Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Japanista kun diggailet, niin kuunteletko Japanilaisia bändejä? ja jos niin heitä parit suositukset niin voi itsekin ottaa niitä haltuun.

Itse tulee sen verran kuunneltua, että veljen kanssa käytiin 2014 katsomassa "X Japan"ia nykissä Madisonilla, oli suht eeppinen kokemus kun vuosikaudet bändiä fanittanut.
Aika vähän tulee kuunneltua, mitä nyt Babymetal.

Hei Mike,

Onko Joe Roganin podcastit toiminut mitenkään innoittajana noille omillesi? Tuli kuunneltua ja samankaltainen rento meininki. Etkös itsekin ainakin joskus kuunnellut, vai kuuntelitko pelkästään UFC previkoita?

Hei Mike,

Onko Joe Roganin podcastit toiminut mitenkään innoittajana noille omillesi? Tuli kuunneltua ja samankaltainen rento meininki. Etkös itsekin ainakin joskus kuunnellut, vai kuuntelitko pelkästään UFC previkoita?
En kuuntele koskaan mitään MMA-juttuja, vaan mielenkiintoisimpia on ne psykologit, peliammattialiset jne. Skippaan myös ne koomikot aina. Lääkärit on kanssa melkoisen kiinnostavia vieraita. Ja Roganin podcast on ollut iso innoittaja mulle.

Bull on näköjään tulossa tänään haastateltavaksi Aleksanterin kadun suomalaiseen, onko Mikellä tietoa onko hän tulossa myös treeanaamaan samalla?

Leskisen kanssa tiistaina yhteistreeni ja sitten toistaiseksi himmaan videointia kokonaan. Siirrän energiaa stilleihin takaisin kun videoihin motivaatio alkaa katoamaan.
Paitsi Joensuun reissu, missä otetaan kyllä romakasti stillejäkin.

Mie kehittelen vaikka teemaa tai sit vedetään jotain perussettii. Se selekä meijän vaan on veivattava ja nauhalle se kans, koska oon niin mukava.

Ikävä kuulla, että motivaatio videoihin on hiipumassa Mutta tulihan noita tosiaan aikamoista tahtia ja tietysti pitää tehdä sitä mikä aidosti kiinnostaa

maxresdefault.jpg

MIKE minkä Muskeli-Auton näistä ottaisit?

maxresdefault.jpg

MIKE minkä Muskeli-Auton näistä ottaisit?
Vasen alareuna.

Mitäs Leskisen kanssa treenaat, olisiko pienet penkkailut mitään?
Kädet otetaan.

Millä vehkeillä vapottelet nykyään? Cleito oli modin nokassa? Mutta mikä modi?
Fuchai 213 on nyt modina.

Onko tolle Virmajoen videosarjalle fastin kanavalle tulossa jatkoa, tai treenivideota?
En ole varma, ei enää kauheemmin kiinnosta kuten sanoin, siis videointi. Mä koen, ettei mun tekemistä enää niin arvosteta, joten turhaan mä niitä veivaan kun ne herättää lähinnä vain negaa, jos edes sitäkään enää. Jonnet negaa tästäkin vaikka niiden pitäis olla iloisia, mutta ohan se nähty, mikään niille ei kelpaa.

Back
Ylös Bottom