Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vieteri kiristyy nyt niillä jotka ei normaalisti ole asiasta kiinnostuneita. Ehkä vihdoin ollaan saatu kansan mielenkiinto heräämään. Onneksi olkoon poliitikot.

e:
Itse olin kyllä ihan vaan siinä luulossa, että suunnitellaan vallankaappausta ja lähdetään talikot käsissä sinne missä ne nykyään kokoontuukaan.

Mähän oon poliittisesti aktiivinen mutta en halua puhua siitä Pakkilsella. Siksi en lue politiikkaketjuja.

Näin viimeyönä unta että olin kertausharjoituksissa, aamulla mietin hetken että olinko oikeesti ollut, en ollu. Jännästi nähny unta tommotteesta vaikken ees oo ajatellu moisia enkä ees kattonu mitään sota leffaa, onse jännä se ihmisen uni. Jännää.

Samassa unessa taisin saada korpraalin arvomerkin :D :lol:

Harrastan laskettelua rinteiden ulkopuolella. Pari viskiä luonnollisesti, hyvässä seurassa (yksin). Ja tietysti nyt gymillä show-lihakset pumppiin, kulkee hiihto huomenna paremmin.

Back
Ylös Bottom