Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä ovat nämä höpöhöpö liikkeet?

Niitä missä menetetään momenttivoimat.

Mitä tarkottaa käytännössä?

Kumpi on parempi? Syödä puhdasta oikeaa ruokaa liian vähän vai välillä korotella kalorit kohdilleen esim. syömällä pizzaa ja burgereita jne. ? Kanaa ja riisiä kun saa mättää todella paljon, ettei jää alikaloreille.

Juos/syö ruuan ohessa enemmän kaloritiiviitä ruokia esim. öljyjä ja hunajaa. Tulee nopeasti puhtaita kaloreita ilman että huomaa. Myös maltodrinkit, sokerilimsat/mehut toimii hyvin mixed mealin yhteydessä ilman että tulee mitään ongelmia (mixed meal= ateria sisältää prodea, rasvaa, hiilaria, kuitua)

Hyviä vinkkejä. Ite kysymyksiin löytyy varmaan sopivaa lisätietoa tutustumalla IIFYM ja Flexible Dieting.

800_3555.webp

:offtopic: Hauska, että 2x18650 reguloitua modia kehdattiin edes väittää kykenevän oikeasti 213 wattiin. Nykyisinhän Sigelei on jo toistamiseen joutunut korjaamaan puheitaan jäädessään kiinni paskanjauhamisesta :kakka::david:
Joo, enkä edes tajua missä noin isoja watteja tarttis.

Kuvaile nyt vaan niitä videoita.Tee jotain vitun erikoista vaihteeks,taiteellista!!
En mä jaksa tehdä turhanpäiten. Salisetit on ollut enemmänkin opettavaisia ja olen koittanut antaa porukalle ideoita treeneihin, mutta jengi keskittynyt lähinnä toisissa ketjuissa piilovittuilemaan mulle, en tajuu sitä joten ku ei kelpaa, niin paskaako sitä tekemään. Ja joka tulee lässyttään mitään marttyyrijuttua, niin vedä homo kätees, ei kiinnosta. Jonneja ei tartte käskee, ne vetää käteensä muutenkin jo mun lippalakin nähdessään.

Kyllä niitä videoita arvostetaan vaikka kuinka paljon, mutta se on harmi vain että sitä ei tuoda niin herkästi julki toisinkuin negatiivinen palaute. Siinä olisi kyllä parantamisen varaa yleisestiottaen oli kyse sit mistä asiasta tahansa. :)

Ja mä teen melkein kaikkea siksi, että jengi tykkäis, jos ei mitään palautetta tule kuin negaa, niin sitten ei enää kauheemmin kiinnosta. Esim stillikuvia teen lähinnä someen nykyään, Pernellin uusimmat kuvat on saanut todella kivasti palautetta, mutta täällä ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja älkää nyt ottako tätä väärin, mä ihan puhtaasti ja aidosti haluan tehdä jengiä miellyttävää matskua. Sama kun kokki joka tekee ruokaa, kyllä se haluaa että porukka siitä safkasta tykkää. Mun motivaatio on hirveesti kiinni siitä, mitä mun tekeleet herättää ihmisissä. Kohosen kanssa treenit huomenna, kysyi että kuvataanko, sanoin että ei kuvata. Otan stillikameran mukaan ja teen mieluummin treenikuvat ja selostuksen treenistä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä jengi diggaa. Tuonkin huomaa esimerkiksi tykkäysten määrässä jos pistät esimerkiksi että on Heinosen Tommin kanssa tulossa treenipätkää niin aina on vähintään se 15 on täällä pakkiksen puolella diggailemassa ja odottamassa innolla.Tämän lisäksi youtuben sivuilla näytti olevan tommin videossa 70 peukkua ylöspäin ja bettinan kanssa yli 120. Kyllä se jonkunverran osviittaa antaa kuitenkin siitä että suurinosa on kuitenkin kiinnostunut. :) Anna vain videoiden laulaa. Kyllä niitä täälläpäin mielellään katsellaan vaikka sitä ei aina kommentoidakaan sen kummosemmin :)

Mitkä kengät, mitkä kengät tossa kuvassa?
Älä Mike ota negatiivista palautetta niin kuoleman vakavasti, tietty se pännii jos on nähnyt vaivaa ja tulos on pöh. Ja sitten on nää jonnet:Dhuh-huh mitä sakkia.
edit. Ja yhdyn Revilationiin, kyllä varmasti suurin osa diggailee vaikkei sitä sanokkaan.

Mike voi laittaa vaikka jonkun gallupin pystyyn täällä johon voi vaikka vastata vain ne kenellä on jo pakkiksen tunnukset ollu jonkun aikaan sekä on lähettänyt useamman viestin niin nämä jonnet eivät pääse miljoonan eri tunnuksen kanssa äänestämään ollenkaan. Voin taata että 95% on sen kannalla että sun materiaalis on hyvää tavaraa :)

Älä Mike ota negatiivista palautetta niin kuoleman vakavasti, tietty se pännii jos on nähnyt vaivaa ja tulos on pöh
Kyllä se vain harmittaa kun on pistänyt kameraan reippaan kymppitonnin ja sitten painaa menemään innolla, niin vastine on pitkälti piilovittuilua ja kitinää milloin mistäkin. Ja se jonne joka tämänkin nyt pastee muualle, niin mene itseesi. Mä teen teille näitä videoita ja jos palaute on nega tai nolla, niin mua ei vain yksinkertaisesti enää kiinnosta. Muut toimii toisella tapaa, minä tällä tapaa. Jos se ei jotain miellytä, niin ostakoot kameran ja kuvatkoon sitten itse.

Kiitos Mike materiaalista ja videoista. Hirveesti oon saanut sun tekemistä videoista omiin Treeneihin tavaraa ja oon siitä kiitollinen. Itellä ei ole ikinä ollut valmentajaa ja oikeestaan kaikki sali jutut on sun kuvaamasta materiaalista opittu. Joko sitten gymlogeista, wlogeista tai näistä uusista pätkistä mitä kuvaat eri ihmisten kanssa. Voi olla että jos et ois mitään noita videoita ikinä tehny niin tuskin oisin ikinä alkanut edes salilla käymään ja kunnolla treenaamaan. Kiitos!

Kiitos Mike materiaalista ja videoista. Hirveesti oon saanut sun tekemistä videoista omiin Treeneihin tavaraa ja oon siitä kiitollinen. Itellä ei ole ikinä ollut valmentajaa ja oikeestaan kaikki sali jutut on sun kuvaamasta materiaalista opittu. Joko sitten gymlogeista, wlogeista tai näistä uusista pätkistä mitä kuvaat eri ihmisten kanssa. Voi olla että jos et ois mitään noita videoita ikinä tehny niin tuskin oisin ikinä alkanut edes salilla käymään ja kunnolla treenaamaan. Kiitos!
Thanks, olen koittanut myös treenejä ylöskirjaamalla auttaa porukkaa rakentamaan omia versioitaan treeneistä. Laittanut niitä tänne ja someen ihan vain jos joku niistä apua saisi.

Missas jengi veikkaa Miken olevan reissussa? Ajoitus sattuu olemaan Burning Manin kanssa yhtaaikaa ja olis hieno bongata heppu siella sattumalta mutta heitan silti villina arvauksena Etela-Korean.

Back
Ylös Bottom