Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen nyt kuunnellut pari viikkoa vinkumista (lasten suusta), et miksei ruokana ole kaalilaatikkoa, no, vihdoin oli pakko sit myöntyä ja tehdä.
:wall: Miksi maailma ei voi olla mun tekemä? Voi hevonvitunperkele kun kerran edes voisi mennä vaikka salaa mun mielen mukaan :wall:
Vitun vitunvittu
Promillejakaan eioo ku tuhat. Vvitun vitun vittu kun pitää aina olla eri kuin mitä haluaan:curs: :wall:
Varmaan joku, joka vaan sattuu vilkaisemaa. Joku ahkera kun laittaa privaa, niin varmaan etenee nopeiten.
Meneekö överiksi aerobinen? Taitaapi olla 4 lönköttely- kautta ulkoilureeniä viikkoon. Miten säilyttää läskit ja korkea sydän- ja verisuonisairausriski?
Tsek. Jälkimmäistä voi ainakin varastaa rouvan kätköistä.Ei mene, mulla on neljä lenkkiä viikossa ja ihan hienosti pysyttelen BMI-suosituksen yläpuolella. Ei siellä niin paljon kulu kuitenkaan. Hätätilassa pekonia ja sukulaatia taskuun evääksi.
Eurojaskasta 8,90Ei tullut eurojaskaa eikä lottoi. Mersun takapenkillä istutaan kohti lentokenttää.
Vittu.
Meneekö överiksi aerobinen? Taitaapi olla 4 lönköttely- kautta ulkoilureeniä viikkoon.
Kai nääkin jollain tasolla lasketaan. Kävelyä se on turistikävelykin.Vai lasketaanko a) sukeltaminen, B) lomalla turistitallailu vieraissa paikoissa?
Kai nääkin jollain tasolla lasketaan. Kävelyä se on turistikävelykin.
Ite vaan huomasin hengästyväni jo siinä, jos kapuan hissin sijaan kävellen viidenteen kerrokseen töihin, niin jotain varmaan tarttis tehdä. Juostakaan ei tartte montaa minuuttia, niin räjähtää keuhkot. Eli pitää nyt vähän skarpata, kun oon ollut semmoisessa siedettävässä kondiksessa melkein aina.
En tiedä kenelle se sopii. Sehän on lähinnä tylsää ja vittumaista. Mutta kai se on vähän niin kuin pakollinen paha, kun ei kunnollista fillariakaan ole, eikä silläkään kiinnosta sotkea tuntitolkulla sen enempää.Juokseminen ei ole koskaan sopinut, keuhkot räjähtää, jalat muuttuu lyijyksi, selkään sattuu, happi loppuu, pierettää.
En tiedä kenelle se sopii. Sehän on lähinnä tylsää ja vittumaista. Mutta kai se on vähän niin kuin pakollinen paha, kun ei kunnollista fillariakaan ole, eikä silläkään kiinnosta sotkea tuntitolkulla sen enempää.
Lomareissua odottellessa. Joko joulu- tai tammikuussa. En kyllä ajatellut kävellä tommoisia matkoja.