Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuossa meidän naapurissa asuu jonkinmoinen villakoira en tiedä mitä rotua on mut joku sulonen villakoira se on. Ja siis asun rivarissa jossa on yks kämppä välissä tuohon asuntoon jossa tuo villis asuu. Jumalauta mitä meteliä se pitää päivisin ja myös iltaisin, luulen et siellä ei ole silloin muita kotona kun haukkuu ja vinkuu kun ei tuota kukaan pysty kuunteleen kokoajan. Aivan vitun hirveetä meteliä pitää tuo koira lähestukoon joka päivä, voin vaan kuvitella kuinka hyvin se kuuluu tuohon viereiseen asuntoon kun se kuuluu meillekkin selkeesti. Jos joskus otan koiran niin se on ehdottomasti villakoira, ainakin niill on saatana luonnetta ja ääntä.

Tuosta lippiksestä kyllä semi-kateellinen.
Nää on niin siistejä, tilaan koko helvetin kaupan tyhjäksi. Ja kiitsa muuten TML kun pysäytit messuilla ja sori kun olin niin kiireinen.

Tuossa meidän naapurissa asuu jonkinmoinen villakoira en tiedä mitä rotua on mut joku sulonen villakoira se on. Ja siis asun rivarissa jossa on yks kämppä välissä tuohon asuntoon jossa tuo villis asuu. Jumalauta mitä meteliä se pitää päivisin ja myös iltaisin, luulen et siellä ei ole silloin muita kotona kun haukkuu ja vinkuu kun ei tuota kukaan pysty kuunteleen kokoajan. Aivan vitun hirveetä meteliä pitää tuo koira lähestukoon joka päivä, voin vaan kuvitella kuinka hyvin se kuuluu tuohon viereiseen asuntoon kun se kuuluu meillekkin selkeesti. Jos joskus otan koiran niin se on ehdottomasti villakoira, ainakin niill on saatana luonnetta ääntä.
Osa noista on väärin kasvatettu ja ne voi sitten jäädä vinkumaan omaa yksinäisyyttään, mä olen pennusta asti Hessulle tehnyt niin, että se saa aina luun kun mä lähden, niin se on sitten oikein innoissaan sen kanssa ja menee sitä järsimään. Sit ei saa koskaan vastata puhelimeen ja lähteä heti, vaan pitää sillai rauhassa vetää toi luuprotokolla, koska jos lähden vauhdilla, haluaa se mukaan ja jää huutamaan.

Nää on niin siistejä, tilaan koko helvetin kaupan tyhjäksi. Ja kiitsa muuten TML kun pysäytit messuilla ja sori kun olin niin kiireinen.
Mikä kauppa muuten oli, ehkä jossain mainitsit?
NFE:stä, no problemos, pääasia että pari sanaa ehti vaihtaa. Äijällä oli kuitenkin siinä kuvattavaa tulossa.
finished-work.png

Mikä kauppa muuten oli, ehkä jossain mainitsit?
Omalla vastuulla sit, älkää avatko jos yhtään fanitatte tommoista kamaa, meinaan löytyy sit niin siistiä relettä ja koristetta sun muuta, että tonne saa uppoomaan tuhansia euroja.

https://www.superherostuff.com

Minäkin etsiskelin Mikee, ja näinkin kahdesti, mutta näki miehen olevan tosi kiireinen, niin ajattelin, kyllä sitä ehtii moikkaamaan myöhemminkin. Otit itsestäsi ja Killestä kuvan tosi nopeasti Noccon osastolla Ben Weiderin jälkeen. Olin silloin rupattelemassa Killen kanssa.

Osa noista on väärin kasvatettu ja ne voi sitten jäädä vinkumaan omaa yksinäisyyttään, mä olen pennusta asti Hessulle tehnyt niin, että se saa aina luun kun mä lähden, niin se on sitten oikein innoissaan sen kanssa ja menee sitä järsimään. Sit ei saa koskaan vastata puhelimeen ja lähteä heti, vaan pitää sillai rauhassa vetää toi luuprotokolla, koska jos lähden vauhdilla, haluaa se mukaan ja jää huutamaan.

Kyllähän nuo oppii jos vaan haluaa opettaa, ei se koira siihen ole syyllinen et se jää ikävöimään vaan nimenomaan ei ole osattu pennusta asti opettaa niin et osaa jäädä yksikseen.

Kyllähän nuo oppii jos vaan haluaa opettaa, ei se koira siihen ole syyllinen et se jää ikävöimään vaan nimenomaan ei ole osattu pennusta asti opettaa niin et osaa jäädä yksikseen.
Juuri niin, pennulle pitää antaa omaa aikaa hiljalleen enemmän ja enemmän. Sitten sitä ei saa huomioida lähtiessä, eikä tullessa heti, vaan joko tolla luujutulla viedä huomio lähtemisestä tai muutenvain menee mitään sanomatta rauhassa.

Liikaa on ja liika helpolla ihmiset pystyy hankkimaan koiran. Koiran elämä on sen omistaja ja tottakai se kaipaa sitä. Verrattavissa jossain määrin pikkulapseen ja sen yksin jättämiseen.

