Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä maasta löytyy tietotaitoa monenlaisten ongelmien, tarvittaessa hyvinkin äänettömään, ratkaisemiseen.Israelista löytyisi varmaan tietotaitoa vahingon rajaamiseen...
Siitä maasta löytyy tietotaitoa monenlaisten ongelmien, tarvittaessa hyvinkin äänettömään, ratkaisemiseen.
Joku semmonen Gestapon ja Mossadin risteytys. Johtajaksi meillä onkin jo sopiva henkilö, mr @JudoHemmo_85Kannatetaan. Mun mielestä tarvitaan uusi valvova elin, tai ehkä tämän voisi hoitaa nettiäänestyksenäkin, ja valtion budjetista pitäisi varata osa tähän toimintaan. Varmasti saataisiin jotain paljousalennustakin.
Joku semmonen Gestapon ja Mossadin risteytys. Johtajaksi meillä onkin jo sopiva henkilö, mr @JudoHemmo_85
Totta. Enää tarvitsee keksiä virastolle sopiva nimi ja logo.Todellakin loistava suunnitelma.
Eikös sitä aina sanota, että mahdollisuudet ja työpaikat on luotava itse?
Totta. Enää tarvitsee keksiä virastolle sopiva nimi ja logo.
Minä oon ostanut joskus Jumbon cittarista 5 senttiä purkki. Ei ollut sekään hinnalla pilattua.Oi tätä ilon ja onnenpäivää, Citymarketissa jaettiin Arlan maustamatonta rahkaa 10snt purkki ilman ostorajoitusta.
Huomenna porukalla bordelliin?