Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myönnän puhuneeni äsken paskaa, uusi tarkastusmittaus varmisti tulokseksi 68cm aika tasan.

Olen silti tyytyväinen läskeyteeni. Ja siihen tosiasiaan että täytän tällä mitalla hölmöimmän kriteerin mitä olen koskaan kuullut. :D

Myönnän puhuneeni äsken paskaa, uusi tarkastusmittaus varmisti tulokseksi 68cm aika tasan.

Olen silti tyytyväinen läskeyteeni. Ja siihen tosiasiaan että täytän tällä mitalla hölmöimmän kriteerin mitä olen koskaan kuullut. :D
Mikä on se kriteeri?

E. En jaksa ettiä mittanauhaa, mutta mahan on oltava taas alle metrinen.

Kai sitä nyt pitää jotain kriteereitä sentään olla :D Ei tikkujalat oo kivat. Yleensä tästä kriteeristä on kyllä joutunut joustamaan...

Teidän reidet on paksumpia kuin mun vyötärö. Tosin mullekin on jostain syystä ilmaantunut navan kohdille sellainen häkellyttävä mahamakkara... ehkä aihetta tosiaan himmailla leipomisinnostuksen kanssa...

Back
Ylös Bottom