Aika randomisti mistä sattuu. Ja aina m iPhoneen tyytyväinen olen ollut.Mistä Mike ostat elektroniikkasi? Oletko tyytyväinen iPhone 7 kameraan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika randomisti mistä sattuu. Ja aina m iPhoneen tyytyväinen olen ollut.Mistä Mike ostat elektroniikkasi? Oletko tyytyväinen iPhone 7 kameraan?
Silläpä kysyinkin kun tuo kylmä+lepo hoito on melko kattavasta todettu vääräksi hoitotavaksi. Mielenkiinnosta vaan että mikä on suomessa urheilulääkärien/ortopedien ohjeistus nykypäivänä. TK-tohtorit kyllä määrää kylmää joka vaivaan.Kylmästäkin ollaan nykyään montaa eri mieltä, että sitä pitäisi antaa vain akuutissa tilassa, ei enää muutamien päivien jälkeen.
Melko kornilta kuulosti että olisi hauskaa kun toiselta lähtee lihat.Olisko mahdoton ajatus jos mittaisit hieman ympärysmittoja kropasta? Rinta, olkavarsi jne. Olis hauska nähdä kuinka paljon niistä senttejä lähtee ja kuinka nopeasti tulee takaisin.
Tsemppiä kuntoutukseen!
Mullahan ei tule tässä mitään muutosta kuin treenien feidaaminen alaspäin. Muuten meen ihan samalla kaavalla kaikilta osin tottakai. Ja jos ei treenaa, niin viikossa lähtee lihaspaineet ja parin viikon jälkeen alkaa palaan vallkuaista. Mut mä olen jo treenaamassa parin viikon jälkeen ja ylläpitoon ei vaadita juurikaan merkittävää treeniä.Melko kornilta kuulosti että olisi hauskaa kun toiselta lähtee lihat.
No kaikki taisi ymmärtää että nyt on elävä esimerkki joka on kovassa kunnossa niin näkee kuinka paljon tulee takapakkia, Allu tais jotain kertoa mutta hieman ympäripyöreästi.
70VG/30PG about, enkä ole huomannut että kertyis, autossa meinaan huomais heti.Millä vg pg suhteella meet ja ootko huomannut esim ikkunoihin pikkuhiljaa kertyvän höyry-jäämiä?

Ne on outoja kun niissä ei taida olla mitään mainintaa miltä ne maistuu vai onko? Vähän huono ottaa sikaa säkissä kun suurin osa on ihan imelää paskaa.Uppooko Mikelle Ska-Liquidin nesteet? Itellä nyt Route 666:sta, Talvivaaraa ja Kontulaa..kaikki kyllä futaa.![]()
Ne on outoja kun niissä ei taida olla mitään mainintaa miltä ne maistuu vai onko? Vähän huono ottaa sikaa säkissä kun suurin osa on ihan imelää paskaa.