Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan kyse olikin siis ilman sormilukkoa vedetty. luin hätäisesti. no kova tulos mun mielestä siltiSormilukkohan tuokin on?
Katos hairahduin hetkeksi taas kehonrakennuspuolelle kun hypertrofiasta puhuttiin. Voimanostossa asian laita voipi olla vähän toisenlainen, joskin kyllähän nuo doupit myös hermostollista palautumista jeesaa, että se nyt ainakin puoltaisi tuota tiheämpää frekvenssiä.
Onko todella näin? Näyttöä aiheesta tai mistä olet näin kuullut? En lähde sen rankemmin kiistämään, ennemminkin haluaisin oppia, jos sinulla on jotain kättä pidempää aiheesta.Jänteiden ja kiinnityskohtien palautuminen ei dopingilla nopeudu. Douppaajat pelkäävätkin usein vaurioita kys. alueilla. Lihasvoima kasvaa doupattaessa sitä tahtia, etei kiin. kohtien vahvuus tule perässä samaa vauhtia ja..naks.
Eli selkeämmin: doupilla koko liikuntaelimistö palautuu normaalia nopeammin ja tietysti myös kasvaa ja vahvistuu.
Jänteiden ja kiinnityskohtien palautuminen ei dopingilla nopeudu.
ja kasvua käytetään palovammojen korjaamiseen. jänteistä sitten tiedä, notta mikä vaikuttaa ja miten.Noita samoja lääkkeitä käytetään sairaaloissa helpottamaan esim. onnettomuuksissa syntyneiden traumojen parantumista? Jänteet ei taida samaan tahtiin palautua ku lihakset, mut kyllähän ne niihinkin vaikuttaa.
Onko todella näin? Näyttöä aiheesta tai mistä olet näin kuullut? En lähde sen rankemmin kiistämään, ennemminkin haluaisin oppia, jos sinulla on jotain kättä pidempää aiheesta.
Kaiken minun ymmärrykseni mukaan doupit vaikuttavat ihan jokapaikassa, missä vain käytetylle hormoneille on reseptoreja. Eli esimerkiksi kasvuhormoni- tai testosteronireseptoreja, joita käsittääkseni on melkolailla kaikkialla ainakin tuki- ja liikuntaelimistön soluissa. Eli selkeämmin: doupilla koko liikuntaelimistö palautuu normaalia nopeammin ja tietysti myös kasvaa ja vahvistuu.
En muista lähdettä/lähteitä.
Mutta esimerkkinä mainittiin hauislihaksen irtoaminen olkapäähän ulottuvista kiinnikkeistään maastavedossa. Väitettiin, että lähes aina douppaajan vamma. Naturaalina ei oikein pysty vetämään niin isoja rautoja, että se aiheuttaisi k.o vamman.
Tiedä sitten...mun tietoni saattaa...olla vähän vanhentunutta tavaraa ja kaipaisi tältäkin osalta päivitystä.
Tiedänpä tapauksen missä hauis repesi irti venettä rantaan vetäessä. Ei punttia harrastava urheilullinen mies kyseessä. Uskoisin että naturaali myös.En muista lähdettä/lähteitä.
Mutta esimerkkinä mainittiin hauislihaksen irtoaminen olkapäähän ulottuvista kiinnikkeistään maastavedossa. Väitettiin, että lähes aina douppaajan vamma. Naturaalina ei oikein pysty vetämään niin isoja rautoja, että se aiheuttaisi k.o vamman.
Tiedä sitten...mun tietoni saattaa...olla vähän vanhentunutta tavaraa ja kaipaisi tältäkin osalta päivitystä.
400kg rawIhan älytön veto :D
Vielä kovempi on kaverin kehitys, lokakuussa vetäny ennätyksen 375kg. Ja 50cm hanskat waat