Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kevyt aamupöhnä alkaa syventyä pahemman luokan aivokoomaksi, jokohan se viikonloppu kohta alkais.

Aloitit juopottelun heti aamusta?

e: oli ohjelmassa kyykkypäivä. Ei ole enää. On #syönkaikenvastaantulevan päivä.

Aloitit juopottelun heti aamusta?

Nääh, syntymähiprakassa ei ees tarvii ulkoisia tehosteita. Mun keski-ikäinen kroppa ja pää tajusi vaan, että kohta alkaa viikonloppu = kahden päivän kekkerit vaakatasossa. Ihan kiltisti vaan. Nukkuen.

Ostin laatikollisen suklaapatukoita ja syön ne nyt, josko sais 112kg aamupainoksi #läski

Ps juostessa kyljet hölskyy

E, virheellisesti luulin että kyse oli futerin puulaakipelistä, se on veristä touhua kun taito loppuu ja otetaan voima avuksi

Tossa kun ajauduin muistelemaan menneitä, niin voi veljet mitä kaikkea on tullut sähellettyä. Olen kyllä ollut aika sika. hoho

Mutta, jos sitten nyt ihan keittäis kahvetta ja vaikka gymille sen jälkeen. Huomenna vois hakea kunnon emmeitä, niin saa taas pihauttaa sumpit.

Pizza+possumunkki #tsek
Tossa kun ajauduin muistelemaan menneitä, niin voi veljet mitä kaikkea on tullut sähellettyä. Olen kyllä ollut aika sika. hoho

Minäkin muistelin yksipäivä. Oli aika tylsät muistelot. #tylsäurpo

#helvetinlihavaolo

Huigee Gagan biisiksi.

Oli ehkä yksi elämäni parhaimmista olkapää-ojentajatreeneistä. Kädet tärisee. :rock:

Huigee Gagan biisiksi.

Hoho, linkin kautta toimii, mutta ei enään juutuupissa :D

Edit1 Kerran ehdin klikkaan ihan auki, mutta enään ei aukea. Voi se olla kai jossain välimuistissakin, joten sen takia toimii.

Edit 2 Jaa no nyt se taas pelaa

Back
Ylös Bottom