Pitää olla varustautunut. Sitä ei tiedä mihin törmää kun kaikenkarvaista perkelettä tulee vastaan kun nokkansa ulos työntää.Sotaanko olette menossa..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää olla varustautunut. Sitä ei tiedä mihin törmää kun kaikenkarvaista perkelettä tulee vastaan kun nokkansa ulos työntää.Sotaanko olette menossa..?
Kyllähän ne hintakisassa taitaa vähän jäljessä olla. K häviää täällä vielä jonkin verran liikepaikoissakin.K-ryhmä on hinnoitellut itsensä ulos mun kukkarosta jo ajat sitten (en hetkeäkään usko että heiltä menisi sen enempää hyvää elintarvikkeiden tuottajien pussiin), äässien osalta vituttaa ehkä eniten paikallisen Prisman nykyinen ostaja, jolla tuntuu tavan takaa olevan vaikeaa. Ehkä sitten ostan niin suosittuja tarpeita että ne ovat AINA loppu, mutta vaikka kuinka yrittäisivät ohjata ostotottumuksiani niin en vittu soikoon maksa tuplahintaa mistään Valion maitotuotteista, oon ilman tai syön Lidlin sementtiä jos ei ole tarjolla sitä mitä halusin. Tuoretiskit on kyllä K:ssa paremmat, mutta lähi-Alepassa on paras henkilökunta ja valikoima yllättävän hyvä, joten suosin sitä jos ei ole isoista rahoista kyse.
Minulle esiteltiin tänään @Ultimecia n foto. Taisi olla ihan #selfie.
Joo, en oo kans maistanu kuin nimenomaan tuota laimeempaa versiota.Laimeempaa noilla on tossa lähikuppilassa. Toimii hyvin tommonen pikkusiivu oluen viereen.
Se pitäs se vahvempikin kaivaa jostain ja maistaa.
Rahaa vaan tulee...City voitti Manun![]()
Nyt alkoi kyllä kieltämättä kiinnostaa, että kuka minut on kavaltanut, tai että kuka sinä olet. :foliohattu:
(ps. joku muukin perkele käyttää tätä nimeä internetissä)
ETA tuo vyyhdinpuuna toimiminen saa minut epäluuloiseksi.
Ei ole. Koska nyt minäkin tiedän.Älä huolehdi, salaisuutesi on turvassa. :p
Minä olen turvassa, en tiedä miltä kukaan teistä näyttää.Älä huolehdi, salaisuutesi on turvassa. :p
Minä olen turvassa, en tiedä miltä kukaan teistä näyttää.
Tuli nähtyä myös, varsin hyvä leffa. Legendaarinen Jyrki nostatti tunteita pintaan.Apulanta-leffa katsottu. Se oli kuulkaas Sylvin villiä nuoruusaikaa se 90-luvun alkupuoli. Ei ollut älykännyköitä eikä muuta paskaa. Ei nämä nykyajan tissiposkinuoret sellaisessa ympäristössä selviäisi päivääkään. Kyllä ennen kaikki oli paremmin.
Ei ole. Koska nyt minäkin tiedän.
Oli se khyl jännää kun tuli koulusta ja käveli Lasipalatsin ohi ja siinä ulkona kuvattiin Jyrkiä. Näki kaikkii sen ajan turhuuksiaTuli nähtyä myös, varsin hyvä leffa. Legendaarinen Jyrki nostatti tunteita pintaan.
You know.Viiksekäs säkkituoli #keepthedreamalive