Tomi Takamaa
VIP
Pyydä sellainen sieraimeen tuutattava fentanyylisuihke. Pitäisi auttaa 10 minuutissa. Tsemppiä!Jumalauta että voi ihmistä sattua. Täällä mä venaan lekuria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyydä sellainen sieraimeen tuutattava fentanyylisuihke. Pitäisi auttaa 10 minuutissa. Tsemppiä!Jumalauta että voi ihmistä sattua. Täällä mä venaan lekuria.
Noh, niimpä tietysti.. Vertasin niitä vaan makroja grammamäärien perusteella, en kaloripitoisuuksien. Uuden laskutoimituksen tulos on suunnilleen: 25/40/35. Onko Tomilla tähän joku mielipide?Laskepas uudestaan. Rasvagrammassa on 9 kilokaloria.
Kyllä Artturikin olisi pro ukko jos...Kyllä tässä välillä väkisin tullut mieleen että millaisiin painoihin Mike pääsisi nykyään jos paikat kestäisi ja kiinnostusta olisi juurikin penkkivoimailun suhteen. Hurjaa touhua.
No mutta nyt tsemppiä toipumiseen!
Snäpissä on liikkuvaa kuvaaTsemppiä Mikelle toivottavasti ei pahasti menny! Onko ihan punasena nyt rinta?
Snäpissä on liikkuvaa kuvaa
Snäpissä olin just pitänyt kylmää. Ei ole tummunut mitenkään rinnat vielä.Snäpissä on liikkuvaa kuvaa
Snäpissä olin just pitänyt kylmää. Ei ole tummunut mitenkään rinnat vielä.
Ehkä ei sitten kauhean isoa repeämää ole, jos ei kerran vuoda. Äkkiähän se veripahka siihen tullee. Tuntuuko mitään kuoppaa lihaksessa? Suht nopsaanhan nuo paranee, jos jostain alle 25% repeämstä on kyse.Snäpissä olin just pitänyt kylmää. Ei ole tummunut mitenkään rinnat vielä.
En. 3 tuntia tässä ootellut jo. Jengiä tulee sisään ja siitä vastaanotolle ja mä vain venaan.Joko pääsit lekurille?