Ollaanko me kaikki nyt virallisesti sitten vaan läskejä?
tsek
Lihava oloki aamumunkista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ollaanko me kaikki nyt virallisesti sitten vaan läskejä?
Mikä on se kriteeri?Myönnän puhuneeni äsken paskaa, uusi tarkastusmittaus varmisti tulokseksi 68cm aika tasan.
Olen silti tyytyväinen läskeyteeni. Ja siihen tosiasiaan että täytän tällä mitalla hölmöimmän kriteerin mitä olen koskaan kuullut. :D
Törkee!(ja kova).
Sä vaan sait ton deividin jallitettua, niin nyt voi syötä ja lihoa rauhassa.Teidän reidet on paksumpia kuin mun vyötärö. Tosin mullekin on jostain syystä ilmaantunut navan kohdille sellainen häkellyttävä mahamakkara... ehkä aihetta tosiaan himmailla leipomisinnostuksen kanssa...
Dave se alun perin ehdotteli leipomistaukoa. Diplomaattisesti väitti sen johtuvan omasta kasvaneesta mahastaan, mut kun ei se oo lihonut niin laskeskelin yhteen 1+1 :DSä vaan sait ton deividin jallitettua, niin nyt voi syötä ja lihoa rauhassa.
Tunnustan syntini:
En mennyt tänään jumpalle. Syy: ei kiinnostanu yhtään.
Paino on voinut pysyä samana, mutta lihas on muuttunut läskiksi.Dave se alun perin ehdotteli leipomistaukoa. Diplomaattisesti väitti sen johtuvan omasta kasvaneesta mahastaan, mut kun ei se oo lihonut niin laskeskelin yhteen 1+1 :D
Pirkalla on juu. Ite vetäsin Mangon Lumoa, jostain syystä ei ollu yhtä hyvää ku aiemmin.Mulla oli kalenterissakin lepopäivä, söin sen kunniaksi jäätelöä. Pirkalla yllättävän hyviä. Aika ässä jäätelöputki päällä.
#siltivainseiskankeskari