Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan sen juosta 5 kertaa 100m. Kävellään mieluummin, vaikka niitä rappusia.
Kyl sie varmaan viimeks juoksitkin sen 500 m yhteensä pötkyläisen kanssa :)
Rappuset käy, mut mie kyl juoksen ne. Tai yritän ainakin. Mut en kyllä viittä kertaa, hyh. Viel oli eilenki pohkeet kipiät moisesta koikkelehtimisesta...

Tai sit laittaa rullaluistimet jalkaan, niin pääsee samalla sykkeellä perkeleesti lujempaa...just saying.

Niin, mutta ei tuu samanlainen flow tai tärähdys tai ylimielisyyden tunne. Plus että olen nynny enkä uskaltais rullailla silläkään vähällä vauhdilla millä juoksen.

tumblr_nhwssmeU961tgugf8o1_400.gif

Niin, mutta ei tuu samanlainen flow tai tärähdys tai ylimielisyyden tunne. Plus että olen nynny enkä uskaltais rullailla silläkään vähällä vauhdilla millä juoksen.
Siinä vasta flow tuleekin, kun saa rytmin kuntoon. Voi tulla tärähdyskin, joten kannattaa varmuuden vuoksi käyttää kypärää.

Ihan jäätävä jumitus iski salin jälkeen päälle, pöhnästä päätellen hyvä jumppa. Jos nyt yrittäis ponnistella äärimmilleen ja pyyhkiä vähän pölyjä...

Kyllä minullekin maistuisi! Paitsi sushi.

Katos kehvettii. On se hyvä kun on ollut pakko opiskella tuota ruotsinkieltä. Tuli ihan tarvetta töissä! Viimeks käytin 9 vuotta sitten mut silloin tehtaanedustaja rupes vaatimaan enkun käyttöä vaikka en mie ees niin huono oo (vitonen amkissa...) :D

En minä estä jos joku haluaa tuonne maastoon mennä piknikkiä viettämään valmiiden eväiden kanssa. Tarjoan viinit ja tunnelmavalotkin on jo valmiina.

Raaka kalahan on terveellistä ihmiselle. Tai olikos se niin, että ne loiset oli se terveellinen osa ja ne puuttuu länsi-ihmiseltä.

Back
Ylös Bottom