Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Harmittava paljon vaan noissa Mintun instakuvissa tätä trollia ruokitaan vastaamalla lähes jokaiseen kysymykseen. Vaikka nuo yksinkertaisia tapauksia onkin niin ei ne kovin pitkään yksin jaksa meteliä pitää. Hetki saattaa mennä kunnes kyllästyvät kun eivät saakkaan toivoamaansa huomiota.
Otetaan verrokkina mun insta. Joka viikko saan deletoida sieltä paskaa, vaikka en niihin koskaan vastaa. Etenkin viikonloppuöisin kun ei ole seuraavana päivänä tarhaa tai koulua, ovat ne Jonnet vauhdissa siellä. Saan blokata aina usean nimimerkin. Eli ihan sama se on, kommentoiko niihin vai blokkaa suoraan, Jonnet ei koskaan luovuta, koska niiden paha olo ja meidän onnellisuus ei katoa minnekään ignooraamalla.

Onko Mikellä ikinä kukaan nainen sanonut ettei uskalla ruveta seurustelemaan justiin näitten hullujen takia?
Mä olen sen itse sanonut jokaiselle, että paskaa tulee sitten niskaan automaattisesti kun mun kanssa on. Ei ole vielä ollut ongelma.

Ja mitä siitä elämästä tulee jos toimii kuten Tomi, että jonkun nettihuutelun perusteella alkaa rajoittamaan elämäänsä. Posken kääntäminen ei ole vaihtoehto. Jos joku vetää porot kolviin uudesta autosta, niin se on sen murhe, mun ilo. Ja onneksi toi viimeisin hullu on ainut laatuaan, loput on sitä samaa paskaa, että itkevät vain kun itketää millon lippis, millon housut. Eli ei mun tartte kun olla videolla, niin jo alkaa itku. Ja kun en tee videoita, niin sitten se oli puheenaiheena että kun en tee. Ainoo miten ton sais loppumaan, olis kadota kokonaan netistä, ei tule tapahtumaan ja mun elämää tuo huutelu ei ole vaikeuttanut.

Vanteita kun metsästin niin uuteen kiesiin tulee sitten RS3 vanteet.

audi-tt-rs-wheels-1.jpg

Mä olen sen itse sanonut jokaiselle, että paskaa tulee sitten niskaan automaattisesti kun mun kanssa on. Ei ole vielä ollut ongelma.

Ja mitä siitä elämästä tulee jos toimii kuten Tomi, että jonkun nettihuutelun perusteella alkaa rajoittamaan elämäänsä. Posken kääntäminen ei ole vaihtoehto. Jos joku vetää porot kolviin uudesta autosta, niin se on sen murhe, mun ilo. Ja onneksi toi viimeisin hullu on ainut laatuaan, loput on sitä samaa paskaa, että itkevät vain kun itketää millon lippis, millon housut. Eli ei mun tartte kun olla videolla, niin jo alkaa itku. Ja kun en tee videoita, niin sitten se oli puheenaiheena että kun en tee. Ainoo miten ton sais loppumaan, olis kadota kokonaan netistä, ei tule tapahtumaan ja mun elämää tuo huutelu ei ole vaikeuttanut.
En mä ole rajoittanut elämääni. Olen vain ollut tuomatta uutta kumppaniani Instagramiin tai julkisiin FB-päivityksiin. :)

En mä ole rajoittanut elämääni. Olen vain ollut tuomatta uutta kumppaniani Instagramiin tai julkisiin FB-päivityksiin. :)
En sitä valintaa kritisoi, ihan perusteltu ratkaisu monen tapauksessa. Monet julkimothan pitää puolisot juuri tästä paskamyrskystä johtuen jemmassa. Enemmän mä vain tarkoitin, että antaa yhtään muiden ohjailla omaa elämää, vaikka pientä ohjailua tuo on.

En lähtis uskomaan tuota tilastoa ihan sokeesti. Se, että niitä tilastoidaan enemmän, ei tarkoita, että niitä tapahtuisi enemmän. Tuo harha liittyy tiedonkeruumenetelmiin (useampi rikos tulee poliisin tietoon) ja lakimuutoksiin enemmän, ku väkivallan lisääntymiseen.

