Jos tuo Alapään venyttelijät-ryhmä on vaan naisille, niin se Alapään eränkävijät on sitten miehille onely. Ehkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyökö liekkiä? Ootko chiliä syönyt? Senkin huomaa lisääntyneenä nokeamisena.
Mikä siinä ärsyttää? Mä olin reipas ja menin kasiks painimaan. Tuli hyvää rullailua, 7x7min erät, yhtä vaille kaikki isompia ku minä. Mut isompien ukkojen kädet on helpompimsaada omoplataan! Livahdin vähän prison rulesin puolelle ja suoritin vähän rannelukkojakin, höhö. Kivoja on ne.Ääärgh. Helvetti kun tekisi mieleni lähteä treenaa Tampereelle mutta taitaa nyt olla yksinkertaisesti järkevintä painiskella täällä kotikonnuilla. Ärsyttää.
Ei siinä muuta ärsyttävää ole kuin se että haluaisin Manseen. Uskon kyllä että kunnon nujut täälläkin saa, mutta tekisi mieleni lyödä ihmisiä mm. päähän. Tai minun tapauksessa tulla lyödyksi mm. päähän.Mikä siinä ärsyttää? Mä olin reipas ja menin kasiks painimaan. Tuli hyvää rullailua, 7x7min erät, yhtä vaille kaikki isompia ku minä. Mut isompien ukkojen kädet on helpompimsaada omoplataan! Livahdin vähän prison rulesin puolelle ja suoritin vähän rannelukkojakin, höhö. Kivoja on ne.
Toivottavasti hyvä vuosi. Ei kyllä ole suakaan tasasilla nallekarkeilla siunattu, tsemppivä sinne.Jänskää! Minkähänlainen vuosi tästä tulee?o_O
"Bisnekset menee hyvin, ja kuntokin on vallan mainio"Jänskää! Minkähänlainen vuosi tästä tulee?o_O
Vuosi 2017 ja Donald Trump.
katso liitettä 140885