MissFitless
kissanainen
On tainnu joku syyä mun kissan ku iltapäivästä jo poissa ollu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasin jo toivoni heittää kissan suhteen kun ei ollu aamullakaan vielä oven takana. Mut kyl se sit hipsi typertynern näkösenä kotiin kun aamukahvia hörpin takapihalla. Luulis nyt nukuttavan. Missä lie yönsä viettäny.On tainnu joku syyä mun kissan ku iltapäivästä jo poissa ollu.
Ooksää muka Jyvääskyläästä?
Tiedekunnasta kannattaa tosiaan kysyä.
Käväseppä mokkamestareilla keskustassa. Ja pyydä sieltä joko papuina tai jauhaan sulle jotain mistä pidät. Siellä varmaan sellanen 30 eri kaffia.Nyt jumalauta. Vaimomatsku oli hankkinut kaapin täyteen bulkkiruokaa ja kahvikupissa on heti aamusta Löfbergin tummapaahtoa. Vapaapäivä alkoi 5/5.
Pitäis kyllä, äiteellä kun poikkesin alkukesästä niin oli hankkinut kunnon kahvimyllyn ja se oli kuin hallelujaa sielulle kun sitä kaffeplöröä joi.Käväseppä mokkamestareilla keskustassa. Ja pyydä sieltä joko papuina tai jauhaan sulle jotain mistä pidät. Siellä varmaan sellanen 30 eri kaffia.
Minä sieltä kahvini.
Wilfalta saa 5 v takuulla esim verkkiksestä kartioterällisen kamppeen 79 e tai jotain. Taitaa olla halvin kartioterällinen, sitä halvemmat on vaan papusilppureita. Eli niissä terä pyörii ja rouhii miten sattuu.Pitäis kyllä, äiteellä kun poikkesin alkukesästä niin oli hankkinut kunnon kahvimyllyn ja se oli kuin hallelujaa sielulle kun sitä kaffeplöröä joi.
Ootko muistanu rauhottaa hommaa ja käydä vieraissa? Ettei rasitu se kyynärpää vanhoilla tavoilla?Eka fyssari leikkauksen jälkeen, laitetaan kyynärpää testiin. Vähän jänskättää missä kunnossa se on.