Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ahtoa.jpg

Onkohan tuo sierra-mies kovinkin ylpeä netti-feimistään tänäpänä...
Ei ole. En nyt mainitse missä kaupungissa tuli kaverien kanssa maistissa tähän ukkoon törmättyä, mutta kovin iloista palautetta ei "kahen litran oohoocee kolomosen kautta nelosen puhaltimelle Sierra jättää se valitettavasti me ollaan jo eellä" yms huuteluihin tullut :D sehä joutu kuulemma myymään riesansa pois kun ei enää voinut sillä ajella ilman että joku vittuili

Ei ole. En nyt mainitse missä kaupungissa tuli kaverien kanssa maistissa tähän ukkoon törmättyä, mutta kovin iloista palautetta ei "kahen litran oohoocee kolomosen kautta nelosen puhaltimelle Sierra jättää se valitettavasti me ollaan jo eellä" yms huuteluihin tullut :D sehä joutu kuulemma myymään riesansa pois kun ei enää voinut sillä ajella ilman että joku vittuili
Näimmää vähän veikkasin.

Täytyy muuten kiittää äitiä ja iskää, ettö mut on tehty sellaiseen aikaan, että olen saanut elää teini-ikäni somettomassa maailmassa. Jumalauta sitä videoiden määrää, mitä omista toilailuistakin varmaan pyörisi eetterissä.
Kuvattiin jotain omia toilailuita ihan vapaaehtoisesti, luojan kiitos niistä suurin osa on hävinnyt jo bittiavaruuteen, ja suurin osa oli VHS:llä.

Tuo on kyllä tosi.

Onhan noita kaiken moisia mopo, ryyppy ym muita viteoita tallessakin vielä ja hauska niitä on katsella. Mutta nykyään kun kaikki laitetaan nettiin, niin homma on hieman eri. Ne viteot näkee muutkin, vaikka itse ei haluaisi.

Täytyy muuten kiittää äitiä ja iskää, ettö mut on tehty sellaiseen aikaan, että olen saanut elää teini-ikäni somettomassa maailmassa. Jumalauta sitä videoiden määrää, mitä omista toilailuistakin varmaan pyörisi eetterissä.

Me ostettiin videokamera etelänmatkalta kun olin skidi, jotai 10-12v. VHS-C kasetille nauhotti. Muistan kun kuvasin hotellin parvekkeelta uima-altaan paljaita tissejä.

Sit himassa kuvattiin kun driftattiin vanhalla daihatsulla joka olin faijalta saanu. Kerran meni pöpelikköönkin.

Onneks ei ollut youtubea silloin. Eikä enää oo mitäänvitunvehjettä, millä sais vhs:ltä koneelle.

Back
Ylös Bottom