Muistelisin, että väestörakenteen muutos vaikuttaa väkivallan määrään. Nuoret miehet, kun niitä pääasiassa tekee.

Joo, ei tota ihan 100 % tarkkana voi pitää, juuri esim. noiden mainitsemiesi seikkojen takia 5-10 % muutos menee mahdollisesti noiden piikkiin. Mutta se, että ollaan yli tuplattu alle 20000 tapausta 80 luvalla vs. pahimmallaan yli 45000, ei selity millään pelkästään tuolla. Ja sitten kun ottaa vielä huomioon poliisien jatkuvan vähentymisen, varsinkin 2010 luvulla http://www.spjl.fi/viestinta/mediapankki/tilastoja menee varmasti todella paljon lieviä tapauksia ohi, kun ei kadulla ole lainkaan samanlaista valvontaa kuin vielä 2000- luvun alussa.

Ei suomessa kyllä 80 luvulla enää mitään villin lännen meininkiä ollut.. Jokainen esim. Helsingissä 80 luvun loppupuolelle käynyt kun vertaa nykyhetkeen, voi todeta eron olevan melkoinen, eikä ollenkaan hyvään suuntaan :D

Tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Jos some-käyttäytyminen on vuodesta toiseen provokatiivista niin eikö se ole takuuvarma tapa kehittää itselleen ja läheisilleen ongelmia. Tästähän on jo useaan kertaan kommentoitu, mutta höyrypilvet lisääntyy, vihaajat motivoi, jonnet+Bepanthen ja autojakin ostetaan samoilla saatesanoilla. Asiaa on perusteltu mainostuloilla ja klikkauksilla, muulla ei ole väliä. En tiedä ensimmäistäkään yritystä, joka toimisi vastaavalla tavalla, mutta sen kykenen sanomaa ettei tuo toimintamalli tule olemaan koskaan paras mahdollinen Suomessa. Omaa markkinointia, yhteistyötä muiden yrityksien kanssa ja pakko mainita ripulisana eli verkostoituminen, jonka avulla tutustuu ihmisiin eri toimialoilta ja löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Mike on valinnut oman linjansa ja se alkaa kantaa hedelmää kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Keskustelussa on jo tullut esille syrjäytyminen, jolle useat ihmiset ummistavat silmänsä ellei puhuta etnisten ihmisryhmien syrjäytymisestä. Joidenkin tietolähteiden mukaan syrjäytyneiden lukumäärä liikkuu noin 70 000 henkilössä eli he ovat kouluttamattomia, jotka eivät ole työelämässä, eläkkeellä, varusmiespalveluksessa, opiskelemassa tai hoida lapsiaan kotona. Työttömiä vastaavasti on noin 330 000, joten eiköhän tällaisesta suuresta massasta ala löytämään ongelmia, jos niin haluaa. Ei tarvita kuin yksi paukapää joka päättää toteuttaa puheensa ja sitten jostakin asianomaisesta tulee traaginen yksittäistapaus joko pahoinpitelyn tai muun rikoksen toimesta. Johan sinulta potkittiin auton ovi solmuun, mutta ehkä se oli vain sattumaa.

Jos kukaan ei mahda Rich Pianalle mitään, niin ehkä sinunkin kannattaa muuttaa suljetulle asuinalueelle, jossa on 24/7 vartiointi.

Onkohan tämä Mikenkin ympärillä pyörivä some-häiriköinti yleistä "kaikissa maissa ja kulttuureissa", vai onko tämä jotenkin enemmän suomalainen ilmiö? Joka tapauksessa tuolla nauhoituksella kuultava älämölö on säälittävää kuultavaa. En jaksa uskoa, että joku edes jonkinmoisen ÄO:n omaava lähtisi tuollaista moskaa suoltamaan.

Tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Jos some-käyttäytyminen on vuodesta toiseen provokatiivista niin eikö se ole takuuvarma tapa kehittää itselleen ja läheisilleen ongelmia. Tästähän on jo useaan kertaan kommentoitu, mutta höyrypilvet lisääntyy, vihaajat motivoi, jonnet+Bepanthen ja autojakin ostetaan samoilla saatesanoilla. Asiaa on perusteltu mainostuloilla ja klikkauksilla, muulla ei ole väliä. En tiedä ensimmäistäkään yritystä, joka toimisi vastaavalla tavalla, mutta sen kykenen sanomaa ettei tuo toimintamalli tule olemaan koskaan paras mahdollinen Suomessa. Omaa markkinointia, yhteistyötä muiden yrityksien kanssa ja pakko mainita ripulisana eli verkostoituminen, jonka avulla tutustuu ihmisiin eri toimialoilta ja löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Mike on valinnut oman linjansa ja se alkaa kantaa hedelmää kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Keskustelussa on jo tullut esille syrjäytyminen, jolle useat ihmiset ummistavat silmänsä ellei puhuta etnisten ihmisryhmien syrjäytymisestä. Joidenkin tietolähteiden mukaan syrjäytyneiden lukumäärä liikkuu noin 70 000 henkilössä eli he ovat kouluttamattomia, jotka eivät ole työelämässä, eläkkeellä, varusmiespalveluksessa, opiskelemassa tai hoida lapsiaan kotona. Työttömiä vastaavasti on noin 330 000, joten eiköhän tällaisesta suuresta massasta ala löytämään ongelmia, jos niin haluaa. Ei tarvita kuin yksi paukapää joka päättää toteuttaa puheensa ja sitten jostakin asianomaisesta tulee traaginen yksittäistapaus joko pahoinpitelyn tai muun rikoksen toimesta. Johan sinulta potkittiin auton ovi solmuun, mutta ehkä se oli vain sattumaa.

Jos kukaan ei mahda Rich Pianalle mitään, niin ehkä sinunkin kannattaa muuttaa suljetulle asuinalueelle, jossa on 24/7 vartiointi.
Siitä vain laskemaan tageista kuinka harvoin todellisuudessa mihinkään viittaan. Ja jos viittaan, niin vittuilen vuosia kestäneelle itkulle.

Ja sitten semmoinen asia jonka moni unohtaa. Jos joku on yleisesti provokatiivinen, niin onko se sitten oikeutettua jotenkin hyökätä henkilökohtaisesti kimppuun? Mietippä tota. Yritysjuttu on vähän höpö, mieti asiaa samalta alalta, eli moniko forum rullaa samaa liikevaihtoa Suomessa. Iso pääyhteistyökumppani jo viidettä vuotta. Yksi isoin mainosverkosto muussa mainosmyynnissä kumppanina. Että mites tää nyt on mennyt?

Siitä vain laskemaan tageista kuinka harvoin todellisuudessa mihinkään viittaan. Ja jos viittaan, niin vittuilen vuosia kestäneelle itkulle.

Ja sitten semmoinen asia jonka moni unohtaa. Jos joku on yleisesti provokatiivinen, niin onko se sitten oikeutettua jotenkin hyökätä henkilökohtaisesti kimppuun? Mietippä tota. Yritysjuttu on vähän höpö, mieti asiaa samalta alalta, eli moniko forum rullaa samaa liikevaihtoa Suomessa. Iso pääyhteistyökumppani jo viidettä vuotta. Yksi isoin mainosverkosto muussa mainosmyynnissä kumppanina. Että mites tää nyt on mennyt?

Tässä viittaat nyt pelkkään hyvään, kuten yllä mainittiin tuollainen käytös tuo ihan varmasti myös paljon paskaa niskaan.

Ja silloin kun ko. linja on otettu tietoisesti käyttöön pitäisi myös ymmärtää että se tulee aivan varmasti johtamaan myös ylilyönteihin. Se vaan on fakta.

Kyllähän se sun autonpotkijakin otti aika riskin että olisi törmännyt sinuun ihan kasvotusten.

Tässä viittaat nyt pelkkään hyvään, kuten yllä mainittiin tuollainen käytös tuo ihan varmasti myös paljon paskaa niskaan.

