Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieman kyllä harmittaa että olin niin puhki reeneistä etten jaksanut käydä Filmtownissa hakemassa irtokarkkeja. Pakko korjata virhe viimeistään viikonloppuna.

Pirkalla on juu. Ite vetäsin Mangon Lumoa, jostain syystä ei ollu yhtä hyvää ku aiemmin.

Mä en oo jotenkin noihin hedelmä- tai narjajäätelöihin innostunut. Se joku herukka ja valkosuklaa oli hyvää, muuten ne on enimmäkseen vain ihan ok -osastoa. Kahvi- ja pähkinähenkiset omia suosikkeja. B&J: stä en tykkää, liian tynkky koostumus vaikka maku monesti jees.

Hieman kyllä harmittaa että olin niin puhki reeneistä etten jaksanut käydä Filmtownissa hakemassa irtokarkkeja. Pakko korjata virhe viimeistään viikonloppuna.

Ajattelin itse pisteyttää Prisman irtolakut viikonloppuna. Filkkari sit seuraavana.

Ei teillä siellä vapaaehtoisia ollut ?
Yhden kaverin työpaikalla oli about 70% ilmoittautunut vapaaehtoiseksi lomautettavaksi ja ~20% irtisanottavaksi. Kertonee jotain paikasta...
Emmie tiijä, kai se nyt selviää. Periaattees oisin kyl itehi voinu tarjoutuu irtisanottavaks, mut en tiijä näkyskö se sit jossain papereissa...

Olen muuten aikeissa alkaa enableriksi.
Ultimessiaksen vois syöttää täysin muodottomaksi.
Hieno aie. Itse ehkä valitsisin jonkin hieman erilaisen tavoitteen, esim. sellaiset tosi epämukavat string-alushousut miesten iloksi. Ai niin, mutta nehän onkin jo...

food-drink-enablers-enabler-alcoholics_anonymous-customers-pub_talk-jcon2903_low.jpg

Vittu mä oon pettyny. Kukaan ei pyytäny mua pääosaan mihinkään leffaan eilen, vaikka kuinka lampsin setissä menemään yöflanellipöksyissä ja kumisaappaissa.

Nyt on kyllä ollu tarkkaa. Osaston jääkaapissa on neljäsosa omar-munkista. Korjaan oli. :oops:

e: vahvistan @Kajsna n väitöskirjatyön tuloksen. Berliininmunkki on parempi.

Back
Ylös Bottom