Edit. Tarkotan siis sitä että liika hepposin perustein ihmiset hankkii koiran ( ei siis mitenkään Mike suhun suunnattu viesti ) kun se on niin helppoa. Ei ymmärretä sitä ajan menoa, mitä siihen koiraan uppoaa JOS sem hoitaa kunnolla. Riippuen toki rodusta.

Mä ottaisin ennemmin noi epäkkäät.
Melekoset!
Jep. Onneksi aika olematon mahis itelle että Mike on itteni edessä leffateatteris. :eek: jäis tekstit näkemättä. :D

Viimeksi muokattu:
Juuri niin, pennulle pitää antaa omaa aikaa hiljalleen enemmän ja enemmän. Sitten sitä ei saa huomioida lähtiessä, eikä tullessa heti, vaan joko tolla luujutulla viedä huomio lähtemisestä tai muutenvain menee mitään sanomatta rauhassa.

Ihan sama asia se on kaikkien koirarotujen kanssa, täytyy opetella jos ei tiedä halutun koiran vaikeudet ja helppoudet, siitä se opiskelu lähtee. Ei ne mitään robotteja sentääs ole. Voisin vaikka kuvitella et villakoira on yksi vaikeimmista, en sen takia et koira väsyy vaan sen takia et ihminen kyllästyy/väsyy kouluttamaan.

Villakoirathan on älykkäimpiä rotuja josta johtuen oppivat perkeleesti mutta osaavat myös olla ittepäisiä.

Itellä 2 koiran ( tanskandoggi ja boxeri) omistaja en muute yhtä asiaa ymmärrä. Teen töikseni asiakaskäyntejä ihmisten koteihin kodinkonekorjaajana ja se aina ihmetyttää kun pieni koira (alle 30 säkä) on ihan v.tun kiukkunen niin se on omistajankin mielestä lähinnä hauskaa, mutta auta armias jos iso koira edes haukkuu vieraalle ihmiselle.

@Mike Kiitos kattavasta vastauksesta Hessuun liittyen! Tässä on nyt pitkään harkittu eri rotuja ja tällä hetkellä villakoira näyttäisi vievän voiton :) Koon puolesta nimenomaan toy-villakoira.

Btw jäätävät epäkkäät! :hyper:

Boxerit on ihan helvetin hassuja. Mulle tulee mieleen semmoinen asteen tyhmä mölli, mutta mahottoman hyväsydäminen.
Hyvin kiteytetty rotuna. Meillä tää rakastaa kaikkia mutta narttukoirat on sen vihollisia kun pentuna sen kimppuun kerkes narttukoira joka ei ymmärtäny omaa hyväänsä. Jouduin ihan väkivalloin irrottaa oman alle 1v boxerini siitä ku puolusti ittiänsä eikä meinannu päästää irti. Se koira hyökkäs meidän nukkuva koiran päälle.

@Mike Kiitos kattavasta vastauksesta Hessuun liittyen! Tässä on nyt pitkään harkittu eri rotuja ja tällä hetkellä villakoira näyttäisi vievän voiton :) Koon puolesta nimenomaan toy-villakoira.

Btw jäätävät epäkkäät! :hyper:
Onnea valintaan ja hirveesti onnea myös siihen, että saat hyväkarvaisen ja hyvällä luonteella. Kato sieltä pentukasasta semmoinen, joka ei kyyhötä nurkassa, eikä myöskään sitä, joka vinkuu ja on innokkain. Katot ihan silmällä sun mielestä reippaimman näköinen olemukseltaan. Tuuri tossa on pitkälti iso vaikuttaja, mutta myös jos ottaa kisaavilta vanhemmilta, niin voi olla, että saa superkarvan kuten Hessulla, eli ei mee ikinä takkuun. Hessun isä on muotovalio Puolasta.

Ja koirien kanssa me ihmiset ei koskaan nähdä sitä kehonkieltä mitä niiden välillä on. Tilanne voi olla ihan rauhallinen ja sitten räjähtää meille tuntemattomasta syystä. Me ei nähdä sitä kun kulmakarva liikahtaa millin, joka meinaa koirien maailmassa "vitun homo nyt tulee pataan".

Jos mä nyt olisin ottamassa koiraa niinku emäntä vinkuu niin kyllä se taitais mennä juuri villakoiran tyyppisen koiran hankintaan. Ihan helvetin söpö koira mut täytyy tietää tarkemmin rotuun liittyvät häröilyt mitä yleensä aika moni kärsii.

Yksi villakoiria puoltava juttu on karvattomuus, koirankarvat ei ole käsite perheessä, jossa on villakoiria ja se on outoa miten siihen tottuu. Ei edes tajua, että koirista nyt vain lähtee karvaa. Sitten taas trimmaus maksaa, voi toki ite tehdä jos viitseliäisyyttä on, mutta ei siitä mitään komeeta jälkee tule jos ei osaa. Lakimieheni vaimo trimmaa valkoista toyta itse ja tekee siitä aina tosi makeen. Harjata pitää usein monta kertaa viikossa. Paskakeleillä ei kannata mennä kovin pitkiä lenkkejä, veteen ei kannata päästää ellei halua sitten tuntia föönata ja harjata.

Back
Ylös Bottom