Ja silloin kun ko. linja on otettu tietoisesti käyttöön pitäisi myös ymmärtää että se tulee aivan varmasti johtamaan myös ylilyönteihin. Se vaan on fakta.

Kyllähän se sun autonpotkijakin otti aika riskin että olisi törmännyt sinuun ihan kasvotusten.
Ei mikään yritys säästy paskalta, saati mun tapauksessa kun olen netissä näkyvä persoona. Mutta se on nähty niin monta kertaa, että ihan sama mitä tekee, niin siitä itketään. Gymlogit oli paskoja kun niitä tehtiin, kun ne loppui ja Wlogit alkoi, niin sitten Wlogit oli paskoja ja Gymlogit hyviä. Ja tämän sanoin facessakin, Allua alettiin heittaamaan kun alettiin tekemään Podcastia. Eli ihan sama se on noteeraako niitä vai ei. Ne kun seuraa mua joka kanavassa ja sitä kautta näkevät onnellisen elämän ja sekös sitten vituttaa. Pakkotoistolle tästä ei haittaa ole, Ylilauta on tällä hetkellä facen jälkeen kakkosena sisääntulevassa refeliikenteessä.

Ne generoi haluamattaan enemmän liikennettä kuin jippii ja Suomi24 koskaan.

Ja mitä vaarallisuuteen tulee, niin kokemuksesta voin sanoa, 5 vuoden aikana ovella oli mielettömästi enemmän uhkaavia oikean elämän tilanteita kuin netissä 13 vuoden aikana. Montakohan kertaa sain tappouhkauksen ovella, en edes muista.

Ja ymmärtäähän sen kun heittää humalaisen ulos baarista, että se reagoi siihen. Mutta että joku perseaukinen finninaama anonyymi uskaltaisi edes kilometrin päähän mua, siksi, että haluaa pistää mua turpaan kun pidin lippalakkia väärinpäin tai ostin auton.

Tätä paskaahan on tullut Mikelle ihan pakkiksen alusta asti jo kauan ennen mitään someja ja vaikka mitä on tehty sama sirkus on jatkunut, se on muuttanut foorumilta toiselle, joten eiköhän ketä tahansa ala jossain vaihesa vituttamaan ja puollustaudu jollain tavalla.

Ei mikään yritys säästy paskalta, saati mun tapauksessa kun olen netissä näkyvä persoona. Mutta se on nähty niin monta kertaa, että ihan sama mitä tekee, niin siitä itketään. Gymlogit oli paskoja kun niitä tehtiin, kun ne loppui ja Wlogit alkoi, niin sitten Wlogit oli paskoja ja Gymlogit hyviä. Ja tämän sanoin facessakin, Allua alettiin heittaamaan kun alettiin tekemään Podcastia. Eli ihan sama se on noteeraako niitä vai ei. Ne kun seuraa mua joka kanavassa ja sitä kautta näkevät onnellisen elämän ja sekös sitten vituttaa. Pakkotoistolle tästä ei haittaa ole, Ylilauta on tällä hetkellä facen jälkeen kakkosena sisääntulevassa refeliikenteessä.

Ne generoi haluamattaan enemmän liikennettä kuin jippii ja Suomi24 koskaan.

Ja mitä vaarallisuuteen tulee, niin kokemuksesta voin sanoa, 5 vuoden aikana ovella oli mielettömästi enemmän uhkaavia oikean elämän tilanteita kuin netissä 13 vuoden aikana. Montakohan kertaa sain tappouhkauksen ovella, en edes muista.

