Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koeta nyt vielä hetki sinnitellä. Naama ponnarille.

Yleensä siinä 2-3km kohdalla on nihkeetä, sitten alkaa kulkea.

Jos saa normaalin neljä lenkkiä viikkoon niin lämpeää alle kilsassa, mutta nyt on ollut pari reikäviikkoa niin aivan perseestä, sykkeet sentään laski loppuun vaikka vauhti nousi, varmaan lakkas vituttamasta.

Ja siis oikeesti en rupsahda vaan paranen koko ajan. Tai ehkä kusta nousee enemmän nuppiin.

Mä veikkaan, että ajan hammas tulee puraisemaan tähän juoksuhousubuumiin ja tästä saavat tulevat sukupolvet hienoja naurunaiheita.
Veikkaan, että toikin äijä piti itteensä aika kurkona tuolloin:
monster-children-80s-1-850x552.jpg

Höhöö. Kävin bodaamassa ilman paitaa.

Täällä etelässähän minä. Lähellä pääkaupunkia Keravaa.
hesassa 1. ja 2. pva oon

Koetan tässä jaksaa valvoa finaalit, saas nähdä onnistuuko.. :D

Se tunne, kun heräät herätyskelloon, laitat kahvit tippumaan ja teet aamurutiinit, istahdat koneelle kahvikupin kanssa ja toteat että olet nähnyt unta herätyskellon soimisesta, kello on oikeasti 3:54 ja mietit että mites vitussa tässä nyt näin kävi.

Loma. Sitä tarvitsevat pienet invisukset nyt. Ja lisää kahvia.

Se tunne, kun heräät herätyskelloon, laitat kahvit tippumaan ja teet aamurutiinit, istahdat koneelle kahvikupin kanssa ja toteat että olet nähnyt unta herätyskellon soimisesta, kello on oikeasti 3:54 ja mietit että mites vitussa tässä nyt näin kävi.

Loma. Sitä tarvitsevat pienet invisukset nyt. Ja lisää kahvia.
Olin kans lähössä töihin 1:51, kun juniori rääkäs sydäntäsärkevästi sängyssään. Varmaan oli paha uni. Tutti suuhun ja peitto takas päälle.

Myös lapselle.

Back
Ylös Bottom