Mopsy80
Hopeless Gage
TSINGTAOMunki sitruuna oli tiivisteenä :D
Mie oon nyt saunakaljana kokeillu kaikenlaisia lasipullossa olevia. Jotain kiinalaistaki kokeilin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TSINGTAOMunki sitruuna oli tiivisteenä :D
Mie oon nyt saunakaljana kokeillu kaikenlaisia lasipullossa olevia. Jotain kiinalaistaki kokeilin.

Se on se henkinen kolaus aivan jäätävä mikä tosta seuraa :DEi mee karkkilakko niinku piti: esikoinen tarjosi mulle karkkia, söin 3kpl...

Oisin virkistänyt muistia salilla iltapäivällä, mutta eihän Spotifyssa tommosia näköjään ole bärkele.Semmoisiin järisyttäviin aivofiiliksiin suosittelen näennäisen simppeliä Mglaa
Minkä sorttinen haussa?Perkele kun alkoi taas akuutti akustiskuume.
Voi pillu pitäis sunnuntaina lähtee töihi. Ehtiskö ennen sitä eurojaksa tai lotto?
Mahdollisimman hieno, kallis, hyvä soundinen ilman elektroniikkaa. Ja mitä uhanalaisemmista materiaaleista, sen parempi.Minkä sorttinen haussa?
Lontoossahan on North American Guitar, jos en muista nimeä pahasti väärin. Lähempänä ei taida päästä oikein kunnolla hevostelemaan. Tuonne päätyy näitä suht kalliita ja eksoottisia akkareita jenkkilästä. Ei muuta kuin 30 donaa taskuun ja ostoksille. Kitara selässä toki pubikierrokselle.Mahdollisimman hieno, kallis, hyvä soundinen ilman elektroniikkaa. Ja mitä uhanalaisemmista materiaaleista, sen parempi.
ai mie vai?
Oisin virkistänyt muistia salilla iltapäivällä, mutta eihän Spotifyssa tommosia näköjään ole bärkele.
Nyt Billy Idol ja sohva.