Ja ymmärtäähän sen kun heittää humalaisen ulos baarista, että se reagoi siihen. Mutta että joku perseaukinen finninaama anonyymi uskaltaisi edes kilometrin päähän mua, siksi, että haluaa pistää mua turpaan kun pidin lippalakkia väärinpäin tai ostin auton.
Kerro lisää noista uhkaavista tilanteista, jos vaan voit?o_O

Tätä paskaahan on tullut Mikelle ihan pakkiksen alusta asti jo kauan ennen mitään someja ja vaikka mitä on tehty sama sirkus on jatkunut, se on muuttanut foorumilta toiselle, joten eiköhän ketä tahansa ala jossain vaihesa vituttamaan ja puollustaudu jollain tavalla.
Ei paljoo kerennyt Pakkotoistoa edes pitämään ja Facebookkia tai Instaa tohon aikaan ei ollut, oli vain Jippii ja Pakkotoisto about. Sillon jo oli itkua. Mullakin oli saatanan Windows.

jippii.gif

En ala jokaiseen kirjoitukseen listaamaan itsestäänselvyyksiä, mutta kerrataan nyt sitten, väkivalta ei ole hyväksyttävää. Voisinhan minäkin alkaa rummuttamaan Twitterissä rotuopin ja antisemitismin ihanuudesta kera #suviauvinen niin johan alkaisi samaan sähköä omaan tylsään elämään, mutta en kerjää tarkoituksella ongelmia. Eiköhän tämäkin Herra Henriksson ole pelkkä suunsoittaja, mutta täysin tarpeeton riskinotto.

Olet varmasti saanut omalla nettipersoonalla ja kärkkäillä mielipiteillä trafiikkia foorumille. Mielestäni toiminimesi tilikauden tuloskasvu on tapahtunut Func Food Finlandin menestymisen johdosta omalla toimialallaan ja yhteistyönne myötä olet päässyt tähän pisteeseen sekä muu mainosmyynti lisäksi. Ilman hyvinvointi- ja fitness-alan kasvupyrähdystä asiat olisivat täysin toisenlaiset, mutta tämä on taas turhaa jossittelua, sillä Suomen talouden ollessa pohjalukemissa jo lähes kymmenen vuotta, ihmiset panostavat ennemmin omaan hyvinvointiin ja terveellisiin elämäntapoihin.

Otavamedian/Ampparit Oy:n omistama muropaketti-foorumi tulee ensimmäisenä mieleen, mutta en nyt tähän hätään jaksa etsiä yhtiön tilikauden tilinpäätöstä, mutta ei näytä millään foorumilla olevan samanlaista fuckhaters-asennetta kuin täällä. Miten tiedät, että juuri tällä asenteella olet saanut yhteistyökumppaneita? Miksei esimerkiksi Fitfarm haistata vittuja kaikille lihaville ihmisille TV-ohjelmissaan ja muissa medioissa? Eikö Jari olisi täydellinen mannekiini sille? Jostain syystä hän on kuitenkin päätynyt ajamaan liiketoimintaa Jutan kanssa positiivisuuden kautta. Meneekö heillä huonosti?

Tiesitko muuten, että isoimman yhteistyökumppanisi tilinpäätös kertoo aika karua kieltään yhtiön taloudesta? Vuonna 2014 liiketappiota 2 milj. €, 2015 vuorostaan noin 4,9 miljoonaa euroa tappiota, 2016 Q1 -1,072 milj. € ja Q2 -2,28 milj. €. Toimintakertomuksen mukaan viime vuosien yrityskaupoilla oli positiivinen vaikutus yhtiön liikevoittoon, mutta asia on aika vaikeasti hahmotettavissa. Ehkä FAST-tuotemerkin uudelleenlanseeraus, Suomen toiminnan uudelleenjärjestely sekä Suomen ja Ruotsin henkilöstö- yleiskustannukset imevät kassan tyhjiin, jostain syystä vielä joka vuosi. Pääomasijoittajat ja ilmeisesti yksi heistä on Jussi Salonoja ei tule katsomaan tätä touhua loputtomasti, säästöruuvin kiristäminen alkaa näyttää todennäköiseltä. Suomessa on ainoastaan yksi kannattava lisäravinnefirma ja se on Leader Foods Oy. Ei tämä sinun markkinointikanava tule koskaan loppumaan, kunhan kävijöitä riittää, mutta ehkä asioita kannattaa katsoa suuremmalla mittakaavalla ja tehdä yhteistyötä useampien ihmisten kanssa.

Back
Ylös Bottom