Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vieläkö teet omat kahvisi itse pavuista vai osteletko koskaan valmiita kahvipaketteja? Jos ostat, niin onko jotain tiettyä laatua jota suosit?
En ole moneen aikaan kahveja tilannut kun en ole paljoa edes juonut kotona. Mutta olen joo valmispaketteja ostellut ja yleensä otan vain jotain erikoisempaa kalliimpaa kun ei noissa niin mieletön hinta ole.

Treenivideo tai vaikka Päivä Jukan kanssa -video. Nyyssölän Jukan. Jossa molemmat kuvaisitte ja lopulliseen tuotokseen editoitaisiin molempien materiaalia.
Ja tiedän, että ehdotuksen myötä monella putoo housut peilin edessä nilkkoihin ja pitää alkaa sitä omaa pippeliä mittailemaan. Myös lukijakunnasta osa kavahtaa, koska on kivaa katsella pientä "näkymätöntä", mutta silti näkyvää pippelimiekkailua.

Mutta bodyscenellä olisi paljon opittavaa suomi-rapistä. Nyt bodyscene se on täynnä pienempiä ja isompia kuppikuntia. Pirstaloituneisuus luo myös voimaa ja mahdollisuutta kaiken maailman ylisten ja jonneiluiden syntymiselle. Kilpailijat alkaa kyllästymään jatkuvaan "jonneiluun", viimeisimpänä mm. Hulkki ilmoitti vähentävänsä palstojen lukemista. Bodyscene syö itse itseään sisältäpäin.

Vain Elämää -sarjan jälkeen Cheek ei lähtenyt puskemaan pelkästään omaa itseään esille, vaan käytti ohjelmasta tullutta julkisuutta hyväkseen nostamaan koko rap-genreä. Ja samalla hyötyi itse koko genren vahvistumisesta.

Jonkun pitäisi tehdä bodyscenelle Cheekit.

View: https://youtu.be/pYeZShwFteY?t=13

Luulen ja uskon myös, että suurin osa seuraajistakin seuraisi mielummin yhtenäistä sceneä ja saisitte sitä "oman jengin tukea"; siitä pippelien mittailusta nauttii oikeasi vain ne jonneilijat, jotka pääsee taas jollain verukkeella kirjoittamaan ylikselle.

Pitihän se vielä palata kertomaan että posti toi tänää Nikon 1 sarjalaisen. Tuli jonku aikaa pähkäiltyä että pokkarii vai järkkärii mut ton ominaisuudet ja lisävarusteet on sitä luokkaa että eiköhä sillä pärjää pidemmälle.
Ehdin hieman tutustua kameraan ja nappailee kuvia ennen pimeää. En käsitä miten tähän asti pärjännyt ilman.

Kiitti suosituksesta!

Pitihän se vielä palata kertomaan että posti toi tänää Nikon 1 sarjalaisen. Tuli jonku aikaa pähkäiltyä että pokkarii vai järkkärii mut ton ominaisuudet ja lisävarusteet on sitä luokkaa että eiköhä sillä pärjää pidemmälle.
Ehdin hieman tutustua kameraan ja nappailee kuvia ennen pimeää. En käsitä miten tähän asti pärjännyt ilman.

Kiitti suosituksesta!
Hieno valinta kaikenkaikkiaan, onnea hankinnasta ja hyvä jos voin olla avuksi. Sitten vain napsimaan tyylikkäitä otoksia ja haasta itsesi rohkeasti, älä jumita kuvaamaan liikaa sitä minkä osaat, vaan laita rimaa rohkeasti korkeammalle.

Mike auttoi minua muistaakseni viime talvena kun pähkäilin peruskamera ostamisen kanssa. Valinta oli Panasonic DMC-LX7 ja siitä kiitokset Mikelle. On minun tarpeisiin hyvä kamera. Esim. Expossa olisi saannut suht hyviä kuvia kaukaa, jos ois katkaissut muutaman katselijan päät pois edestä. :D No, kyllä saan itse parantaa kuvaustaitojani eli pitää ottaa kuvia tarpeeksi paljon erilaisissa olosuhteissa. :)

IMG_0224.webp

Aikuinen mies ja pelaa videopelejä, käyttää lippistä ja vielä on joku valokuvaaja! On siinäki. Hommais ees kunnon ammatin!

:hyper:

Kai se Mike nyt voi edes jotain vastata vai onko joku muu kohta mistä voin ottaa sinuun yhteyttä kyseisen asian suhteen? Pitää vissii soittaa saatana, että tulee viesti perille, kun ei voi edes vastata mitään vaan pitää poistaa viesti. :)

Kai se Mike nyt voi edes jotain vastata vai onko joku muu kohta mistä voin ottaa sinuun yhteyttä kyseisen asian suhteen? Pitää vissii soittaa saatana, että tulee viesti perille, kun ei voi edes vastata mitään vaan pitää poistaa viesti. :)
Olin tekemässä podcastia, joten joku mode poistanut. Todennäköisesti sun ilmoitus ei täytä vaatimuksia ja me ollaan kyllästytty kun niin yksinkertainen asia ei onnistu kuin hinta ja yhteystiedot ja kielto linkittää lisäravinteisiin. Lue ne ohjeet kuten sillä alueella sanotaan monta kertaa.

Moi. Onkohan Hessu kääpiövillakoira vai toyvillakoira? Emäntä miettii villakoiraa tähän taloon, kun luonne noilla ilmeisesti on hyvä.
Hessun vanhemmat on toy-villakoiria, mutta Hessu lorahti pari senttiä kääpiön puolelle. Noi pienet villakoirat on aktiivisia ja todella ihmisrakkaita, mutta ovat sitten haukkuherkkiä, mutta siitä voi totuttaa pois pitämällä koiraa useasti vilkkaissa paikoissa, eikä eristä sitä liikaa hiljaiseen paikkaan omaan reviiriinsä. Hessu haukkuu vain posteljoonille ja vahtikoirina pienet villakoirat on todella hyviä. Ovat häiriintyneen tietoisia ympäristöstään ja yleensä aika harhaluuloisiakin, että kaikki äänet on uhka. Ja vahtikoiralla tarkoitan vain vahtimista, muuhun noista ei luonnollisesti ole. Ne ilmoittaa ja sitten nuolee varkaan kättä.

Back
Ylös Bottom