Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin, siis maaliskuussa 2006 olen postannut kännitopiciin tämän (ja edellisen vuorokauden puolella, että olen tintannut yksin himassa ja odottanut, että kyyti tulisi ennen kuin silloinen puoliso):

:wall: Miksi maailma ei voi olla mun tekemä? Voi hevonvitunperkele kun kerran edes voisi mennä vaikka salaa mun mielen mukaan :wall:

Vitun vitunvittu

Promillejakaan eioo ku tuhat. Vvitun vitun vittu kun pitää aina olla eri kuin mitä haluaan:curs: :wall:

En muista kuka oli tulossa hakemaan tai minne olin menossa, enkä sitä että olin tämän kirjoittanut, mutta muistan ajankohdan perusteella mistä oli kyse ja voin ilokseni todeta, että asiat menivät mieleni mukaan, olen tehnyt maailman ja ei ole enää eri :D

^^ Varmaan joku, joka vaan sattuu vilkaisemaa. Joku ahkera kun laittaa privaa, niin varmaan etenee nopeiten.

Meneekö överiksi aerobinen? Taitaapi olla 4 lönköttely- kautta ulkoilureeniä viikkoon. Miten säilyttää läskit ja korkea sydän- ja verisuonisairausriski?

Varmaan joku, joka vaan sattuu vilkaisemaa. Joku ahkera kun laittaa privaa, niin varmaan etenee nopeiten.

Meneekö överiksi aerobinen? Taitaapi olla 4 lönköttely- kautta ulkoilureeniä viikkoon. Miten säilyttää läskit ja korkea sydän- ja verisuonisairausriski?

Ei mene, mulla on neljä lenkkiä viikossa ja ihan hienosti pysyttelen BMI-suosituksen yläpuolella. Ei siellä niin paljon kulu kuitenkaan. Hätätilassa pekonia ja sukulaatia taskuun evääksi.

Ei mene, mulla on neljä lenkkiä viikossa ja ihan hienosti pysyttelen BMI-suosituksen yläpuolella. Ei siellä niin paljon kulu kuitenkaan. Hätätilassa pekonia ja sukulaatia taskuun evääksi.
Tsek. Jälkimmäistä voi ainakin varastaa rouvan kätköistä.

Tai sitten vaan vedän huikkaa rypsiöljypullosta, ja nautin kanssalenkkeilijöiden katseista.

#liikaaihmisiä #vääräänsuuntaankotoo
IMAG0304.webp

Meneekö överiksi aerobinen? Taitaapi olla 4 lönköttely- kautta ulkoilureeniä viikkoon.

Menee. Sanoisinko, että mulla tulee ehkä tuon verran vuodessa. Vai lasketaanko a) sukeltaminen, B) lomalla turistitallailu vieraissa paikoissa?

Vai lasketaanko a) sukeltaminen, B) lomalla turistitallailu vieraissa paikoissa?
Kai nääkin jollain tasolla lasketaan. Kävelyä se on turistikävelykin.

Ite vaan huomasin hengästyväni jo siinä, jos kapuan hissin sijaan kävellen viidenteen kerrokseen töihin, niin jotain varmaan tarttis tehdä. Juostakaan ei tartte montaa minuuttia, niin räjähtää keuhkot. Eli pitää nyt vähän skarpata, kun oon ollut semmoisessa siedettävässä kondiksessa melkein aina.

Kai nääkin jollain tasolla lasketaan. Kävelyä se on turistikävelykin.

Ite vaan huomasin hengästyväni jo siinä, jos kapuan hissin sijaan kävellen viidenteen kerrokseen töihin, niin jotain varmaan tarttis tehdä. Juostakaan ei tartte montaa minuuttia, niin räjähtää keuhkot. Eli pitää nyt vähän skarpata, kun oon ollut semmoisessa siedettävässä kondiksessa melkein aina.

Ah, no sitten tulee ajoittain ihan kohtalaisesti ainakin kävelyä, eli noin 6kk välein. Kesällä tuli ~130km 8 päivässä käveltyä. Juokseminen ei ole koskaan sopinut, keuhkot räjähtää, jalat muuttuu lyijyksi, selkään sattuu, happi loppuu, pierettää.

e: tänään kyllä kävi mielessä, että pitäs välissä käyä vähän kävelyllä...mutta nyt taas sohvalta nouseminen aiheuttaa jänniä tuntemuksia, joten ei ainakaan tänään :D

Juokseminen ei ole koskaan sopinut, keuhkot räjähtää, jalat muuttuu lyijyksi, selkään sattuu, happi loppuu, pierettää.
En tiedä kenelle se sopii. Sehän on lähinnä tylsää ja vittumaista. Mutta kai se on vähän niin kuin pakollinen paha, kun ei kunnollista fillariakaan ole, eikä silläkään kiinnosta sotkea tuntitolkulla sen enempää.

Lomareissua odottellessa. Joko joulu- tai tammikuussa. En kyllä ajatellut kävellä tommoisia matkoja.

muoks. niin, painiminen ja muut kamppailuhommat kävis aerobisesta, mutta menee taas vähän huonosti soittamisen kanssa yhteen ainakin painihommat, kun on ranteet ja sormien nivelet melko kovilla.

Juokseminen on oikeasti helvetisti kivempaa sen jälkeen kun on ensin kokenut totaalisen piiputuksen ja maannut viimeisessä erässä kehäköysissä nyrkkeilysäkkinä, kun sekä hanskat että kengät on joku vuorannut lyijyllä. Sen jälkeen oikeastaan mikä vaan aerobinen on helvetin kivaa.

En tiedä kenelle se sopii. Sehän on lähinnä tylsää ja vittumaista. Mutta kai se on vähän niin kuin pakollinen paha, kun ei kunnollista fillariakaan ole, eikä silläkään kiinnosta sotkea tuntitolkulla sen enempää.

Lomareissua odottellessa. Joko joulu- tai tammikuussa. En kyllä ajatellut kävellä tommoisia matkoja.

Minä tiedän ettei se minulle sovi. Kuntopyörää/crosstraineria joskus poljin aika sujuvasti, kun netflixissä oli original star trek. Kattelin aina yhden jakson siinä polkiessa. :D

Lomareissuun 3kk+2pv, ei sillä että laskisin.. (ei kävelyä, mutta sukellusta)

Back
Ylös Bottom