Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tainnu joku syyä mun kissan ku iltapäivästä jo poissa ollu.
Meinasin jo toivoni heittää kissan suhteen kun ei ollu aamullakaan vielä oven takana. Mut kyl se sit hipsi typertynern näkösenä kotiin kun aamukahvia hörpin takapihalla. Luulis nyt nukuttavan. Missä lie yönsä viettäny.

Ooksää muka Jyvääskyläästä?

Tiedekunnasta kannattaa tosiaan kysyä.

Hmmm...? Täällä pk-seudulla, mutta siis sisäinen siirto maisteriohjelmaan elikkäs ei tarvii kaikkia kandivaiheen metkuja tehdä jos on aiempi tutkinto. Mulla on sekä se että kesken oleva Helsingistä, tosin eri tiedekunnista mutta ei tuntunut haittaavan.

Mä epäilen mun työkykyä ennen aamuyhdeksää. Kaks tuntia oon tässä yrittänyt muistella pankkitunnuksia ja viimein ne sieltä pään sopukoista löytyi. Ei ole helppoa ihmisellä, ainakaan aamuisin.

Nyt jumalauta. Vaimomatsku oli hankkinut kaapin täyteen bulkkiruokaa ja kahvikupissa on heti aamusta Löfbergin tummapaahtoa. Vapaapäivä alkoi 5/5.
Käväseppä mokkamestareilla keskustassa. Ja pyydä sieltä joko papuina tai jauhaan sulle jotain mistä pidät. Siellä varmaan sellanen 30 eri kaffia.

Minä sieltä kahvini.

Käväseppä mokkamestareilla keskustassa. Ja pyydä sieltä joko papuina tai jauhaan sulle jotain mistä pidät. Siellä varmaan sellanen 30 eri kaffia.

Minä sieltä kahvini.
Pitäis kyllä, äiteellä kun poikkesin alkukesästä niin oli hankkinut kunnon kahvimyllyn ja se oli kuin hallelujaa sielulle kun sitä kaffeplöröä joi.

Juuri eilen pyllymarketissa katselin, että onpa huono papuvalikoima verrattuna toiseen teräsmiesmarkettiin. Mutta tämä oli vain havainto ja superimarketissa sattuu oleen hyvä kauppias, joka on viisas mies ja hokaa nämä asiat ennen muita.

Pitäis kyllä, äiteellä kun poikkesin alkukesästä niin oli hankkinut kunnon kahvimyllyn ja se oli kuin hallelujaa sielulle kun sitä kaffeplöröä joi.
Wilfalta saa 5 v takuulla esim verkkiksestä kartioterällisen kamppeen 79 e tai jotain. Taitaa olla halvin kartioterällinen, sitä halvemmat on vaan papusilppureita. Eli niissä terä pyörii ja rouhii miten sattuu.

Tämä taas tekee sen, että kun porot on sattumanvarassa silvottu, on joukossa pölyä ja se tekee kahvista kitkerää, kuulemma.

Eli siksi kartioterällinen, jotta on tasapaksua porot.

Suosittelen jauhaan itse kahvinsa ennen keittoa. Perus juhlamokassakin huomaa jo eron.

Siitä voi sit laajentaa eri valmistusmenetelmiin. Minä ostin joku kuukausi sitten elämäni ensimmäisen perus keittimen vasta :D Sai wilfan presisjonin (vai mikä onkaan) hyvään hintaan anttilan konkkareista.

Mä kävin aamulla keräämässä pihalta omppuja, nyt siis kaurapuuroa omenoilla ja puolukoilla.

Tänään olisi tiedossa vähän reisijumppaa...

Neljä tuntii töitä takana (tänään on peräti tekemistäkin...). Pitäsköhä laittaa päivävaatteet päälle? Vähä nuhjuinen olo yömyssä ..

Eka fyssari leikkauksen jälkeen, laitetaan kyynärpää testiin. Vähän jänskättää missä kunnossa se on.
Ootko muistanu rauhottaa hommaa ja käydä vieraissa? Ettei rasitu se kyynärpää vanhoilla tavoilla?

E. Viittaan siis itsensä hyvänä pitämiseen. Tuostahan saattaa joku saada ihan väärän käsityksen. Esim. Naiset.

Huomennahan on pelipäivä!

Mites @Seagram, onko kyseinen herra tuollaisilla taustoilla mitä artikkelissa mainitaan?

http://*******.net/2016/09/09/kk-miksi-palefacella-on-vielakin-laillisia-aseita/

If there's something strange in you neighborhood
Who you gonna call?
Pigbusters!
If there's something weird
And it don't look good
Who you gonna call?
Pigbusters!

Ei taida huomiseksi ehtiä enää mitään logoa suunnitella...

Huomenna nelija (4) futispeliä ilman vaihtomiehiä. Viimeks pelannu vuosi sitten. Sunnuntaina voi varmaan ottaa aika rennosti, mitä liikkumiseen tulee.

Eikä tässä tosiaan muusta tulemisesta ole kysymys.

tumblr_nsd3h5yaPt1tezjkso1_500.gif

Back
Ylös Bottom