Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla oli tänään päällä upea valkoinen puhdastilahaalari, johon kuuluu huppu ja erilliset kenkäsuojat. Jotenkin tuo jumpsuit ei ole kaikkein imartelevin vaatekappale omalle figuurilleni, mutta toisaalta kaikki muutkin näyttävät yhtä hölmöiltä se päällä.

Unohin tänään puhelimen kotiin aamulla. Ja kissaki karkas ennen töihin lähtöö. Kun tulin töistä, kissa nukku takaovella ja puhelimeen oli tullu soitto työpaikasta jota hain. Säätänä.

Käy sairaaloiden osastoilla kattomassa fyssareiden vaatetuksia, jos nuo
Nähty ja koettu. Rekisteröydyn havainnon ei tarvitse häiritä ollakseen hämmentävää.

Tasa-arvon puolesta voisin itse pukeutua myös Six Deucen trikoisiin, vaikka epäilen sen aiheuttavan hämmennyksen sijaan silkkaa himoa.

Nähty ja koettu. Rekisteröydyn havainnon ei tarvitse häiritä ollakseen hämmentävää.

Tasa-arvon puolesta voisin itse pukeutua myös Six Deucen trikoisiin, vaikka epäilen sen aiheuttavan hämmennyksen sijaan silkkaa himoa.

Hämmennä pakkaa ja vedä itsekin bia brazilit jalkaan.

Ei yhtään huonompi idea.

man-cleavage.jpg

Mikähän siinä on, että kaikki kentällä kohtaamani fysioterapeutit ovat jonkin sortin fitnesspimuja? Ymmärrän että vaatimuksena toimintaterapeutin työhön on näyttää edes siltä kuin noudattaisi omia neuvojaan, mutta tämä havainto hämmentää.

Minä oon katellu samaa. Mulla tulee niistä mieleen aina ylen jumpat.

IMG_0609.webp

Vähän jotain hyvää makua joukkoon niin tostahan vois tehä possuille joulunameja.
Varmaan tässä kohta pää hajoo possuihin...vai hajosko jo.

Joo, voi vaan tulla halvemmaks tilailla fittuggendaalista suoraan kuin maksella posteja.
mis vaikutat? mie reissaan ymp'r suamee ny lokakuun ja marraskuus Juvalle

Vastaus hämmennykseeni tuli kuin tarjottimella.

http://nyt.fi/a1474943225390

Sylvin lempparisalihousujen (siis ne ainoat pöksyt) haarasauma alkaa olla vaarallisesti rispaantunut. Pitäisiköhän nyt ostaa tuollaiset valtameren poikki vievät spandexit? Eikös ne veny mukavasti vähän tukevammankin ahterin päälle ja auta kiipeämään korkeammalle?

Voi ei. Rakastan kaikkia performansseja. Etenkin, jos ne sisältävät alastomuutta.

Saiskohan tuolta paikalliselta ketjusalilta monoa, jos kokeilis? Siinä sitä olis performanssia.

Ei kai tämmösesta pro-meiningistä ulos voi joutua.
Esim jos kyykkytekniikasta on huolissaan, niin kannattaa myös kokeilla kyykkäämistä kalsareissa joissa on edessä reikä. Siitä on hyvä kattoa peilin edessä kiemurteleeko lantio sivusuunnassa. Peiliin voi käydä laittamassa teipin linjuriksi.

Back
Ylös Bottom