Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos tänä iltana menis ajoissa koisaamaan. Ai niin mutta tänään tulee jalkapallon mm-karsinta.Jännää. Minnuuki väsyttää. Onneks on rauhallista töissä![]()
No jos tänä iltana menis ajoissa koisaamaan. Ai niin mutta tänään tulee jalkapallon mm-karsinta.
Kyllä mä uskon, että ens yönä tämä poika nukahtaa aika helposti.Ei se auta mennä jos ei tule uni. Vaikka kaipa siinäkin lepää ihminen jos on ruho ojossa ja valo pois.
poika, näin Miesten kesken
Ei se auta mennä jos ei tule uni. Vaikka kaipa siinäkin lepää ihminen jos on ruho ojossa ja valo pois.
Itse en ajatellut kyllä katsoa.No jos tänä iltana menis ajoissa koisaamaan. Ai niin mutta tänään tulee maikkarilta salkkari-leffa Nightmare 2.
Ei auta! Ja mä en ainakaan lepäänny vaan tulee selkä kipeeksi!!
Se on vaan se puuro joka turvottaa. Älä välitä.Eijjauttanu #pieniplösöolo
Hukkaan meni, sanoi eläimiinsekaantuja.
Klassikoita. Minulla tosin on vielä paremmat iltalukemiset, nimittäin tilastotiede. Fittu.Pitäisköhän sitä taas joskus lukea Kadonneiden patukoiden metsästys -tread läpi. Muutama vuosi sitten se ainakin kävi hyvin iltasadusta, kun reilut 40 sivua kahlas pikkuhiljaa läpi :D
Sitten oli joku hyvä kortonki -ketjukin. Mutta sen lukemisesta ei taida olla niin kauaa.
Pitäisköhän sitä taas joskus lukea Kadonneiden patukoiden metsästys -tread läpi. Muutama vuosi sitten se ainakin kävi hyvin iltasadusta, kun reilut 40 sivua kahlas pikkuhiljaa läpi :D
Sitten oli joku hyvä kortonki -ketjukin. Mutta sen lukemisesta ei taida olla niin kauaa.