Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tekotaiteellista haastamista, aivan paskaa #vihreä

#punainen

Toimii ehkä kehä III sisäpuolella, muuten ihan vitsi. Tuo kerrostalovertaus on aika paska, uppoaa tosin varmasti Li:n aateveljiin ja -sisariin. Mikäli valtio alkaa sanella kuka saa omistaa auton ja kuka ei, muutan johonkin sivistysvaltioon.

Vertaus oli paska. Olen edelleen sitä mieltä että asiaa pitäisi ehdottomasti parantaa muuallakin Suomessa, ja pyrkiä takaamaan töiden säilyminen kaikkialla myös. Ei se ole tän päivän eikä vuoden ratkaisu, mutta en halua alistua sille että tää nyt on näi , voi voi.

Edelleen, ihmisillä voi ja kannattaakin olla omia autoja, mutta sen pitäisi olla aito valinta, ei markkinoiden pakoottama just tollasen järjettömän 2h työmatkan takia.

Hei oonko muuten muistanu mainostaa että meitsi menee katsmaan Guns 'n' Rosesia golden circleen!? En oo vielä ihan varma kuinka innoissani tästä asiasta oon, kun en oo varsinaisesti koskaan Gunnareita kunnolla kuunnellut, ja liput oli lahja, johon mut valkattiin lahjan antajana toiseksi osapuoleksi mukaan :D

Edit, mun uus kone ja näppis alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, kun typoja tulee enemmän kuin laki ja hermot sallii.

Varmaan riippuu vähän mitä ne siellä lavalla soittelee, mutta kannattaa nyt varmaan kuunnella noiden uudempien lisäksi ainakin levyt Lies ja Appetite for Destruction ja ihmetellä sitten uudelleen,

Kannattaakohan tänäänkään mennä salille kun on aivan jäätävä väsy :( Eilenkin piti suurin piirtein kahvitauko käyttää päikkäreihin. Virtaa on nyt aina riittänyt näin puoleen päivään asti sen verran että osan soisi jäävän iltapäivällekin, mutta nyt kyllä hyydyn ihan täysin. Tekis vaan mieli paeta tätä perjantai 13. päivää takaisin peiton alle ja herätä sitte ku on nukkunu riittävästi.

Varmaan riippuu vähän mitä ne siellä lavalla soittelee, mutta kannattaa nyt varmaan kuunnella noiden uudempien lisäksi ainakin levyt Lies ja Appetite for Destruction ja ihmetellä sitten uudelleen,

Täytyy kyllä ennen keikkaa kuunnella että mihin sitä on oikein menossa. Kyllä mä nyt jonkuu neljä biisiä niiltä tiiän, mutta on varmaan hauskempaa itselläkin jos tietää useamman, vaikka bändi ei varsinaisesti iskisikään :D

Täytyy kyllä ennen keikkaa kuunnella että mihin sitä on oikein menossa. Kyllä mä nyt jonkuu neljä biisiä niiltä tiiän, mutta on varmaan hauskempaa itselläkin jos tietää useamman, vaikka bändi ei varsinaisesti iskisikään :D

Sieltä löytyy vähän kaikentyyppistä. Luulisi jonkun iskevän ja sopivan ainakin johonkin mielenalaan.

Tiedä sitten mitä ne siellä lavalla touhuaa.

Voihan lumisade. Pitää kyllä perua ne jumpat ja mennä jumppaamaan lumikolan varteen.Työntäny tota sontaa ihan hitoksee koko päivän.

No miksi KAIKILLA pitäisi olla auto? Joillain varmasti on pakko, osalla ei, ja osan autontarpeeseen voisi päätöksenteolla vaikuttaa (=parempi julkinen liikenne).

Ei yhteiskuntaa voi kehittää siten että hyväksytään nykyolot pakollisina. Asioita voi ja pitää muuttaa.
Kaiketi tässä on kuitenkin enemmänkin kyse siitä, miksi kaikilla SAA olla auto. Miksi kaikilla pitää olla oma koti, kun kommuuni kun kommuuni in parempi - ihan hyvin voitaisiin päätöksenteolla vaikuttaa kodin tarpeeseen.

Oikeastiko offarissa puhutaan politiikkaa?:kakka::yäk::mad:

Vieteri kiristyy nyt niillä jotka ei normaalisti ole asiasta kiinnostuneita. Ehkä vihdoin ollaan saatu kansan mielenkiinto heräämään. Onneksi olkoon poliitikot.

e:
Itse olin kyllä ihan vaan siinä luulossa, että suunnitellaan vallankaappausta ja lähdetään talikot käsissä sinne missä ne nykyään kokoontuukaan.

Viimeksi muokattu:
@Heatseeker

Li Andersson: Miksi kaikilla pitäisi olla oma auto - "Eihän kerrostalossakaan jokaisella ole omaa hissiä"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701122200053048_uu.shtml
NBmETIs.jpg

Back
Ylös Bottom