Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä taas pohdin että syönköhän mä liikaa, kun oon koko ajan ihan täynnä... Eilen oli kasin maissa illalla ekaa kertaa koko päivässä semmoinen olo että vähän yrittäis tulla nälkä (mut sit söin). Sen jälkeen ei taas oo tullu nälkä kertaakaan :D Tosin nyt on pari päivää mennyki niin että en oo paljoo katellu tai aatellu mitä suuhuni laitan, ehkä pitää heti palata ruotuun ettei tämä täysinäisyys ala näkymään ulospäin :D

Mä tulin kanssa, vartin myöhässä... Tai no on mulla liukuva työaika, mut on myös kellokortti :D Oon nukkunu aika huonosti kun pelottaa nyt ihan vitusti olla yksin kotona kun viikonloppuna kävi niitä "marjastajia" siinä pihassa... Mutta pelottaa kyllä olla töissäkin, eilen mietin koko päivän kauhuskenaarioita että miltä se koti näyttää ku meen 12 h päivän jälkeen sinne :D

Osta sellaisia vahtikoirasta varoittavia kylttejä. Voi toimia peloitteena ihan ilman todellista koiraakin. Tai tekaise asiallisen näköisiä tarralappuja, jotka voi liimailla ovenpieliin ja jossa kerrotaan, kuinka talossa on hälytysjärjestelmä vartiointiliikkeeseen.

Ugh, armoton vämysys iski, on tämä työelämä rankkaa. Hmm, eka vartin tauko kahden päivän aikana, kun ei ole työasiat kesken, nyt täytyy nauttia.

Vähän on semmoinen kestohedari ollut väsymyksestä johtuen koko alkuviikon. Jotenkin vähän ylikierroksilla eilenkin, eikä kovin häävisti nukkunut, niin jos nyt huilaisi tämän illan ihan ajatuksella, ja huomenna treenin pariin.

Ollut kyllä mukavan leppoisa päivä väsymyksestä huolimatta. Illasta ois nyrkkeilyhommia Nässyllä ja sitten jos kävis puntilla käsiä veivaamassa.

Duunissa on ihan kämäiset herkkutarjonnat nykyään, yks kuukausia vanha Mignon-muna lojuu hylättynä. Jos ei oteta huomioon suklaata, mikä loppui aikaisemmin päivällä. Ja eilistä suklaakakkua. Hmm, ihan kuin joku ois puhunut jätskistä eilen... Tilannetarkistus. Kuinka niin on vähän sokerihimot jäänyt päälle.

Mä oon yrittänyt olla viemättä liikaa herkkuja töihin, ne on raukat jo niin pulskia valmiiks. Ja niitä herkkuja tuppaa olemaan muutenkin joka päivä.

Varmaan samat ihmiset kuin syö maksalaatikkoa

No ei tosiaankaan, kaks pyttyä oon vetänyt jälkimmäistä viime aikoina!

Toimitin työpaikalle hommista lähtiessäni pussin parsakaalia. Aiheutti melkoisesti närää eritoten kun päällä oli vielä post-it #fitness. Oli mulla kyllä sit myös suklaakaurakeksejä pari pakettia, joilla pääsin takaisin kärttyisen naislauman suosioon.

vielä ei tarvi ostaa, mutta aikalailla on nappulat etenkin pyöristyneet ~500km ajossa
on kyllä asfalttiakin tullu ajeltua: liikaakin, kun aina ei ole jaksanut kiertää alueille metsän kautta vaan olen oikaissut

#vetävä pyörä
katso liitettä 138400
Hyvin olet vetoa antanut, kumille. Juu asfaltti syö varmana aika äkkiä, koska itsellä ei ole ihan noin pahaa kulumaa tullut ja välttelen asfalttia.

Back
Ylös Bottom