mä en kyllä tollaseen "ammattilaiseen" luottaisi. kuka ensinnäkin kieltää hedelmät ja marjat? ja käskee syödä ton verta vaan rasvaa? aikamoista shaibaa. mä kyllä lisäisin tohon ruokaa reilustikin ja samalla tän "valmentajan" laittasin vaihtoon. noilla sun painol ja pituudella ei voi olla kamalasti mitään läskiä. sun kehonkuva taitaa olla vieläkin häiriintynyt? mä en sinuna kyl mittailis ruokia millään tasolla, se voi vaan laukasta sitä syömishäiriötä takasin kun kaikki on laskettua ja mitäs jos syötki jotain "kiellettyä"? esim banaanin tai vaikka joulutortun? saatko siitä kamalan morkkiksen jota koitat paikata urheilemalla hullusti? kääntyisin ennemmin ravintoterapeutin puoleen.
jos se paino putosi niin kyllä sä sillon olet kiinteytyny varmasti. toi valmentajan ruokavalio on tuhatkertaa fiksumpi ku toi sun kituruoka. ei järkeä noilla liikuntamäärillö pudottaa hiilareita lähestulkoon kokonaan veke, ensinnäkään et jaksa ja toiseksi et varmasti palaudu. tai kokeile, uupuminen tai ylirasitus varmasti iskee :D sanoit et vaihdat ruokavalion monipuolisemmaksi, mun mielestä toi ei todellakaan sitä oo. aina ei tarvi syödä pastaa ja makaroonia, olemassa on muitakin vaihtoehtoja eikä kannata olla liian tiukasti siinä ruokakuplassa, sen puhkeeminen voi kirpasta. sori suorasta sanomisesta, sanon sen omakohtasen kokemuksen perusteella.
olen itse saanut kroppani tosi sekasin treenaamalla paljon ja syömällä tosi vähän hh, josta ilmeisesti seurasi tämä kilpparin vajaatoiminta. ja harmittaa niin vietävästi! tsemppiä