Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joo, kerrankin täysin uusi ja konffattu kuten haluan. 4kk kestää että tulee. Mythos-black maali, kokonaan musta auto. Musta nahkasisusta, uusi digitaalinen uber mittaristo, Carplay, avaimeton käynnistys, auto-hold. Nyt pitää etsiä laadukkaat mustat vanteet punaisella kehärinkulalla kun ainoa väri korissa on punaiset jarrusatulat. Sisällekin olisin ottanut punaista nahkaa selkänojiin, mutta se oli joku saksan-erikoisversio ja maksoi 5000 euroa.

Nyt on mennyt kokonaan ohi. Mistä autosta on nyt kyse?? :D

Ja halusin nyt Sportbackin, joten semmoisen otin. Diffuusori ja peilit on kanssa mustaa.

Audi-S3-Hatchback-5.jpg

Uusi Audi tilattu ja keteellisten haterien määrä sen kun lisääntyy!
Milloin sä muuten lähditkään sinne matkalle?
Jonne raukat flippas jo ihan totaalisesti. Mutta se nyt oli arvattavissa, kyllä mä olen semmoinen piikki niiden lihassa, pääsisivät helpommalla elämässään kun eivät vain seuraisi mua. Mutta kun ne raukat ei kykene, vaan patologisesti kyttää joka kanavassa. Eikä niitä ole kun muutama kymmenen sairaampaa yksilöä, jotka jaksaa. Matkalle lähden ku lähden, sitten somesta selviää.

itse kun ajattelen asiat aina isossa kuvassa niin on erittäin hyvä juttu että Mike ostaa autoja. Siitä hyötyvät kaikki:yhteiskunta, Mike itse ja autokaupat.

Paljonko on polleja enemmän uudessa?

Sellaset vanhat ruosteen raiskaamat vanteet ja pyörivät pölykapselit olisi aika cool. :cool:
Tilais just tommosen hienon auton ja pyytäisi värimaailmaksi ruosteisen paskan joka näyttää pommilta :D

Stadissa muuten välillä näkyy isohko audi joka ei kovin vanhalta vaikuta ja varmasti ollut kallis vehje, mutta sitten siihen teetetty törkeä mattapintainen musta väritys joka näyttää aina siltä että se on pahasti kesken. Ehkä juurikin tarkoituksella tai jos ei tarkoituksella niin ihmettelen kovasti. Herättää ainakin huomiota ja auto ärjyy komiasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nimen omaan Orkkis RS:n Rotor kiekot ja vähän leveempinä, että pääsee concave oikeuksiinsa. Punaista detailia kun halusit niin nuo puolien pääthän voi vetää punaiseksi kuin kuvassa, ellei löydy vakiona. On näkyny kustomoituna noita vanteita ennenkin. Tyylikkäät. Eniveis magee kärry!

Liitteet

• AudiTTRS_Plus05-L.webp
    AudiTTRS_Plus05-L.webp
    38,6 KB · Katsottu: 390
Omistatko yhtään cd-levyjä vai kuunteletko kaiken musiikkisi spotifystä? Mitä tekisit, jos spotify lopetettaisi kokonaan?

EDIT: Ainiin, kai tummennat audista lasit? Pirun nättejä sellaiset mustat audit, joissa on mustat lasit ja vanteet.

Onkos se sitten rs malli 2018?
Pari kolme vuotta mennään tolla ja sitten taas vaihtoon.

Omistatko yhtään cd-levyjä vai kuunteletko kaiken musiikkisi spotifystä? Mitä tekisit, jos spotify lopetettaisi kokonaan?

EDIT: Ainiin, kai tummennat audista lasit? Pirun nättejä sellaiset mustat audit, joissa on mustat lasit ja vanteet.
En kuuntele cd-levyjä ja jos Spotify lopetettaisiin, niin Tidal tai Apple Music.

Ja tottahan toki tulee mustat lasit, mutta ei mitään kalvoja, vaan maksimitummat lasit tehtaalta otin autoon.

Back
Ylös Bottom