Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikestä saa ihan helkkaristi motivaatioo ja inspiraatioo treenaamiseen!! Videoista huomaa oikein sen että periks ei anneta ja eteen päin mennään!
Mulle oikeesti tosi iso inspiraation lähde vaikka tällainen heiveröinen nainen olenkin

Tsemppiä Mikelle paranemiseen! En ole ennen huomannut että olet noin positiivisesti elämään suhtautuva kaveri, ei voi kuin hattua nostaa asenteesta. Mielenkiinnolla odotan recovery videoita ja tulevaa (toivottavasti) nopeaa paranemista!

Ps: Ihan vain johtuen tuosta vammastasi tuli itsekkin jopa lämmiteltyä ja venyteltyä ennen treeniä tänään:rolleyes:

Tuli vaan mieleen,olet oikeekätinen? Taitas tolla kipiällä puolella olla aika vaikia pyyhkästä persausta wc:ssä.
Joutuis ottaa raskaan sarjan PRO miesten konstin,eli huuto emännälle:Saa tulla pyyhkimään..

Tuli vaan mieleen,olet oikeekätinen? Taitas tolla kipiällä puolella olla aika vaikia pyyhkästä persausta wc:ssä.
Joutuis ottaa raskaan sarjan PRO miesten konstin,eli huuto emännälle:Saa tulla pyyhkimään..
No koska mulla on järeemmät aseet tässä recoveryssä, niin vasemman liikkuvuus paranee törkeetä vauhtia. Pesen hiukset jo normaalisti, laitan sukat, paidat, nukun selälläni ja vasemmalla kyljellä. Että oon melkoisen nopeassa tahdissa tässä.

No koska mulla on järeemmät aseet tässä recoveryssä, niin vasemman liikkuvuus paranee törkeetä vauhtia. Pesen hiukset jo normaalisti, laitan sukat, paidat, nukun selälläni ja vasemmalla kyljellä. Että oon melkoisen nopeassa tahdissa tässä.
mitkä nää järeämmät aseet on? Kasvuko?

Muistan aikoikaan kun yhdeltä salikaveriltani (tapahtui yli 20 vuotta sitten) meni lihasjänne ns. "poikki".
Kuntoutti sitä "järeillä aseilla" ja oikeaoppisesti maltillisilla venytyksillä ja painoharjoitteilla heti vamman alusta asti.
Ja kuinkas ollakkaan... Ortopedin kontrollissa oli leuka loksahtanut kirurgilta kun ko. raaja oli kuntoutunut pikavauhtia.
Oli Ortopedi todennut että: "Oikeinpa olet hoitanut, ja sopivan pienillä annoksilla" :)
--Sillä isoilla annoksilla tulee vaan ihan liikaa sidekudosmassaa trauma-alueelle jota on vaikea saada samansuuntaiseksi kuin jäljellä olevat toimivat lihassäikeet.

Back
Ylös Bottom