Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ärsyttävin maahantulo, mitä missään on tullut vastaan. Vaikkakin viimeksi Bostonin kentällä sähköiset systeemit pelas yllättävän nopeasti.

San Josessa ei ollut oikeastaan mitään ärsyttävää, paitsi jonotus. Ja ne typerät lomakkeet (ESTA ja tullilomake joka täytettiin koneessa).

San Josessa ei ollut oikeastaan mitään ärsyttävää, paitsi jonotus. Ja ne typerät lomakkeet (ESTA ja tullilomake joka täytettiin koneessa).

Sepä se. ESTA, lomakkeet, jonotus. Tosin kuten tuossa mainitsin, Bostonissa selvis tuurilla vajaassa puolessa tunnissa, kun muutamaa vuotta aiemmin Orlandossa jonoteltiin reilut pari tuntia. Ja rajavirkailijan kanssa sitten keskusteltiin mikä helvetin babyface määki oon.

Eli lähinnä se jonotus ja turinat virkailijan kanssa ärsyttää, kun puoli vuorokautta ensin istunu koneessa..

Jos ihmisen nimi on Simon (siis koko nimi), niin kirjoittaako hän ESTA-lomakkeeseen nimekseen SIMON UNKNOWN vai UNKNOWN SIMON?

Olen kuullut inhokertomuksia Israeliin lentäneiltä. Taitavat ottaa ihan satasella maahantulijan epäilyn siellä. Vaikka olisi pellavapäinen eu-kansalainen.

Olen kuullut inhokertomuksia Israeliin lentäneiltä. Taitavat ottaa ihan satasella maahantulijan epäilyn siellä. Vaikka olisi pellavapäinen eu-kansalainen.

Israeliin saapuminen ei ollut paha omassa kokemuksessa. Poistumisessa oli enemmän tuskaa, kun oli käynyt terroristi-riston koulutuksessa Jordanian puolella.

Melko kiltisti tullu syötyä viime aikoina. Ny vähän lipsahti. 8 paahtoleipää tuorejuustolla ja marmelaatilla. Ja Marshmallow Fluffia. :oops:

Paljon suunnilleen maksaa lennot jenkkeihin jos on itse joustava, ei ole pakko päästä just silloin ja silloin. Hotelleja ainakin löytyy halvalla.

Myö oltiin kesäkuussa, maksoi yhdellä vaihdolla Helsingistä Nyciin 315 euroa per naama ees taas. Ei paha, kun vaihdon kanssa matka kesti "vain" 11-12h

E: Appivanhemmat on menossa parin viikon päästä Nyciin ja niillä maksoi suorat lennot noin 700 euroa per naama.

Myö oltiin kesäkuussa, maksoi yhdellä vaihdolla Helsingistä Nyciin 315 euroa per naama ees taas. Ei paha, kun vaihdon kanssa matka kesti "vain" 11-12h

Reykjavikin kautta? Itse lensin Bostoniin sitä kautta ja oli kyllä Iceland Air tehny sujuvaksi vaihdon. Mukava reitti IMO.

Reykjavikin kautta? Itse lensin Bostoniin sitä kautta ja oli kyllä Iceland Air tehny sujuvaksi vaihdon. Mukava reitti IMO.

Ei kun meno oli Pariisin kautta ja paluu Londonin kautta. Meillä vaihdot meni kanssa ihan hyvin, vähän oli Lontoossa nafti se vaihtoväli, mutta kyllä siinä lopulta ehti ihan hyvin kun vaan keskitty sen pohjakartan lukemiseen kunnolla :D

No ei tosiaankaan paha:).

Oliko tää mielessä?

14469669_10154374807885199_2268414454314594888_n.jpg

Melko kiltisti tullu syötyä viime aikoina. Ny vähän lipsahti. 8 paahtoleipää tuorejuustolla ja marmelaatilla. Ja Marshmallow Fluffia. :oops:
Anteeks tyhmyys, mutta mitä toi MF on ? Nääin Litukassa joku päivö, mutten tajunnu, mihun sitä voi käyttää tai oikeastaan edes mitä se on.

Framework vai kenties unchained ?

Back
Ylös Bottom