Ja mitäs se Kotipohja täällä paukutteli henkseleitä että tietää ettei onnettomus missään kuntosaliliikkessä tullu.Ois jännä tietää mihin Pekka väitteensä perusti, mutta kertokoon sen Pekka itse, mikäli ilikiää :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se ei kuulu tälle alueelle. Jos sulla olis aivoja, niin osaisit verrata sitä niin, että mä olisin laittanut kuvat rikkinäisestä rinnasta ja antanut sitten jengin spekuloida.
Ja jotta sun turvan saa tukittua kerrasta, niin peptidillä mä sen nopeasti palautin. Mites nyt jonnen suu pannaan?
Sen sijaan että olisin laittanut vain kuvan, mä laitoin videon kun meni rikki, lekurin diagnoosin ja tein vielä videosarjan. Tainnut sulta mennä kokonaan ohi tai sitten sun aivot ei vain yksinkertaisesti prosessoi.
Jos mä tästä palaudun poikkeuksellisen nopeaan, voin sitten kertoa protokollan miten sen tein.
Jonne? Turpa? Oletpa sinä kohtelias. Koitahan ottaa hieman rauhallisemmin kun on joulukin tulossa. Turha näistä on mieltänsä pahoittaa.Se ei kuulu tälle alueelle. Jos sulla olis aivoja, niin osaisit verrata sitä niin, että mä olisin laittanut kuvat rikkinäisestä rinnasta ja antanut sitten jengin spekuloida.
Ja jotta sun turvan saa tukittua kerrasta, niin peptidillä mä sen nopeasti palautin. Mites nyt jonnen suu pannaan?
Sen sijaan että olisin laittanut vain kuvan, mä laitoin videon kun meni rikki, lekurin diagnoosin ja tein vielä videosarjan. Tainnut sulta mennä kokonaan ohi tai sitten sun aivot ei vain yksinkertaisesti prosessoi.
Älä sitten ala näsäviisastelemaan jos et kestä vastinetta. Itsekin tajuat noiden kahden tapauksen eron, mutta oli ihan pakko alkaa kuittailemaan. Se on kyllä niin vajaata, että negaajat saa aina olla kovimmassa äänessä ja jos niille erehtyy mitään sanomaan, heittäytyvät ne kaapin päälle jeesuksiksi.Jonne? Turpa? Oletpa sinä kohtelias. Koitahan ottaa hieman rauhallisemmin kun on joulukin tulossa. Turha näistä on mieltänsä pahoittaa.
Kyllä minä vastineen kestän. Sinä et kestänyt edes kysymystä.Älä sitten ala näsäviisastelemaan jos et kestä vastinetta. Itsekin tajuat noiden kahden tapauksen eron, mutta oli ihan pakko alkaa kuittailemaan. Se on kyllä niin vajaata, että negaajat saa aina olla kovimmassa äänessä ja jos niille erehtyy mitään sanomaan, heittäytyvät ne kaapin päälle jeesuksiksi.
Toi ei ollut asiallinen kysymys, vaan typerä heitto, jossa itsekin tajuat eron. Ei tartte negaa hei.Sinulla kun tuntuu olevan oikeus laukoa asialliseen kysymykseen

Postattu instagramiin 1 minuutti sitten - Konaa postaa pakkikselle "3 minuuttia sitten".
![]()
Ihan satavarmasti vie overallin kuhan seuraavaksi raahautuu lavalle![]()
V*ttu että on levee rekka.
Syksyn kisoissa 7 sija tasapisteissä 6 sijan kanssa, ettei sieltä niin kaukana olla ;)Jos alotetaan vaikka finaaliin pääsystä...
Syksyn kisoissa 7 sija tasapisteissä 6 sijan kanssa, ettei sieltä niin kaukana olla ;)