eri fiiliksen.

Koska treenaat ns. bodaussaleilla, häiritseekö sinua kovasti, jos joku satunnaisesti tekee työntöä ja tempausta ja pudottaa painot alas? Tämä toki edellyttäen, että salilla on ylipäätään mahdollisuus tehdä kyseisiä liikkeitä. Entä miten suhtaudut magnesiumin käyttöön?

Koska treenaat ns. bodaussaleilla, häiritseekö sinua kovasti, jos joku satunnaisesti tekee työntöä ja tempausta ja pudottaa painot alas? Tämä toki edellyttäen, että salilla on ylipäätään mahdollisuus tehdä kyseisiä liikkeitä. Entä miten suhtaudut magnesiumin käyttöön?
Ei mua nykyään häritse kun on kuulokkeet. Magesiumilla oikeesti sotkeminen on säälittävää. Mayorilla on yksi sälli joka sotkee koko penkkipaikan magnesiumilla, en ees tajua mitä se sillä siinä tekee. Siinä on nosteltu 60kg isompia romuja ilman sotkua.

Ei mua nykyään häritse kun on kuulokkeet. Magesiumilla oikeesti sotkeminen on säälittävää. Mayorilla on yksi sälli joka sotkee koko penkkipaikan magnesiumilla, en ees tajua mitä se sillä siinä tekee. Siinä on nosteltu 60kg isompia romuja ilman sotkua.
Magnesiumpapanoiden metsästelyt wlogeissa aikoinaan oli aivan huippuviihdettä:D

Unohdin Easyparkkiin autoa vaihtaessa marraskuussa kuittaa uuden rekisteritunnuksen ja olen tässä iloisesti Easyparkilla pysäköinyt melkoisesti. Nyt sitten tuli lappu ikkunaan ja mitä veikkaatte, meneekö reklamaatio läpi kun edellinen auto oli mun ja nykyinen ja kyse on vain kämmistä, eli vanhan auton rekkari jäänyt softaan? Ei varmaan mee läpi.

On tää skene säälittävä. Mua dissataan edelleen enemmän mitä ketään ja mä teen vain videoita ihan rauhassa. Mikähän meteli tulis jos mä alkaisin sekoilemaan tollai :D

Osa ihmisistä vain on kusipäitä ja umpityhmiä, that's it. Ja niin kuin olet ite sanonut, mitä enemmän olet esillä, sitä enemmän saat myös paskapuheita niskaan. Kyllähän aika hyvin myös esim. Nyyssölä tai vaikkapa Mentula ovat osansa saaneet. Sulla on Mike vahvat mielipiteet ja olet saavuttanut elämässä monta sellaista asiaa mistä moni haaveilee, mutta ei koskaan saa. Sitä ei moni heikomman luonteen omaava kestä vaan yritetään parantaa omaa kurjuuttaan osoittelemalla muita.

Edit: Sitä olen kyllä monesti miettinyt, että mikä helvetti äijässä on juuri se mikä saa kuuluisat "jonnet" suoltamaan paskaa näppiksiltään. Omasta mielestäni tässä skenessä kun on oikeasti joitain aika vastenmielisen oloisia tyyppejä mitä taas kaltaisesi perusrehti tamperelaisukko ei mielestäni ole.

Osa ihmisistä vain on kusipäitä ja umpityhmiä, that's it. Ja niin kuin olet ite sanonut, mitä enemmän olet esillä, sitä enemmän saat myös paskapuheita niskaan. Kyllähän aika hyvin myös esim. Nyyssölä tai vaikkapa Mentula ovat osansa saaneet. Sulla on Mike vahvat mielipiteet ja olet saavuttanut elämässä monta sellaista asiaa mistä moni haaveilee, mutta ei koskaan saa. Sitä ei moni heikomman luonteen omaava kestä vaan yritetään parantaa omaa kurjuuttaan osoittelemalla muita.

Edit: Sitä olen kyllä monesti miettinyt, että mikä helvetti äijässä on juuri se mikä saa kuuluisat "jonnet" suoltamaan paskaa näppiksiltään. Omasta mielestäni tässä skenessä kun on oikeasti joitain aika vastenmielisen oloisia tyyppejä mitä taas kaltaisesi perusrehti tamperelaisukko ei mielestäni ole.
Joo ja vaikuttaa parisuhteisiin kanssa. Nyt uusissa jutuissa pitää olla tosi tarkkana ja tuskin tuon julkisuuteen koskaan ketään enää.

Mitäs mieltä pakkislaiset technogymin laitteista ? Tai ylipäätään, minkä valmistajan laitteet miellyttää ihmisiä ? itse pidän hammerin laitteista, mut onhan noita hyvii muitakin...

Muutako mike audii pakkiksen teippaukset ja alat sinäki hylkää millo moottorintien vartee millon onnikkapysäkille :hyper:

Suosittelen lämpimästi. :)
Se on muuten hyvä, mut sitten ei tässä voi koko elämäänsä piilottaa. Mayorilla on samoja runkkareita, jotka ovat jo laulaneet muutenkin kaikesta mitä teen. Mut aika iisisti otan somessa jatkossa tolta osin.

Back
Ylös Bottom