Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

***ttu noi luuppiantennit. Ostin sellaisen radiosoittimen vahingossa himaan missä ei ole yhteisantennilähtöä joten tietyillä ilmoilla ei meinaa kanava, mitä tykkään kuunnelle pysyä kohdillaan :mad:

Ja sit pikkuhiljaa pitäis totutella herää aikasempaan ja mua vaan nukuttaa pitempään :D

Kai se on lähdettävä ostaan

vielä ei tarvi ostaa, mutta aikalailla on nappulat etenkin pyöristyneet ~500km ajossa
on kyllä asfalttiakin tullu ajeltua: liikaakin, kun aina ei ole jaksanut kiertää alueille metsän kautta vaan olen oikaissut

#vetävä pyörä
gum.webp

"Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.

Saa myös paljastaa itsestään asioita mitä muut eivät tiedä.
Laittakaa kuvia kans!"

En oo varmaan ikinä täyttäny tämän kyseisen ketjun kuvauksen määrittelemiä ehtoja... Koomassa oon kyllä hyvin usein :D

Sepolla on asiaa.

Rion kisoissakin kuultiin muutama pitkähkö monologi kun seliteltiin omaa suoritusta. Ja maailman kärki on niin kaukana ettei näy edes kiikareilla.

Back
Ylös Bottom