Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No onneksi olkoon. Minä en pysty 2-vuotiaan kanssa kokkaamaan ilman hermojen menetystä. Onneksi nyt on taas kolmeksi päiväksi miehen tekemää ruokaa.
Kerron äitini keinon jota käytti kun ite oltiin siskon kaa pieniä. Huus et menkää pihalle niine karvoinenu. Hyvin suju kokkaus ja ite saatiin raitista ulkoilmaa.

Kerron äitini keinon jota käytti kun ite oltiin siskon kaa pieniä. Huus et menkää pihalle niine karvoinenu. Hyvin suju kokkaus ja ite saatiin raitista ulkoilmaa.
No 2v on kyllä niin pieni ettei voi mennä pihalle eikä oikein edes eri huoneeseen ilman vastuullista vahtijaa, ainakaan meillä päin....

Eikös niillä nyt isäkin ole?
Ahh, klassinen! Toki ja kuten jo sanoin, eilen, tänään ja huomenna syödään hänen tekemäänsä ruokaa.

Oikea syy siihen miksen juuri koskaan saa kunnon ruokia tehtyä on se, ettei huvita, enkä viitsi enkä oikein osaa ja koko ajatus ruuanlaitosta ja sen organisoinnista ahdistaa.

Taidan siirtyä tonne masennusketjuun...

Ahh, klassinen! Toki ja kuten jo sanoin, eilen, tänään ja huomenna syödään hänen tekemäänsä ruokaa.

Oikea syy siihen miksen juuri koskaan saa kunnon ruokia tehtyä on se, ettei huvita, enkä viitsi enkä oikein osaa ja koko ajatus ruuanlaitosta ja sen organisoinnista ahdistaa.

Taidan siirtyä tonne masennusketjuun...
No eipähä siin mittää jos ei huvita.

Miun keittiöön ei oo miehillä asiaa. Paits komenneltavaks. Mie oon hyvä komentelija :hyper:

Voihan nyt vitsi! Bussikortti hukassa ja läsnäolopakollinen luento alkanut jo 10min sitten. Bussikin levisi sopivasti lähdöstä kahden pysäkin päästä. Mutta ei se ole poeka mithään!

E. Parisuhteissa olen kokannut 98% ajasta ruuat. Kivaa puuhaa silloin kun siihen aihe.

Back
Ylös Bottom