Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No onneksi olkoon. Minä en pysty 2-vuotiaan kanssa kokkaamaan ilman hermojen menetystä. Onneksi nyt on taas kolmeksi päiväksi miehen tekemää ruokaa.

Pistä se syöttötuoliin ja anna sille kynä ja paperia. Viihtyy hetken siinä piirtelemässä. Tai palapeli. Tai duploja.

Pistä se syöttötuoliin ja anna sille kynä ja paperia. Viihtyy hetken siinä piirtelemässä. Tai palapeli. Tai duploja.
Toki tuo joskus onnistuukin, mutta sen varaan ei voi laskea että hetki kestää minuuttia pidempään... Mutta ei tässä ole muuta isoa ongelmaa kuin mun saamattomuus :confused:
Silloin kun oli vauvampi, tein kerran pitsaa kaksi pellillistä niin että oli sylissä toisella käsivarrella lähes koko ajan :)

Mä syön 90 % päivistä samaa sapuskaa, jauhelihaa gluteenittomalla pastalla + pakastevihanneksia iso läjä. Hitosti vaan grillimaustetta, niin nam! Eihän siellä kaupassa tuu ees mieleen, mitä muuta vois kokkailla. Kerran tein kaalilaatikkoa, puol keittiötä piti tiskailla sen jälkeen + tuli syötyä liian nopsaa -> taas piti olla kokkailemassa :(

Oon parempi tiskaajana.

Sit joskus ku mie oon niin rikas ettei oo pakko tehä järkeviä töitä, mie perustan pitopalvelun niin voin kokkailla koko ajan kaikenlaisia herkkuja ja muut syö ne.

Back
Ylös Bottom