Voisko pakkotoisto tuoda NFE-messuille oman ständin? Paikalla olis vakio moderaattorit ja jotain yhteistyökumppaneiden krääsää myynnissä![]()
Ja mahdollisuus slap box -matsiin Timo Raudan kanssa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko pakkotoisto tuoda NFE-messuille oman ständin? Paikalla olis vakio moderaattorit ja jotain yhteistyökumppaneiden krääsää myynnissä![]()
Hahaha! Toi ständi olisi oikeasti hyvä idea ja jos toteutuisi niin pakko olla paikanpäällä :DKonaa ja Hiitti paikalle!
Noi paketissa olevat pihvit on ihan törkeen hintasia. Ulkofileepihveistä saa kohtuuhintaisia a) ostamalla marketista ison köntin vakuumipakattua filettä ja leikkaa itse 20-30e/kg b) käy hakemassa jostain lihatukusta/teurastamon tehtaanmyymälästä esim. votkins kalasatamassa 15-25e/kgMike mainostelit noita pihvejä snäpissä niin onko minkä hintasia verrattuna jauhelihaan.
c) ostaa viimeisenä käyttöpäivänäNoi paketissa olevat pihvit on ihan törkeen hintasia. Ulkofileepihveistä saa kohtuuhintaisia a) ostamalla marketista ison köntin vakuumipakattua filettä ja leikkaa itse 20-30e/kg b) käy hakemassa jostain lihatukusta/teurastamon tehtaanmyymälästä esim. votkins kalasatamassa 15-25e/kg
d) luottaa onneensa ja etsii roskiksesta.c) ostaa viimeisenä käyttöpäivänä
e) hengailee piritorilla tarpeeksi kauan ja joku tulee kaupittelemaan lähimarketista pöllittyä sisäfilettä sanomalehteen käärittynä.d) luottaa onneensa ja etsii roskiksesta.
Juuso sanoi että salilla liikkui huhu, että olen lopettanut treenaamisen, niin vetelin sitten huvikseni huhun pidemmälle.Mikäs juttu Mike tämä on kun snäpissä sanot että salilla käyminen nyt riittää ???
29 euroo kilo.Mike mainostelit noita pihvejä snäpissä niin onko minkä hintasia verrattuna jauhelihaan.
Anna ja Leskinen.Onko Mikellä sovittuna paljon kuvauksia tälle viikolle Killerin lisäksi ?
Ja Allan Jokinen tietysti pakkotoiston ständille. :D
Thanks, kaikkia mun kuvia voi ostaa isoina tulostusta varten, hinta siellä 100 euroa plus alv. Peliaiheiset kuvat kiinnostaa aina, riippuen toki pelistä, mutta esim Vantaalla on siisti romuttamo, jossa vois toteuttaa Borderlands setin.Olen tässä ny oikeen ajatuksella kattellu noita miken tuottamia kuvia mitä se on väsänny. Eikä voi oikeen muuta sanoo ku on se vaan Jumalattoman taitava kaveri kuvaan ja Pshoppaan. Tykkäsin noista japani kuvista niin paljo että tekis mieli tulostaa niistä joku iso juliste,siis jos se vaan olis mahdollista? luvan kanssa tietysti. Ja noi warboy kuvat oli kans ihan loistavia. Ei tälläin amatööri puhelin kuvaajana oikeen tajua miten on saanu noi kuvat näyttään tommosilta. Ja sen verran tarvii vielä kehua että mies on opetellu kaiken ihan itse ilman mitään koulutusta. Tietääkseni, saa korjata jos olen väärässä. Tommonen on vaan ihailtavaa että löytyy intohimoa johonkin asiaan ja haluaa siinä vielä kehittyä mahdollisimman hyväksi.
Vielä pikku kysymys/ehdotus että onko käyny mielessä tehdä lisää peliaiheisia kuvasarjoja? Skyrim? jne jne
Kummatkin voimalaitokset, Mayors ja GB.Mille kaikille saleille sulla on kortti?
En muista kaikkia, aika monella.Monellakos salilla tullut Suomen maalla käytyä?
Pientä säätöä, 2600kcal treenipäivinä ja on nyt otettava vielä välitankkaus mukaan, tai sitten palaan 3-1-3 kiertoon, koska 6-1-6 on ihan liian kovaa ja siinä ei kerkee edes tankkautumaan kunnolla kun syöminen on vaikeempaa pidemmällä tankkausvälillä. 3-1-3 kierrossa tankkaan sitten noin 6-8 tonnia joka neljäs päivä.Mites sun ruokailut ? Onko tullut muutoksia metabolic diettiin ?