Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jouluna mieleton suksee, kun liimaisit tekoparran naamaan ja kiertäisit joulupukkikeikkaa possuvaljakolla. Talouskin olisi näin turvattu.

Minä otin 2h päiväunet. Tuoksun peitolle.

Sama täällä. Mun peitto tuoksuu pissalle.

Tarvii varmaan viedä koira eläinlääkäriin, koska en usko että se nyt ihan protestinakaan käy kusella melkein mun päällä, kun nukun. Vaikka onhan se melkoinen keppostelija.

Sama täällä. Mun peitto tuoksuu pissalle.

Tarvii varmaan viedä koira eläinlääkäriin, koska en usko että se nyt ihan protestinakaan käy kusella melkein mun päällä, kun nukun. Vaikka onhan se melkoinen keppostelija.
Eihän sitä koskaan tiedä. Jos vaikka @Sniffari olisi koira, se harrastaisi moista toimintaa ilosta, ei etes kepposina.

Postasin eilen vissiin epähuomiossa tänne klo 24 jälkeen ja nostalgiapläjäykseni on kadonnut. Pitää varmaan kaivaa se uudestaan esiin, sen verran hykerryttää vieläkin.

Juu, joku niitä saattaa huonolla tuurilla sitten poistaa, jos pistää väärään paikkaan. Sama temppu käynyt itsellekin.

Nyt on saatava uuniperunaa!

Päivän ohjelma ns. pulkassa. Mitähän sitä sitte keksis?

e: lievästi #lihavaolo formulastudion eväistä

Mä olen nyt kuunnellut pari viikkoa vinkumista (lasten suusta), et miksei ruokana ole kaalilaatikkoa, no, vihdoin oli pakko sit myöntyä ja tehdä.

Back
Ylös Bottom