Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syön mielelläni kaiken maailman kulhoista, mutta lusikkaa käytän hyvin vastentahtoisesti, mikäli kyse ei ole kahvin sekoittamisesta.

Tuolta kantilta en olekkaan asiaa ikinä ajatellut. Minä oon ajatellut aina niin, että miksi ihmiset ei ajattele enemmän, pidemmälle ja viisastu.

Olen tullut tulokseen jotakuinkin niin, että keskiverto ihminen on tyhmä. Mutta evoluutio korjaa onneksi. Miljuuna vuotta ja olemme varmasti saaneet jo enemmän aivoja käyttöön.

Tiesittekö muuten että miljuunan vuoden päästä alkaa maapallon taivaalla miljoonia vuosia kestävä valoshow, kun linnunratamme törmää toiseen.

Olen tullut tulokseen jotakuinkin niin, että keskiverto ihminen on tyhmä. Mutta evoluutio korjaa onneksi. Miljuuna vuotta ja olemme varmasti saaneet jo enemmän aivoja käyttöön.

Tiesittekö muuten että miljuunan vuoden päästä alkaa maapallon taivaalla miljoonia vuosia kestävä valoshow, kun linnunratamme törmää toiseen.
Ei toimi evoluutio sosialismissa. Tasapäistämimen on ihmiskunnan tuho...Idiocracy.
Onpas nyt synkkiä ajatuksia...

Mites se talokauppa? Vai onko vanha vielä riippakivenä? Tarkoitan siis asuntoa...
Tässä mennään vähän aikalisällä...talokaupoilla siis. Aika huonosti sopivia vaihtureita sopivalta paikalta, sopivalla tontilla ja sopivan värisellä ovenkahvalla. Tässä vähän sumplinut että onko se tehtävä itte...

Tässä mennään vähän aikalisällä...talokaupoilla siis. Aika huonosti sopivia vaihtureita sopivalta paikalta, sopivalla tontilla ja sopivan värisellä ovenkahvalla. Tässä vähän sumplinut että onko se tehtävä itte...
Ite vaan. Mää teen heti kun saan hyvän tontin ja kun selviää ajan kanssa onko tuosta pesukomuutiksi.

Kalliotontti ois jees. Mutta vähissä on.

Nyt kun on pahin rakennuskrapula ohi, on alkanu kans vähän poltteleen uuden tekeminen... mutta kyllä tähän tuli kaikkensa annettua, niin asutaan nyt vähän aikaa ainakin.

Voishan sitä vaikka mökin vääntää.

Ja jos akalla on edelleen sama osoite, niin nähtävästi toisen tekeminen ei ole enään temppu eikä mikään.

Back
Ylös Bottom