Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#85,2 onely, ei lihavaa oloa.

Jaahas. Jotain jumalattoman tärkeää sitä pitäisi vielä lomapäivillään tehdä mutta mitä ihmettä se sitten olisi, en tiedä. Jos sitä sitten vain lukisi ja treenaisi.

RPcApQI.gif

Ääärgh. Helvetti kun tekisi mieleni lähteä treenaa Tampereelle mutta taitaa nyt olla yksinkertaisesti järkevintä painiskella täällä kotikonnuilla. Ärsyttää.

Ääärgh. Helvetti kun tekisi mieleni lähteä treenaa Tampereelle mutta taitaa nyt olla yksinkertaisesti järkevintä painiskella täällä kotikonnuilla. Ärsyttää.
Mikä siinä ärsyttää? Mä olin reipas ja menin kasiks painimaan. Tuli hyvää rullailua, 7x7min erät, yhtä vaille kaikki isompia ku minä. Mut isompien ukkojen kädet on helpompimsaada omoplataan! Livahdin vähän prison rulesin puolelle ja suoritin vähän rannelukkojakin, höhö. Kivoja on ne.

Mikä siinä ärsyttää? Mä olin reipas ja menin kasiks painimaan. Tuli hyvää rullailua, 7x7min erät, yhtä vaille kaikki isompia ku minä. Mut isompien ukkojen kädet on helpompimsaada omoplataan! Livahdin vähän prison rulesin puolelle ja suoritin vähän rannelukkojakin, höhö. Kivoja on ne.
Ei siinä muuta ärsyttävää ole kuin se että haluaisin Manseen. Uskon kyllä että kunnon nujut täälläkin saa, mutta tekisi mieleni lyödä ihmisiä mm. päähän. Tai minun tapauksessa tulla lyödyksi mm. päähän.

Jänskää! Minkähänlainen vuosi tästä tulee?o_O

Terveyden kannalta edellinen päättyi komeasti! Sain TOS-diagnoosin ja siitä kolmen kuukauden sairasloman: pysyvän työkyvyttömyyden uhka leijuu ympärillä...uudelleen kouluttautuminen lienee yksi vaihtoehto, jos löytyy sopiva vaihtoehto ja koulutuksen maksaja. Osittain TOSin kipuihin ja elämän epävarmuuteen liittyi masennuksen aktivoituminen, siihen sopivan lääkityksen etsiminen, viikon kestänyt mukava kuntoutuskurssi ja viimein etc-hoitoon päätyminen. Ainakin tällä hetkellä etc-hoidon tulos on erinomainen ja lisäksi tapasin sen söpön psykiatrin :oops:. Silmistä löytyi harvinainen pigmenttiglaukooma, jota tällä viikolla tutkitaan edelleen.

Tarkoitus on aktivoitua oikein kunnolla kuntosalitreenaukseen ja kiinnittää huomiota TOSiin. Tekisi mieli palautua kuntonyrkkeilyynkiin, nyt olisi erittäin ammattitaitoinen opettajakin tarjolla!

Sairaslomaa on vielä kaksi kuukautta jäljellä. :( Minulla on ikävä työtä ja työkavereita.

Back
Ylös Bottom