Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän siitä tapa on jo tullut. Snadisti se koukuttaa.Onko snäppäilystä tullu jo "tapa"? voisi meinaan veikata että varsin koukkuun voipi jäädä..
Hyvä kysymys.Mitäs kuntosalin ominaisuuksia Mike arvostat eniten ? Vaikka top 5.
Ei mua nykyään häritse kun on kuulokkeet. Magesiumilla oikeesti sotkeminen on säälittävää. Mayorilla on yksi sälli joka sotkee koko penkkipaikan magnesiumilla, en ees tajua mitä se sillä siinä tekee. Siinä on nosteltu 60kg isompia romuja ilman sotkua.Koska treenaat ns. bodaussaleilla, häiritseekö sinua kovasti, jos joku satunnaisesti tekee työntöä ja tempausta ja pudottaa painot alas? Tämä toki edellyttäen, että salilla on ylipäätään mahdollisuus tehdä kyseisiä liikkeitä. Entä miten suhtaudut magnesiumin käyttöön?
Magnesiumpapanoiden metsästelyt wlogeissa aikoinaan oli aivan huippuviihdettä:DEi mua nykyään häritse kun on kuulokkeet. Magesiumilla oikeesti sotkeminen on säälittävää. Mayorilla on yksi sälli joka sotkee koko penkkipaikan magnesiumilla, en ees tajua mitä se sillä siinä tekee. Siinä on nosteltu 60kg isompia romuja ilman sotkua.
LOL, kun muistelee, niin se oli hassua kyl.Magnesiumpapanoiden metsästelyt wlogeissa aikoinaan oli aivan huippuviihdettä:D
On tää skene säälittävä. Mua dissataan edelleen enemmän mitä ketään ja mä teen vain videoita ihan rauhassa. Mikähän meteli tulis jos mä alkaisin sekoilemaan tollai :D
Joo ja vaikuttaa parisuhteisiin kanssa. Nyt uusissa jutuissa pitää olla tosi tarkkana ja tuskin tuon julkisuuteen koskaan ketään enää.Osa ihmisistä vain on kusipäitä ja umpityhmiä, that's it. Ja niin kuin olet ite sanonut, mitä enemmän olet esillä, sitä enemmän saat myös paskapuheita niskaan. Kyllähän aika hyvin myös esim. Nyyssölä tai vaikkapa Mentula ovat osansa saaneet. Sulla on Mike vahvat mielipiteet ja olet saavuttanut elämässä monta sellaista asiaa mistä moni haaveilee, mutta ei koskaan saa. Sitä ei moni heikomman luonteen omaava kestä vaan yritetään parantaa omaa kurjuuttaan osoittelemalla muita.
Edit: Sitä olen kyllä monesti miettinyt, että mikä helvetti äijässä on juuri se mikä saa kuuluisat "jonnet" suoltamaan paskaa näppiksiltään. Omasta mielestäni tässä skenessä kun on oikeasti joitain aika vastenmielisen oloisia tyyppejä mitä taas kaltaisesi perusrehti tamperelaisukko ei mielestäni ole.
Suosittelen lämpimästi.Joo ja vaikuttaa parisuhteisiin kanssa. Nyt uusissa jutuissa pitää olla tosi tarkkana ja tuskin tuon julkisuuteen koskaan ketään enää.

Se on muuten hyvä, mut sitten ei tässä voi koko elämäänsä piilottaa. Mayorilla on samoja runkkareita, jotka ovat jo laulaneet muutenkin kaikesta mitä teen. Mut aika iisisti otan somessa jatkossa tolta osin.Suosittelen lämpimästi.![]()