Joo ja saa lasku perässä vaikka mitään ei tehty.Joo. Painu sitten vittuun sieltä jos et ole tyytyväinen palveluun ja mene yksityiselle niin kun Mike teki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ja saa lasku perässä vaikka mitään ei tehty.Joo. Painu sitten vittuun sieltä jos et ole tyytyväinen palveluun ja mene yksityiselle niin kun Mike teki?
Joo ja saa lasku perässä vaikka mitään ei tehty.
No meet ravintolaan ja tilaat safkan. Odotat kolme tuntia safkaa ja kyllästyt. Rafla pistää perässä laskun safkasta, jota eivät edes sitten tehneet.Kate kohillaan. Ei voi mikään yksityinen tehdä noin, varmasti on lakeja jotka estää. Mutta oman rakkaan valtion palveluiden kanssa pelisäännöt on hieman erilaiset. o_O
No meet ravintolaan ja tilaat safkan. Odotat kolme tuntia safkaa ja kyllästyt. Rafla pistää perässä laskun safkasta, jota eivät edes sitten tehneet.
Kyllä tää aika julmettua vauhtia paranee. Mut ohan tässä myös semmoinen systeemi apuna, että oli oletettavissa, että nopeammin paranee.Hyvin se kuntoutuminen edistyy ton uusimman videon perusteella, hyvä juttu.
Kyllä tää aika julmettua vauhtia paranee. Mut ohan tässä myös semmoinen systeemi apuna, että oli oletettavissa, että nopeammin paranee.
275 ilman lähetettä.Mike, missä kävit magneettikuvauksissa ja haluatko kertoa, paljonko maksoi sulla kuvaus? Mua alkanut harmittamaan ja huolestuttamaan tosissaan kun oikeassa kädessä on ongelmia ollut yli 2 vuotta. Vaikuttaa niin moneen asiaan elämässä. Huomenna hermoratatutkimus. Jos sieltäkään ei löydy vastausta ongelmiin, niin ole mettinyt mennä uudestaan yksityiselle.
Täs kohtaa toi ei kyl enää oo vahinko kun innokkaasti puhut "systeemistä" tai "apukeinosta". Oisko se samaan rahaan sitten jo kerrottavissa mitä tarkoitat?Kyllä tää aika julmettua vauhtia paranee. Mut ohan tässä myös semmoinen systeemi apuna, että oli oletettavissa, että nopeammin paranee.
Montakohan kertaa pitää sanoa että ei ole. Eikä tartte tingata sen enempää. Kerroin vain syyn miksi palaudun nopeeta, ei velvoita mua kertomaan miten sen teen.Täysin asiasta tietämättömänä kommenttien perusteella voisin veikata kasvua salaiseksi aseeksi :D
Ei velvoita todellakaan. Kuhan heitin oman arvaukseni soppaan mitään sen enemmän tinkaamatta tai ketjua lukematta.Montakohan kertaa pitää sanoa että ei ole. Eikä tartte tingata sen enempää. Kerroin vain syyn miksi palaudun nopeeta, ei velvoita mua kertomaan miten sen teen.
Kate kohillaan. Ei voi mikään yksityinen tehdä noin, varmasti on lakeja jotka estää. Mutta oman rakkaan valtion palveluiden kanssa pelisäännöt on hieman erilaiset. o_O
Mä en tajuu miten noita ei saada vastuuseen virheistä? Ja varmaan vielä laskun laittoi perässä. Jos mä tilaan netistä paidan ja tilaus otetaan vastaan. Tulee sitten palanen rikkinäisistä housuista ja lasku, niin ei sitä laskua tartte maksaa, vaikka tilaus onkin vastaanotettu. Mut terveydenhuollossa täysin hoitamattomat tai väärin hoidetut on kuin ilmaa ja laskua voi laittaa perään.
Rich Piana käyttää polviensa kuntoutuksena ja mihinkä muihihin vammojensa hoitohon? Mutta jos olis joku "fiksumpi" tapa niin eikö se olis sitä käyttäny eikä kasvua? Vai onko niin että meillä täälä ollaan erellä heitä?Montakohan kertaa pitää sanoa että ei ole. Eikä tartte tingata sen enempää. Kerroin vain syyn miksi palaudun nopeeta, ei velvoita mua kertomaan miten sen teen.
No meet ravintolaan ja tilaat safkan. Odotat kolme tuntia safkaa ja kyllästyt. Rafla pistää perässä laskun safkasta, jota eivät edes sitten tehneet.
Miten niin ei saada? Kyllä terveydenhuoltopalveluiden saajalla on oikeusturvakeinoja tilanteissa, jossa kustaan. Senkun teet yksikön johdolle muistutuksen, tai kantele, tai voithan sä potilasasiamieheen olla yhteydessä. Keinoja on. Ei ne lääkärin vailla vastuuta niitä hoitoja tee, perästä kuuluu kunhan hoitovirheet ja epäkohdat tuodaan esiin. Virkavastuukysymyksistä puhumattakaan.