Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jostain syystä suurin osa Bemareista lähtee valoista lujaa. Valitettavasti 99% niistä häviää jos mä lähden kanssa. Musta tuntuu, että siellä ratissa istuu tavallista tyhmempi yksilö. Pitäis sitä nyt mallimerkinnästä nähdä, että vierellä on nopea nelari.

Ehei Mike. Ne kyllä tietää, että on vähän lussumpi auto, mutta ne korvaa sen uskomattomilla reflekseillä ja ajotaidoilla. Hymyilevät omaa erinomaisuuttaa jälkeenpäin vielä monta tuntia. Meidän kulmilla on yks Kia Rio. Hakeutuu aina viereiselle kaistalle, että pääsee kaasu pohjassa ohi nipin napin ennen 50 metrin päässä sijaisevaa risteystä. Hitto eilen voitin sen säkällä tosin 200 hv tehokkaammalla autolla.

mitäs mieltä Mike on uudesta Microsoftin surface studiosta? onko yhtään avannu mieltä tuonne puolelle Applen sijaan?

Surface Studio on kyllä hieno laitos, ei voi kieltää. Toi 3:2 kuvasuhde on loppujen lopuksi tietokone -käyttöön paljon järkevämpi. Toki ei tommonen semi-iMac vertaa Mac Pro tehoihin millään tasolla.
Mitä tulee Windows vaihto Mac tai vice versa, niin pikemmin ekosysteemi on se este. Jos kaikki on Applea, niin vaihto on melko turhauttavaa. Plus miksi vaihtaa kun kaikki toimii yhteen.
Alkaa kyllä nykyään premium laitteissa olemaan laatu aivan 1:1 Windows/Android vs Apple. Loppujen lopuksi enää tottumuksista ja preferenssistä kiinni.

View: https://www.youtube.com/watch?v=9NhyDiiaXic

:kuola:

1_87 (1).webp 2_80 (1).webp

http://www.topgear.com/car-news/modified/how-build-ultimate-nissan-gt-r

Älytön auto kun miettii hintaa ja nopeutta.
Video
Nismo tosin tuskin heltiää halvalla, ja mikä niiden saatavuus yleensä.

Mike, kun otit noin juhlavan määrän lisäkilkkeitä Audiin, niin laskitko paljonko olisi tarvinnut laittaa lisää, että olisit saanut uuden GT-R:n? :kuola:
En ole katsonut mitä GT-R maksaa, mutta olis sitä aivan varmaan tuplat saanut laittaa. Ehkä silti kumminkin ottaisin 2017 TTRS, se on törkee peli kanssa.

TML puhuu tossa asiaa Mac verus. Win. Vaihtaminen ekosysteemistä olisi liian hankalaa ja rikkoisi sen kokonaan.

Mitä pompotteluun tulee, niin erittäin huono idea ylipäätänsä. Siitä ei saa mitään muuta hyötyä kuin lisää painoa ja se ei todellakaan ole fiksu idea nimenomaan tekniikan kustannuksella.

Pomppu eliminoi rintaliikkeen varsin tärkeän osan, eli venytyksen hallitusti. Pompussa käytetään elastista energiaa joka revitään nivelistä, jänteistä ja lihaksista. Se mikä siellä ekana sitten laukeaa, on kiinnityskohdat tai pahimmassa tapauksessa olkapäät jos massa liikkuu väärään suuntaan.

Eli ei missään nimessä pomppua, vaan päinvastoin hidastettu kontrolli viimeisen 15cm aikana alas mennessä.

Ja minähän olen esimerkki, ettei edes todella nätillä tekniikalla voi ehkäistä loukkaantumista kun kuormat kasvaa.

Mitä nyt olen voimanostajien treenailua seurannut niin Smulter taitaa penkkailla aika paljon ryskäämällä ja sen kautta tuo tyyli treenata on näyttänyt yleistyvän. Itse tykkäsin tehdä toistot niin, että ne muistuttavat mahdollisimman paljon nostoja, jotka menevät kisassa läpi. Epäilemättä se Smulterin tyyli toimii Smulterille. Ehkä tämmöisen vaatimattomamman tason penkkaajan on parempi eka hallita se kisanostaminen täysin eikä niin, että ryskää salilla ja on kusessa kisassa. En tiedä, mitä tuo pomputtaminen vaikuttaa tuloksiin, mutta tällä tasolla olisi noloa salipenkata jotain ja jäädä kisassa siitä 15-20 kiloa. MM-mitali kaulassa ja ME-nostoja tilastoissa se ei ole noloa. Olen kuullut perusteluja, että tuon pompun kanssa pääsee ylirautoihin kiinni ja se tuo dynaamisuutta nostoihin. Noita voidaan kai saavuttaa myös muilla keinoin.

Mitä nyt olen voimanostajien treenailua seurannut niin Smulter taitaa penkkailla aika paljon ryskäämällä ja sen kautta tuo tyyli treenata on näyttänyt yleistyvän. Itse tykkäsin tehdä toistot niin, että ne muistuttavat mahdollisimman paljon nostoja, jotka menevät kisassa läpi. Epäilemättä se Smulterin tyyli toimii Smulterille. Ehkä tämmöisen vaatimattomamman tason penkkaajan on parempi eka hallita se kisanostaminen täysin eikä niin, että ryskää salilla ja on kusessa kisassa. En tiedä, mitä tuo pomputtaminen vaikuttaa tuloksiin, mutta tällä tasolla olisi noloa salipenkata jotain ja jäädä kisassa siitä 15-20 kiloa. MM-mitali kaulassa ja ME-nostoja tilastoissa se ei ole noloa. Olen kuullut perusteluja, että tuon pompun kanssa pääsee ylirautoihin kiinni ja se tuo dynaamisuutta nostoihin. Noita voidaan kai saavuttaa myös muilla keinoin.
Me puhutaan kehonrakennuksesta, ei voimanostosta. Bodauksessa pompottamisella ei ole mitään tekoa. Se ei tuo mitään lisäarvoa, vain lisää riskejä. Kun tehdään lihasta, niin silloin pitäisi saada mahdollisimman pieni rauta painamaan mahdollisimman paljon kun taas voimanostossa mahdollisimman iso rauta pitää saada painamaan mahdollisimman vähän.

Niin eikös se ollut joku hevosen selästä putoaminen?

Ei se tuossa jalkaansa loukannut tietääkseni (ainakaan pahasti), kun pystyi kuitenkin nousemaan samantien ylös omin avuin. Tota ennen se oli liukastunut autolle mennessään ja siinä mennyt sitten jalka hajalle.

Back
Ylös Bottom